VidaXL e-shop [recenze] – nábytek, obchod, reference, zkušenosti

-1

Obchod, který existuje v mnoha jazykových mutacích. Slovensky, maďarsky, německy, ale samozřejmě také česky.

vidaxl recenze

 Vše pro dům, zahradu a vaše koníčky, i tak by se dal jeho sortiment označit ve zkratce.  Seznamte se s ✅  VidaXL. Vlastně zcela obyčejná nákupní galerie.

 

Sortiment e-shopu VidaXL:

  • Nábytek
  • Dům a zahrada
  • Chovatelské potřeby
  • Hračky a hry
  • Kojenci a batolata
  • Průmyslové zboží
  • Sportovní náčiní
  • Obchod a průmysl
  • Vozidla a součástky

Možná trochu méně přehledný design webových stránek, ale v zásadě platí, že se brzy zorientujete naprosto ve všem.

 Dbejte na bezpečnost nákupu: Nábytek a domácí potřeby na internetu doporučujeme kupovat v oficiálních e-shopech (často výhradních) distributorů nebo výrobců. Získáte záruku výborné ceny a především jistotu, že se jedná o 100% originální produkt se zárukou. ✅  Oficiální eshop vidaXL.cz

Co všechno nám říkají recenze napříč českým internetem?

Pokud se týče recenzí, více než čtyři pětiny zákazníků tento obchod doporučuje. Většina lidí si stěžuje na omezené možnosti platby (pouze IBAN, karta apod.), což je ale vlastně jen nepochopení moderních možností.

💡 TIP – Nábytek na vidaXL

Široký výběr nábytku

✅ Dětský nábytek
✅ Kancelářský nábytek
✅ Lavice
✅ Pohovky
✅ Lavice
✅ Zahradní nábytek

Nicméně – další klienti mají problém s platbou předem, nemůžete si nechat poslat zboží na dobírku.

Mnohé to pak od nákupu úplně odradí, protože posílat peníze dopředu – byť do prověřeného obchodu – se prostě nemusí vůbec líbit.

Co je naopak plusem VidaXL? Většina sortimentu je zde za mimořádně nízké ceny, které jsou někdy v české kotlině až raritou.

Desítky možností nákupu – dekorace, ložní prádlo, součástky do auta, sportovní náčiní, hračky, chovatelské potřeby a mnoho dalšího.

Doprava zdarma, kvalitní zákaznický servis (na nějž se ale občas vyskytne stížnost, takže nejspíš ani nečekejte, že budete s jistotou stoprocentně spokojeni, někdy vyřízení požadavku trvá docela dlouho).

Zákaznický servis bude nicméně dostupný v češtině, což je jistě výhoda pro ty, kteří nevládnou (snad s výjimkou klasické slovenštiny) cizími jazyky.

Centrální sklad pro EU je v Nizozemí, možná i proto trvá dodání zboží určitou dobu. Čekat někdy není vůbec příjemné.

Nicméně, pokud si porovnáte ceny s českými obchody, možná si i rádi nějaký ten den navíc na zboží počkáte. ✅  VidaXL funguje v jednatřiceti zemích světa, a to včetně USA nebo Austrálie, samozřejmostí je síť i napříč celou Evropou.

Zkušenosti a recenze nakupujících na Vidaxl.cz

Mirka

Zbozi ve velmi dobre kvalite za super cenu oproti jinym obchodum…i kdyz kreslo vracim z duvodu nevyhovujicich rozmeru,jsem max.spokojena i s komunikaci obchodu,takze neni problem s vracenim atd…

Janka

Aj mne ta stránka pripadala nedôveryhodne…ako prve som objednavala lacnejšiu vec na skúšku a potom tie stoličky. Vsetko prišlo v poriadku 

💡 TIP – Zahradní nábytek VidaXL vidaxl zahradní nábytek

Vyberte si z široké nabídky zahradního nábytku

✅ Sady venkovního nábytku
✅ Venkovní otomany
✅ Venkovní postele
✅ Sedací nábytek
✅ Úložný nábytek
✅ Zahradní stoly

Ti, kteří jsou spokojení, říkají, že:

Výhody
  • Rychlost doručení
  • Komunikace
  • Nízké ceny
  • Kvalita zboží
  • Široký výběr zboží

Ti, kteří naopak moc spokojení nebyli měli problém s: 

Nevýhody
  • Někdy docházelo ke špatné komunikace
  • Doručení zboží někdy trvá déle

Recenze ostatních zákazníků, které jsme našli na internetu

vidaxl reference

Zdroj: Zbozi.cz

vidaxl hodnocení

Zdroj: Zbozi.cz

vidaxl zkušenosti

Zdroj: Heureka.cz

Jaké jsou alternativy e-shopu VidaXL?

Vybíráte nábytek na internetu, ale nemůžeme se rozhodnout kde? Napsali jsme pro vás recenze na další internetové obchody. Recenze e-shopu 4home, nebo internetový obchod Avenberg.

 

 

Máte s ✅  VidaXL nějakou osobní zkušenost? Pokud ano, budeme rádi, když nám ji napíšete do komentářů pod článkem.

VidaXL e-shop [recenze] – nábytek, obchod, reference, zkušenosti
3.5 (70%) 4 hlasů

22 Comments
  1. Obj. č. 0420000175521
    Zboží jsem objednala, zaplatila a potom teprve četla recenze. Jímala mne hrůza. 80% špatných referencí. Ale musím říci, že moje následná zkušenost je velmi dobrá. Zboží přišlo v pořádku a do 1 týdne. Včasné informace o jeho odeslání. nemohu si vůbec stěžovAT.

  2. Potřebuji vrátit zboží a komunikace s e shopem je nemožná. Chatuji s nějakým automatem a konkrétní odpověď na konkrétní dotaz nedostávám.
    Nějak se mi to celé nezdá .
    Zdeňka

  3. Občas reagují přes mail, ale je to k ničemu.
    Odpovědi na mail, které nemají konkrétní obsah a vypadají jak od robota se nedají počítat jako plus.
    Objednal jsem zboží za 1.509,-CZK. Objednávka číslo 0420000129889, referenční číslo „GR2-M7W6-M6GQ-Z8C32“. Platba kartou na jejich webu? Kartou na webu, kterou si nechal naprogramovat sám obchod platí jen blázen. Aby mi pak vybrali účet, ne? Platba kartou ano, ale přes certifikovaný platební terminál. Takže platba převodem do Amsterodamu, na firmu Ayden, NL. Za převod si naše UnicreditBank 4.5.2022 naúčtovala dva poplatky v celkové výši 750,-CZK. Nejsem nadšený ani z poplatku UnicreditBank, který nejde dopředu odsouhlasit či zamítnout.
    Ani 17.5. 2022 nemám potvrzení o zaplacení, ikdyž jsem jim již několikrát emailem i jejich webovým formulářem poslal potvrzení z banky.
    Stále nemám nic o stavu mé objednávky. Komunikují mailem asi jen jako robot s nic neříkajícími informacemi.
    Nedodržují své termíny potvrzení platby. Doba dodání zboží.
    Již týden mám pocit, že jsem přišel o 2.259,- CZK.
    Divím se, že je už NIC.cz na popud Policie ČR nezařízl jako podvodný web.

    Silně doporučuji zde nenakupovat! Jejich jednání je hodně za hranou slušného obchodu. S tím, že mě asi okradli se pomalu smiřuji.

  4. Dobrý den,
    kde je možné objednat náhradní díly, když je zboží poškozené. Je to vůbec možné, nebo se musí koupit produkt nový

  5. Dobry den, chtela bych se zeptat, zda ma nekdo zkusenosti se skleniky Vida xl. Ceny jsou prijatelne, o neco nizsi nez v jinych obchodech, ale po precteni recenzi mam obavy, ze to bude nekvalitni zbozi z Ciny a vlastne tady bude platit, ze „nejsem tak bohaty, abych kupoval levne veci.“ Predem dekuji.

  6. Venkovní lavice. Zboží nebylo dodáno kompletní. Některé díly jsou poškozé. Na telefonní linku se nedá dovolat, nulová komunikace. 8400 je dost peněz. Budeme podávat trestní oznámení na podvod.

  7. od konce dubna snažím se vratit poškozené zboží,je konec května a nic.Napsala jsem asi 15emailu…nic.Vzdavam to a všechny varují,nenakupujte v vidaxl,jsou to ŠMEJDI!!!

  8. Před 14 dny jsem objednal mamce k narozeninám masážní křeslo a do této doby mi nic nepřišlo. Na telefony nereagují, na mail take ne, budu podávat tr. oznámení na Policii, nejsem sám a doufám že tyto kriminálníky sejmou. Nic jiného si nezaslouží. ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI!!!!

  9. Zboží jsem neobdržel ani po 3.týdnech.Žádná komunikace.Telefonní linka je mimo provoz a je umístěna kdesi na Hlavním nádraží v Praze.Zboží zaplaceno a nic.Budu nucena podat tresní oznámení pro podvodné chování.

  10. Naprosto nechutná a šílená společnost, tohle se ještě děje… okrádají lidi…a nic se jim nestane?
    Přišla jsem o peníze zboží nikde.
    Budu to řešit

  11. 11.5.2018 jsem zde umístil informace o komunikaci s obchodem VidaXL, která byla dost jednostraná. Faktem je, že do dnešního dne jsem žádnou novou informaci nedostal. Ale světe div se. Dorazilo objednané zboží v naprostém pořádku. Nevím jestli to platí, nebo bude platit ve všech případech, ale při objednávání z tohoto e-shopu se bude nutno obrnit značnou trpělivostí. Nechci nikomu radit, ale nejsem si jist jestli budu ochoten tohle absolvovat ještě jednou.

  12. Nedoporučuji, došla polovina zboží , s firmou se nedá spojit, naletěl jsem , zboží mně nedodají, nic si u těch podvodníků neobjednávejte. P.

  13. Naprosta katastrofa,taje jsem naletela.NEKUPUJTE NIC,ja cekam na balik uz mesic,ten puvodni pry ztrstil dopravce,kecy,s dopravce jsem komunikovala,zadne fyzicke zbozi nebylo zaslane,jen prenesena data. Na jakykoliv dotaz stale stejne kecy,kurva co mi je po tom ze nestihaj,tak at je vyhazej a naberou schopny lidi,kteri budou komunikovat a stihat,me to jako zakaznika vubec nezajima. Prschy predem to jo,sle zbozi nikde uz meduc,pry dodani do 10 dnu,bych chtela viet.

  14. Stále si se společností píši, už zvažuji podání trestního oznámení, emaily i záznam chatu si ukládám a nebudu tedy asi jediný napálený zákazník. Prý mi vrátí peníze…..no uvidím, nevěřím….

  15. I ja mám velmi špatnou zkušenost,zboží mi došlo ale k nepoužili,zasláno minimálně 10emailu a odpověď jak výše,ze jsou vytížení a odpoví do 72 hod.je to 10 dni a ticho,povedlo se mi spojit chatem,ale slečna aniž by mě nechala dopsat,chat ukončila!!!A PROTO VARUJÍ VŠECHNY!!!NENECHTE SE NALÁKAT JAKO JA!! Zboží vypadá hezky ale kdyz si přečtěte recenze,což ja jsem neudělala,k mě škodě,tak to je všechno tak chatrné ze je lepší si připlatit a mít to na díl,než z e-shopu Vidaxl koupit zboží které buď vám vůbec nedojde nebo dojde rozbité a stejne je k ničemu,vyhodila jsem 1500kc,Hlavně ze v mediich varují před takovými ŠMEJDY!!!!

  16. 26.4.jsem si na tomto eshopu objednal a zaplatil zboží. Když se týden nic nedělo poslal jsem jim mail:
    „Dnes je to sedmý kalendářní a pátý pracovní den a na Track & Trace sledování zásilky se objevuje stále stejná uklidńující hláška „První 3-4 dny balík nejeví známky pohybu u dopravce GLS. Neobávajte se, zásilka je již na cestě.“ a „pro více podrobností navštivte webové stránky GLS“. Když jsem to udělal, dostal jsem se na sledování balíků a v historii přepravy stále stejná informace: „27.4.18 22:10 Externí data přenesena“, což mě nijak neuklidňuje a začínám se obávat. Můžete mi, prosím, dodat informaci, která by mě opravdu zbavila obav?“
    Na tento mail mi odpověděli:
    „Vážený zákazníku, Vzhledem k mimořádnému zatížení našich týmů, týkající se prodeje a zákaznického servisu, nelze momentálně odpovědět na Vaše dotazy v rámci služeb do 24 hodin. Je nám to velmi líto, že tentokrát nemůžeme dodržet tuto časovou lhůtu.Pracujeme v XL rychlosti, abychom Vám co nejrychleji odpověděli, proto Vás prosíme o trpělivost a ujišťujeme Vás, že to bude co nejdříve, jak to bude lidsky možné. Na Vaše žádosti budeme postupně odpovídat od 48 do 72 hodin.Mezitím můžete navštívit náš on-line zákaznický portál pro informace týkající se Vaší objednávky, zasílání / sledování a FAQ.Děkujeme za pochopení,Váš tím vidaXL.“
    Dnes je to skoro 3x72hod (196 hodin) a stále žádná rekce. Obrázek si udělejte sami.

    • Podobná zkušenost jen s tím rozdilem že zboží nedošlo kompletní. Dovolat se je nemožné volané číslo neexistuje a na email mi přišlo to samé

  17. Zboží zaplaceno 20.4.Potom 24.4.že mi bylo zboží odesláno. Dnes je 9.5 . a zboží stále nemám. Komunikace žádná.Nedoporučuji si nic objednávat.

  18. Objednávku jsem poslala 25. 4. a po přečtení různých recenzí, jsem měla docela strach… Za 6 dní mi bylo zboží doručeno. Celá sada zahradního nábytku byla perfektně zabalená a kompletní. Po pár hodinách jsem dokonce byla schopná ji sama složit podle malého obrázkového návodu.
    Možná jsem měla zrovna štěstí, ale jsem s obchodem spokojená a po této zkušenosti si klidně objednám znovu.

  19. Objednala jsem si skládací skříň,zaplatila a od té doby mi chodi maily o nezaplacené objednávce.Na mé maily nereagují.Tel.číslo neexistuje.
    Velmi špatná zkušenost,žádném případě nedoporučuji!!!

  20. Bohužel nemám dobrou zkušenost s tímto internetovým obchodem. Objednala jsem si kancelářské křeslo, které bylo vratké, nestabilní a tudíž nesplňovalo moje očekávání a funkčnost.Výrobek jsem reklamovala a požadovala vrácení peněz a zboží.V prvním emailu mi bylo nabídnuta finanční kompenzace 250 Kč nebo náhradní díly, což jsem odmítla. Ve druhém emailu mi firma odmítla i částečnou finanční kompenzaci, kterou mi původně nabízela a nabídli mi pouze náhradní díly na nefunkční vratké křeslo, které si mohu sama opravit. Tak takhle si internetový seriozní obchod opravdu nepředstavuji. Takže rozhodně nedoporučuji!

Zanechte své hodnocení nebo dotaz

Register New Account
Obnovit heslo