Axa cestovní pojištění

0

Při cestách do zahraničí je důležité se pojistit, naštěstí většina výletníků na to pamatuje hned v první řadě. Důležité je však si vybrat adekvátní pojišťovnu, která nabídne nejen výhodnou cenu, ale má také dobré reference u svých zákazníků.

Koho vybrat?

Zajímavou variantou pro tuzemské cestovatele je cestovní pojištění od společnosti Axa.

Ta nabízí non-stop asistenční službu (navíc i s česky či slovensky mluvícími operátory, takže v případě potřeby se snadno domluvíte co a jak), stejně tak má smluvní podmínky se zdravotnickými zařízeními nejen v Evropě, ale celosvětově.

Stejně jako u mnoha dalších pojišťoven i zde je možné transparentní sjednání celé pojišťovací smlouvy online a doslova během pár okamžiků, čímž se ušetří spoustu drahocenného času.

Pokud ale přesto trváte na osobním jednání přímo na pobočce, není to vůbec problém. Axa totiž vlastní síť poboček ve všech krajských a větších bývalých okresních městech.

V rámci cestovního pojištění od Axa není jen pojištění léčebných výloh, ale budete mít pojištěna i zavazadla, předčasný travelinsurancenávrat z dovolené či dokonce její nucené stornování, zpoždění letu a tak dále. Pojistka navíc zahrnuje i případnou právní asistenci a úrazové pojištění.

Stejně tak je tu možnost připojištění, které přijde vhod hlavně v případě, že se chystáte do zahraničí provozovat nějaký rizikový či extrémní sport (hokej, jízda na koni, horolezectví či třeba skialpinismus a parašutismus).

A co se dozvíme zajímavého na téma cestovní pojištění Axa a zkušenosti klientů?

Kristyna:

Přístup pracovníků AXY je naprosto neprofesionální a jejich styl komunikace je nehorázný.
NIKOMU NEDOPORUČUJI VYUŽÍT JEJICH SLUŽEB, JSOU TO VYHOZENÉ PENÍZE, ZTRÁTA ČASU A NERVŮ.

Nepřehlédněte:  Platan Clinique recenze
8 komentářů
  1. Přesně ty samé zkušenosti co popisuje pan Jiří má imanžel ,vše zamítnou a neradi vracejí zaplacené pojištění když se nemužete ze zdravotních duvodu dovolené zučastnit,mají to vyřizované jak přes kopírák .AXA již nikdy NEEEEEEEEEEE ?????????

  2. AXA cestovní pojištění je podvod,protože zlomeninu ruky v Egyptě řeší už od března 2017 a zatím nevyplatili ani korunu.Na reklamace nereagují.

  3. V žádném případě nedoporučuji pojišťovnu AXA Assistance CZ! V květnu 2017 jsem se nemohl zúčastnit autobusového zájezdu z důvodu onemocnění, protože v důsledku prudkého zhoršení zdravotního stavu jsem se musel podrobit urologické operaci, navíc došlo k pooperačním problémům. Jezdím s partou známých na poznávací zájezdy již řadu let a sjednání pojištění na storno zájezdu z důvodu nemoci jsem vždy považoval za samozřejmou věc. Uplatnění mé pojistky u pojišťovny AXA Assistance CZ byla moje první zkušenost, a to zkušeností velmi negativní. Pojišťovna jakoukoliv náhradu zcela odmítla, protože jsem prý urologické onemocnění měl i v minulosti. Z toho ovšem vyplývá, že pojištění na storno zájezdu z důvodu onemocnění nemá pro pojištěnce vůbec žádný smysl, protože každý člověk má velkou část svých zdravotních problémů v nějaké formě po dlouhou dobu, někdy i celý život. Skoro každého bolí záda, má vyšší nebo nízký tlak, potíže s klouby, záněty atd., a stav se může náhle zhoršit. Jako uznaná škodná událost by snad mohlo být zlomení končetiny, a to ještě došlo-li k ní těsně před začátkem cesty. Tato pravděpodobnost je ovšem tak mizivá, že zaplacené pojištění na storno zájezdu jsou vyhozené peníze. Obchodní praktiky AXA Assistance CZ se neliší od „šmejdů“, kteří inkasují peníze za něco, co je kupujícímu k ničemu!

  4. AdigraSs
    Ja a priateľka máme už druhý rok „Komfort“ cestovné poistenie v zahraničí a môžem Vám povedať je to čistá tragédia ak musí poisťovňa fuckT niečo uhradiť. Po odoslaní všetkých potrebných dokumentov k uhradeniu poistnej udalosti sa v AXE neboli ešte po vyše mesiaci schopní rozhýbať. Museli sme im vyvolávať, odosielať e-maily a stále sa ich pýtať alebo im pripomínať že je potreba to uhradiť do určitého dátumu(samozrejme nám bola poslaná upomienka z nemocnice za nezaplaté ošetrenie) z AXA bola minimálna spätná väzba k nám a nakoniec sme museli my ešte volať do nemocnice aby zavolali na našu poisťovňu a vysvetlili im ako to uhradiť?! WTF, no ako som povedal s takou poisťovňou sa len modliť aby ste boli vždy len zdraví a bez úrazu!!! Dvoma slovami VEĽMI ZLÉ***

  5. AdigraSs
    Ja a priateľka máme už druhý rok „Komfort“ cestovné poistenie v zahraničí a môžem Vám povedať je to čistá tragédia ak musí poisťovňa fuckT niečo uhradiť. Po odoslaní všetkých potrebných dokumentov k uhradeniu poistnej udalosti sa v AXE neboli ešte po vyše mesiaci schopní rozhýbať. Museli sme im vyvolávať, odosielať e-maily a stále sa ich pýtať alebo im pripomínať že je potreba to uhradiť do určitého dátumu(samozrejme nám bola poslaná upomienka z nemocnice za nezaplaté ošetrenie) z AXA bola minimálna spätná väzba k nám a nakoniec sme museli my ešte volať do nemocnice aby zavolali na našu poisťovňu a vysvetlili im ako to uhradiť?! WTF, no ako som povedal s takou poisťovňou sa len modliť aby ste boli vždy len zdraví a bez úrazu!!! Dvoma slovami VEĽMI ZLÉ***

  6. Dobrý den,
    u Axa assistance bohužel nemohu doporučit pojištění. Já jsem u této společnosti uzavřela cestovní pojištění s pojištěním storna letenek, protože jsme si dovolenou zařizovali dlouho dopředu (cca 10 měsíců).
    V pojištění mělo být zahrnuto i komplikace v těhotenství, které bylo zjištěno po uzavření smlouvy a já opravdu zjistila pár měsíců po objednání, že jsem těhotná.
    Z počátku jsem si myslela, že to bude naše poslední dovolená, ale pak jsem začala mít komplikace, jak už to občas v těhotenství bývá a lékař mi zakázal letět letadlem (i když to bylo stále dost dopředu). Byla jsem tak nucena zrušit letenky a naivně jsem si myslela, že komplikace, které mám a navíc i to, že v době odletu bych byla již ve stádiu těhotenství, kdy by mě letecká společnost nepustila na palubu letadla, jsem si myslela, že se můžu pochválit za to, že jsem uzavřela pojištění.
    Podala jsem pojistnou událost. Dodala veškeré potřebné papíry a bylo mi to zamítnuto s tím, že mé komplikace nejsou natolik vážné, že není důvod neletět. Pro mě naprosto nepochopitelné.
    Vzhledem k tomu, že od té doby mi komplikace přibyly jsem podala odvolání a opět doložila požadované dokumenty. Naivně jsem si myslela, že vzhledem ke zhoršujícím se komplikacím již není důvod k tomu, aby bylo plnění zamítnuto, ale světe div se důvod se našel.
    Tentokrát prý nemám vypsanou neschopenku (mimochodem před obdržením vyrozumění jsem ji dostala) a tak opět nebyl důvod proč letenky rušit.
    Takže všichni, kteří zvažujete pojištění u AXA assistance, rozmyslete si, zda to nejsou vyhozené peníze. Pro mě to tak opravdu bylo.

  7. Odpovědět
    VOLTE JINOU POJISTOVNU 2015/04/13 at 9.45

    Jen chci vsechny varovat pred pojistenim u AXA.
    Pokud se Vam stane ,ze potrebujete ockovani na ,ktere jste zapomeli nebo musi nasledovat jako postupne ockovani a Vy hodlate ucinit vse pro napravu na svych cestach tak odpoved od AXY bude tato.

    Vážený pane,
    ke shora uvedené škodné události Vám sdělujeme, že jsme ukončili šetření ke zjištění rozsahu naší povin-nosti poskytnout Vám pojistné plnění. V souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012, občanského zákoníku a příslušnými ustanoveními Všeobecných pojistných podmínek (dále jen VPPCP) si Vás dovolujeme seznámit s výsledkem našeho šetření.
    Podle VPPCP části II. oddílu A) čl. 2 odst. 1 písm. l) citujeme: „Vedle výluk uvedených v ČÁSTI I čl. 10 těch-to VPPCP se pojištění léčebných výloh dále nevztahuje na případy očkování nebo následků nepodrobení se povinnému očkování před odjezdem do zahraničí.“
    Vzhledem k výše uvedenému Vám oznamujeme, že nemůžeme převzít náklady za ošetření dne z důvodu, že se jednalo o doplnění očkování, které se uskutečnilo až po příchodu do zahraničí. Tato skuteč-nost je výlukou uvedenou ve Všeobecných pojistných podmínkách Vámi sjednaného cestovního pojištění.
    V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle uvedeném výše nebo na e-mailové adrese claims.travel@axa-assistance.c z

Zanechte své hodnocení nebo dotaz

Register New Account
Reset Password