Equa bank recenze

RecenzeZdarma.cz » Recenze firem » Recenze služeb » Banky » Equa bank recenze

Equa bank a.s., dříve Banco Popolare Česká republika a.s., byla převzata v červnu 2011 společností Equa Group Limited.

Equa Group Limited je vlastněna fondy, kterým poskytuje poradenství společnost AnaCap Financial Partners LLP. Tato společnost se specializuje na „Private Equity“ poradenství v oboru finančních služeb.

zdroj: http://www.equabank.cz

Viz: PobočkyFirem.cz/EquaBank

Co nabízí?

  • běžný účet
  • spořící účet
  • internetové bankovnictví
  • konsolidace formou Repůjčky

Anonymní:

Equa Bank je další tzv. „bezpoplatková banka“, což znamená že za většinu bankovních operací si neúčtují žádné nebo minimální sazby.

Obvykle u nich bývají i nižší poplatky za příchozí i odchozí zahraniční platby, ale je nutné porovnat právě equabank například se Zuno bank, RB – Raiifeisenbank a dalšími podobně založenými bezpoplatkovými bankami.

Equa bank představuje moderní bankovní instituci pro schopné zaměstnance, podnikatele a prakticky každého, kdo chce mít za zády silného technologického partnera. Equa bank navíc pochopila požadavky trhu a přišla se skutečně revoluční nabídkou.

překlepy: Ekva Benk, Egua Benk, Eqva benk, Aqva benk, Aqua benk, Egva bank, Agva benk

Vaše hodnocení a zkušenosti

  • Hanka
    EB N e d o p o r u č u j i !!!!! Mám podobné zkušenosti jako Veronika. 13.4. jsem uzavřela u banky běžný účet. Paní mi doporučila zlatou kartu a já přesto, že jsem původně chtěla obyčejnou, podlehla. Během 2 hodin mi však došlo, že zlatou kartu, která je s poplatkem 89 Kč nepotřebuji a požádala jsem o změnu. Že tedy bych přecejen raději tu obyčejnou, bezplatnou. Jsme už v důchodu, tak je každá korunka dobrá. Jenomže si totéž zřejmě řekli v EB. Ikdyž jsem byla ujištěna, že mi tedy vyhotoví kartu obyčejnou, do 3 dnů mi došla karta zlatá. Posledních 14 dnů jsem mluvila snad už se všemi operátory co jich banka má. Pokaždé jsem byla ujištěna, že ta obyčejná karta byla vyrobena již 14.4. a musí být tedy na cestě. Bohužel nebyl nikdo schopen zjistit kdy karta odešla. U nich už prý karta není. Uplynuly už víc jak 3 týdny od jejího vyrobení a já kartu stále nemám. Při každém rozhovoru si neustále dokola ověřují moji adresu. Zajímavé je, že tu zlatou poslali téměř okamžitě. Protože jsem, poté co poslali zlatou kartu, podala přes operátora stížnost, jde asi o pomstu. Nechceš zlatou, nedostaneš žádnou. Tak ať si jí teda nechaji. Doufám, že utéct od Equabank mi nebude tak dlouho trvat.

  • Prosím nevíte někdo, zda je při ukončení smlouvy a výpovědi platit deaktivační poplatek, případně kolik to je?

  • Zatím veliká spokojenost, vše funguje bez jediné chybičky, za naprosto geniální považuji 1 bezkontaktní kartu ke korunovému účtu a zároveň i k účtům v cizí měně. Podle toho jakou měnou po světě zaplatíte, v té měně se příslušná částka z příslušného účtu odečte (samozřejmě vždy bez poplatků). Cestovní pojištění je také super a nemusím se o nic při všech možných cestách o nic starat. Pro toho, kdo nechce nebo nemusí vybírat hotovost na přepážce můžu jedině doporučit.

  • Nefunguje mobilní aplikace-Před aktualizací bylo přihlašování bez problému.
    Nyní musíte při každám přístupu znovu pracně vypisovat data.
    Stovky klientů to již rok urgují,ale marně.
    Velmi špatný přístup ke svým klientům.

  • NEDOPORUČUJI! Vyřizování hypotéky katastrofa!
    Za půl roku nebyli schopni vyřídit zcela nic, nejdříve žádost někam „založili“, po třech týdnech urgencí se někde objevila, komunikace tragická, po telefonu ani emailu komunikovat nebudou, vše je bankovní tajemství /zcela informativní dotazy typu co je potřeba doložit/, vždy těsně před příkazem k proplacení se v Equa objevil problém i když na kontrolu smluv a podkladů měly nekonečnou dobu, takže nekonečné lítání k právničce a musely se dělat dodatky kupních smluv a smlouvy o úvěru, posunuté splatnosti /prodávající měl fakt radost, jelikož platil ještě svou hypotéku, kterou potřeboval doplatit a každé nové vyčíslení zůstatku ho stálo navíc 4.000,-/
    Lituju, že jsem se rozhodla právě pro Equa Bank, už nikdy víc!!!

  • Děs! Účet jsem si založila, aktivovala minulý týden, potud v pořádku. Bohužel mne nikdo neupozornil a mne nenapadlo se na to zeptat, že vlastní peníze si není možné vybrat na pobočce. Nechala jsem si tam poslat hotovost a vyrazila do banky si vybrat, neboť karta ještě nedorazila. V Praze v Lazarské mi zaměstnanec řekl, že to prostě nejde a jestli prý nemám v EB známého, kterému bych to převedla na účet (v rámci EB jsou převody během jednoho dne) a ten by mi to pak vybral. To, že mi banka neumožní přístup k mým vlastním penězům považuji za drzost, proto jsem si peníze přes internet převedla jinam a s touto bankou okamžitě končím.

  • Otřesná banka!Totožná zkušenost jako paní výš.Opakovaně zaslána nefunkční karta,nemožnost přístupu k vlastním penězům po několik týdnů!Banka neumožňuje vydat hotovost na pobočce,výjimku neudělala,jsem samoživitelka,žili jsme celou tu dobu z půjček! Opakované problémy s netbankingem,jak tu také někdo píše.Varuji,otřesné!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • U Equabanky jsem jen par mesicu a uz dokazali me nasrat. Za prve, poradne jim nefunguje IB: povoleni k Inkasum se samovolne prejimenuj do nejakeho defaultniho nazvu, a pak, kdyz mate tech inkas kolem deseti, udela to Vam pak pekny bordel. Operatori call-centrumu sice odpapouzkuji, ze se problem resi, ale za tech par mesicu zadny posun neni.
    Za druhe, tzv. ‚volani zpet‘ funguje asi jen pro nezname lidi, kteri jeste nejsou v seznamu jejich klijentu. Nekolik jsem zadal o zpetne kontaktovani pres kontaktni formular – naprosro zadna reakce. Jo, mohl bych jim zavolat sam, ale nevidim zadny duvod, proc bych mel jejich prusery resit za sve penize.

  • Moje zkušenost s EB je jednoznačně negativní. Rozhodla jsem se pro převedení hypotéky z České spořitelny, protože EB mi nabídla mnohem výhodnější podmínky..Tím však veškeré výhody skončily.
    Byla jsem nucena zaplatit nový odhad nemovitosti, protože ten starší odmítli akceptovat. Výše odhadu téměř trojnásobně převyšovala výši hypotéky, kterou jsem zamýšlela konsolidovat. Když nahlédli do bankovních registrů, konstatovali, že mám výbornou platební morálku a nic nestojí v cestě k tomu, aby konsolidace hypotéky byla úspěšně schválena a já jsem se stala jejich klientem.
    Asi do 2 týdnů jsem měla dostat z EB konečné vyjádření. Dlouho se neozývali a po mojí urgenci mi sdělili, že moje žádost byla bohužel jejich vnitřním oddělením zamítnuta. Důvod mi odmítli sdělit.
    Takže pouhé plané sliby a zbytečný výdej za odhad!

  • S Equa bank jsem moc spokojena a nemam zadne vyhrady. Pres banku platim SIPO bez jedineho problemu, casto vyuzivam jednoduche a velice prehledne internetove bankovnictvi. Neumim si dopredu presne planovat finance na cely mesic dopredu, a proto mi vyhovuje, ze maji vybery zdarma bez jakehokoliv omezeni.

  • Hezký den,

    s Equa bank jsem moc spokojená. Nedávno mi například byla odcizena karta, novou jsem dostala do dvou dnů a dokonce jsem za ni nic neplatila. Veškeré problémy jsou ihned a se vstřícností vyřešeny. Nejvíce se mi líbí, že můžu vybírat z bankomatů kdekoliv a kdykoliv a nemusím přemýšlet, kolik zaplatím za výběr. Takže Equa bank doporučuji :)

  • Nedoporučuji!!! Po několika dlouhých letech u jisté banky, jsem se také rozhodla pro změnu a nejlépe jsem vyhodnotila, dnes již říkám bohužel, banku Equabank. Běžný účet super nabízí skvělé služby bez jakýchkoliv podmínek, tak proč do toho nejít. Dne 5.2.2015 jsem si založila běžný účet u této banky přímo na pobočce, na všem jsme se dohodli, co jsem potřebovala mi zodpověděli. Vybrala jsem si toto datum i vzhledem k tomu, že mi končila koncem měsíce stávající platební karta, která chodí u Equabank do 7 dnů, jak deklaruje banka. Přišel informativní email, aktivovala jsem účet a poté jsem čekala 7 dnů. Po sedmi dnech jsem volala na infolinku, kde mi bylo sděleno, že karta se musí vrátit a vrací se do 14 dnů. Uběhlo tedy 14 dnů a nikdo o kartě nic nevěděl. Volala jsem tedy znovu a zjistili, že karta se opravdu vrátila, tak že mi ji pošlou znovu. Zadala jsem tedy jinou adresu, kde je provoz nonstop, abych měla jistotu, že karta dorazí. Čekala jsem tedy další týden a karta nikde. Celý další týden jsem nedělala nic jiného než jsem volala na infolinku a řešila tuto situaci pokaždé s někým jiným a pokaždé byli hrozně překvapeni, že kartu nemám. Tudíž nějaké poznámky o řešení si zřejmě nevedou. Nicméně po dalším týdnu volání a řešení, jsme se domluvili pokud karta nepřijde, domluvíme se na vydání expresní karty, s tím, že mi bude poplatek odpuštěn. Čekala jsem tedy do dalšího dne, karta nepřišla a obrátila jsem se tedy na infolinku s domluveným řešením. Tento operátor však usoudil, že je to zřejmě běžná praxe čekat měsíc na platební kartu a sdělil mi, že odpuštění poplatku není možné. Domluvili jsme se tedy, že karta, která nedorazila bude zablokována a pošlou mi novou kartu doporučeně, která dorazí nejpozději do tří dnů. Světe div se, ani po dalších třech nic nepřišlo a při volání na infolinku jsem se dozvěděla, že karta ještě nebyla ani vyhotovena. Nakonec jsem byla shledána za vinnou, s odůvodněním, že mi volali aby mi řekli, že karta bude vyhotovena až další (ano další po sté) týden, ještě předtím, než jsem starou kartu zablokovala. Jasnovidci!!!!!! Tímto závěrem, ještě než jsem začala u této banky, tak jsem skončila!!! A už o ní nechci slyšet i kdyby rozdávali zlaté prasata!!!

    Více informací na http://pujcko.cz/

    • Přibližně ve stejnou dobu jako Vy jsem si založil účet u EB a vše proběhlo bez jakýchkoliv problémů a do dnešního dne vše pracuje OK. Vybírám převádím a vše rychle a bez problému. Kartu jsem obdržel asi za 4 dny. Takže z mého hlediska pohoda a doporučuji

  • Už nikdy více. I když tam má člověk dost peněz a banka mu řekne, že je vynikající klient tak mu zruší účet. Jasně v podmínkách je, že to může banka udělat bez udání důvodu, ale to jednání! V pátek odpoledne přijde suchá sms, že má uživatel zablokovanou kartu, bez jakýchkoliv dalších informací. Teprve v pondělí dorazil dopis, kde se suše oznamuje, že máte výpověď. Na infolince pracují roboti, kteří vám dokola oznamují, že důvod vědět nemusíte a ať dáte číslo účtu, kam převést peníze. Ale to, že člověka nechají bez prostředků, aniž by mu dali šanci se dopředu nějak zařídit, to už je jim úplně jedno. Nedokážu si představit, že je člověk na dovolené a uprostřed mu přijde sms, že má zablokovanou kartu. Opravdu solidní jednání!!!

  • Minutová půjčka, konsolidace úvěrů, atd…všechno schváleno do minuty. Jeden veliký podvod. Nikdy více Equa. Po telefonu všechno super, tak jsem se třískal 100 km do pobočky v Praze (tam a zpět) kde mi během minuty strčili do ruky nějaký papír s tím kolik si můžu půjčit a vzali si měsíc na rozmyšlenou (lustrace), pak už se mi nikdo neozval…prostě minutová půjčka. Sbohem Equo

  • Dobrý den,

    moc Vás všechny prosím o vyplnění mého dotazníku k mé závěrečné bakalářské práci k ukončení studia. Bohužel neznám žádného klienta u této banky, tak mi pomůže každý respondent, který stráví 2 minutky k vyplnění tohoto dotazníku. Dotazníkové šetření má jen 8 otázek.

    Moc všem děkuji, velmi mi to pomůže.

    Hezký den
    Martinková

  • Rozhodla jsem se opustit velké banky a zkusit to u některé menší, nejlepší mi přišla právě equa bank. Běžný účet mám zatím pár měsíců, ale musím říct, že s jejich jednáním jsem mile překvapena. Navíc poprvé v životě nemusím platit žádné zbytečné poplatky a hledat bankomaty po městě.

  • S equa bank jsem spokojen, mám zde běžný účet, vše šlo vyřídit online, rychle, bez problémů mi převedly účet ze staré banky. Kromě toho, že neplatím žádné poplatky, oceňuji přehledné IB a výběry zdarma odkudkoliv. První banka, která splnila má očekávání, doporučuji.

  • Za praktiky Equa Bank by se nemusela stydět žádná pochybná vymahačská společnost. Po několika letech jsem se poprvé dostala do tíživé finanční situace a věděla jsem, že budu s jednou splátkou několik měsíců pozadu. S dostatečným předstihem jsem společnost kontaktovala, oznámila jim vzniklou situaci a zeptala jsem, jakým způsobem můžeme situaci řešit. Odpovědí mi bylo, že žádný odklad splátky ani jiné možnosti řešení nemám ve smlouvě a pokud budu mít po splatnosti více jak tři spátky, dům půjde do dražby. Žádná vstřícnost z jejich strany. V jejich případě neplatí nepsaná zvyklost, že pokud budete mít problém, musíte banku ihned kontaktovat a vše se vyřeší.

    Neustále mě uháněli, že jsem pozadu se splátkou a kdy ji zaplatím, vysvětlovala jsem jim pořád dokola vzniklou situaci a skutečnost, že nebudu schopná splátku vyrovnat dalších několik měsíců, když mi řekli, že to vidí v systému, tak mě to přestalo bavit a přestala jsem jim zvedat telefony, jelikož jsem zvyklá problémy řešit, nikoli o nich mluvit.

    Equa Bank volá z více jak 100 různých telefonních čísel, volají v sobotu, v neděli, večer a minimálně 50x za den a 50x za den myslím zcela vážně!

  • Přešla jsem k equa bank kvůli výběrům z jakéhokoliv bankomatu zdarma, už mě nebavilo pobíhat po městě a hledat „ten pravý“. Vedení účtu je zadarmo při obratu 10 000Kč měsíčně a navíc výběry v zahraničí jen za 9Kč odkudkoliv, takže můžu jen doporučit všem cestovatelům :)

  • Velice nesolidni jednání v rámci poskytnutí hypotečního úvěru. Nalákaji na výhodnou úvěrovou sazbu, následně si nechaji zaplatit za odhad nemovitosti, tu velice silně podcení, pak Vám řeknou, že tedy s tak špatným odhadem Vám slíbenou sazbu nedají a nabídnou Vám takovou, jako by člověk sehnal téměř všude jinde. Výsledek je, že jim musíte zaplatit za odhad a stejně nakonec půjdete jinam pokud máte rozum. Nejsem jediný člověk, u kterého se odhad velice až okatě lišil od prodejní ceny… Je to opravdu k zamyšlení.

  • Nekteri lide jsou negramotni hlupaci , breci nad tim, ze banka snizuje uroky.
    Ono to ale chce otevrit oci a podivat se co se v bankovnim sektoru deje jako takovem.
    Equa bank ma absolutne nejlepsi bankovni produkty,
    veskery pohyb na uctu si muze prohlednout online, takze vypis je jen formalita.
    Banka ma dobre porfolio, pomeru vkladu k uverum ukazkovy, nejvyssi vlastni kapital ze vsech novych bank.
    Me zkusenosti:
    Negativni: Prevody a platby by mely byt provadeny okamzite, maj urcitou casovou prodlevu.
    Pozitivni: Vse ostatni….nejlepsi uroky, karta ktera pozna ucet v Czk nebo v Euro pri platbe v cizine, vsechny bankomaty v CR zdarma a v cizine za 9,-Kc, jednoduche a prehledne internetove bankovnictvi.

  • Jsem v bance 5let,úroky na spořícím účtě klesají,cítím zhoršení.Navíc výpisy k dispozici nejdříve 12 dnů.

  • Bohužel s touto bankou, kde mám vedený běžný účet, bych byl za běžných okolností i spokojen ale poslední dobou vůbec. Po tom, co se stalo, že transakcí jsem se dostal do mínusového zůstatku, mne zaměstnanci banky volají na mobil a upomínají, kdy přesně nepovolený zůstatek uhradím. Ikdyž na mne mají i mailovou adresu a já ted´přestupuji do nové práce a čekám na první peníze, Equa Bank mi volá na mobil každý den zhruba 6x – 8x a to i o víkendech! Troufám si tvrdit, že otravnější a drzejší banku s takovým přístupem ke klientovi, jsem zatím nepoznal!

  • Nalákali mě na výhodný spořicí účet,během cca půl roku snížili úrok z 2,5% na 1,2.Takhle si solidní jednání nepředstavuji.

  • K EQUA bance jsem přešel od České spořitelny v prosinci 2012 a musím jednoznačně prohlásit, že je to úplně o něčem jiném. Perfektní obsluha obou účtů, bankovní služby super. Hlavně aby to vydrželo. Jediné minus, že v prosinci 2012 jsem začínal na spořícím účtu s úrokem 2,3% a nyní klesnul na 1,6%.

    • Oproti ČS by to mělo být výhodnější určitě. Spořitelna je totiž dost drahá ale jejich výhoda je hlavně v tom, že mají fakt dost poboček i v menších městech případně na i vesnici.

  • Přechod k bezpoplatkové bance umocněný odchodem do důchodu jsem zvažoval delší dobu. Po téměř 40 létech setrvání u České spořitelny, kdy mě měli 100% přečteného a zejména pak v době úbytku svých klientů bych očekával, že se ČS bude o důvod mého odchodu více zajímat. Nezajímali i když deklarovali, že se tak stane. Takže návyk především na internatové bankovnictví, bezpoplatkový výběr z bankomatů v ČR a možnost si vše nezávazně vyzkoušet, mě přivedli do Equa Banky a to ještě několik měsíců před tím, než jsem Sporožiro v ČS zrušil. Uzavření smlouvy o zřízení účtu v EB bylo vyřízeno prostřednictvím kurýra rychle, po podpisu smlouvy jsem po dvou hodinách měl otevřený účet, kartu jsem dostal obratem.
    Po 5 měsících konstatuji, že elektronické bankovnictví je intuitivní a funguje bez problémů.Zhodnocení prostředků na spořících účtech bylo slušné i když teď se také pohoršilo. Na mé dotazy a vzniklé problémy zaslané mailem prostřednictvím klienstkého cenrta reagují řádově v hodinách. Za cca 5 měsíců vznikl pouze problém s placením kartou na terminálech Mountfieldu. EB se přiznala k tomu, že problémem je použití malého mikročipu u určité série karet, který nemusí být na starších terminálech čitelný a do 5 dnů jsem měl novou platební kartu. Jediné co mi trochu vadí je to, že měsíční výpisy z účtů jsou k dispozici nejdříve po 8-10 dnech, což je zatím nejdelší doba ze všech bank, u kterých jsem kromě ČS kdy byl.
    Teď si lze hlavně přát, aby bankou nastavené podmínky byly stabilní a nenastala obdobná situace, jako na Kypru. Mirek

  • Chtela jsem zmenit adresu trvaleho bydliste a pry to jde jen na pobocce. Vzhledem k tomu, ze to mam na nejblizsi pobocku 150 km, tak se mi tam teda cestovat nechce. Takze jsem v pasti, oni to jinak resit neumoznuji /napr. zaslanim overene kopie obcanky/ a mne se kvuli takovehle banalite pres pulku republiky cestovat nechce. Vzhledem k tomu, ze tam mam docela dost penez, tak bych ocekavala trochu vetsi vstricnost…

    • Terezsia: děkuji, jsem moc re1da :)Jitasek: děkuji :DDasdusha: halenka je se seddnchanou :) a děkuji moc!Meg: prode1m ti to za 20kč :DSiena: to jsem re1da :)Simone: tak snad to tak zůstane napoře1d :D děkuji :)Silvi: je1 miluji tebe! oh tak to mě těšed kre1sko :DDee: dedky dedky!Miau: :D :D

  • Zdravím, hledám banku, kde by neúčtovali poplatek za příchozí cizí měnu (platí mi diety v eu na účet). Dost mi vadí, že si všude strhnou min. 150Kč. Obešla jsem snad vše. Jediné, kde jsem tudo šlužbu našla zdarma při aktivním používání účtu je Equa. Nemám s ní ale žádné zkušenosti a ani nikdo známý nemá. Poraďte. Díky.

  • Zdravím
    Přešel jsem k Equa z České spořitelny a zatím pohodička.Účet komplet zadarmo.U České jsem byl 15 let služby ok,ale platit i za to,že mi přijde na účet výplata je hamba.Konečně jsem se rozhoupal a přešel do banky kde neplatím trapné poplatky.Doporučuji.

  • Já jsem si tu Repůjčku od Equa bank dojednával ńa refinancování úvěru na auto, kde jsem měl RPSN 25 % (lepší úvěr na ojetinu neseženete) a teď každý měsíc šetřím skoro 900 Kč na nižší splátce. A nemusel jsem si brát žádné pojištění úvěru, jen si u nich zřídit účet (zdarma). Takže žádné skryté poplatky – jsem spokojený a můžu Equa doporučit.

  • Když si budete chtít vzít repůjčku nebo úvěr – pozorně koukejte na úhradu měsíčních plateb pojištění neschopnosti splácet.. jsou to docela rakety :-)

  • Konečně banka, která si neúčtuje poplatek za to, že má k dispozici moje peníze.
    Moderní internetové rozhraní a při součtu vkladů v měsíci 10tis. Kč nebo 100tis. Kč na účtech VŠE ZDARMA. Úrok na spořícím účtu 2,3% bez výpovědi ! (Má i spořící s 2,6%, ale tam v měsíci kdy se vybírá poklesne na 1,8%). Vyzkoušel jsem „Českou“ spořitelnu, IPB, Komerční banku, Poštovní spořitelnu, GE Money, Raiffeissen, Axa. Equa mi vyhovuje nejlépe.

  • Equa bank je v úpadku, neboť 01.11.12 zákazníci nemohou disponovat své peníze. Telefonní linka má jen výmluvy. slibované zpětná volání se neuskuteční, Vypadá to, jako by jiná banka Česká je v konkurzu

    • Na činnost resp. nečinnost Equabanky při vyřizování mé reklamace jsem si musela podat v r. 2012 stížnost k Finančnímu arbitrovi na Ministerstvo financí. Teprve pak se pánové probrali, dodali mi původně nedodané a mnou opakovaně urgované výpisy z účtů a vysvětlili netypický způsob úročení v jednom měsíci 2012 „jako technickou chybu banky“.
      Dnes 11. 1. 2012 se od 16.15 až dosud tj do 20.44 hodin opakovaně pokouším o přístup k mým účtům. Stále se objevuje hláška „z důvodu bezpečnosti je přístup k vašim účtům zamezen. Opakujte pokus za 5 minut“. Jak dlouhých je v Equabance 5 minut ???
      Uvažuji zcela vážně o odchodu jinam, kde také neberou poplatky a chovají se ke klientům vstřícně. Např. http://www.wpb.cz

PŘIDAT NÁZOR DO DISKUZE