Canon EOS 200D [recenze]

3

Tato zrcadlovka v podobě Canon EOS 200D vám umožní vytvořit fotografie s vysokým rozlišením, prokreslenými detaily a živými barvami. Profesionálové, vášniví amatéři i foto studia ocení i informaci, že se vytvořené fotografie hodí také pro velkoformátový tisk, tvorbu fotoknih nebo pro vytvoření online galerií. Jde o vydařený produkt, který vás potěší svým výsledkem. Navíc má spoustu jedinečných vychytávek a spoustu předností.

Jak se používá a co umí

Používání tohoto přístroje je zcela intuitivní. Můžete využít i velmi zdařilé funkce otočné obrazovky, která vám tak umožní tvořit snímky s dost nezvyklou perspektivou. Pokud si rádi hrajete, tahle funkce se vám bude opravdu líbit. Jednooká zrcadlovka má praktický tvar, je velmi skladná, mobilní, opravdu pohodlně přenosná a má navíc velmi nízkou hmotnost. Proto ji můžete snadno využít k focení o prázdninách, na dovolené, na večírku, akci, oslavě nebo třeba jen na procházce v přírodě či v na výšlapu v horách. Fotoaparát zajišťuje rychlé zaostření a současně také umožňuje snímání pomocí optického hledáčku. Díky této funkci nedochází ke zpoždění obrazu, se kterým se můžeme u některých typů přístrojů setkat. Navíc tento přístroj dokáže velmi snadno pořídit i video, a to ve Full HD rozlišení. To už je dnes stále častěji očekávaná funkce. U zrcadlovek ale doposud nebyla až tak obvyklá.

canon

Praktický tvar a intuitivní ovládání

Fotoaparát má zcela intuitivní ovládací prvky a velmi snadno si osaháte, jak s ním zacházet. Obrazovka je navíc dotyková, takže svým používáním připomíná často používaný tablet nebo dotykový telefon, na jaký jsou současní uživatelé zvyklý. Optický hledáček vám ukazuje okolní svět i sledované objekty zcela bez jakéhokoliv zkreslení. Pomoci vám může i již zmíněná, otočná obrazovka, která vám umožňuje zachycení jedinečných záběrů s jinou perspektivou. Zde se pak fantazii meze nekladou a s vašimi fotografiemi můžete dělat hotová kouzla. Z Canonu 200D se dají s trochou šikovnosti a snahy navzdory dojmu levného přístroje vytáhnout opravdu špičkové fotky. To z něj v kombinaci s malými rozměry a velmi rozumnou cenou činí fotoaparát s jedním z nejlepších poměrů v poměru cena výkon na trhu.

Perfektní rozlišení

Pořízené fotografie mají velmi barvité detaily a perfektní propracování zachycených barev. Vypadají opravdu propracovaně už přímo z fotoaparátu bez nutnosti dalších úprav. Pohrát si s nimi ale určitě můžete. Fota mají vysoké rozlišení, proto se hodí pro velkoformátové tisky, fotoknihy a tvorbu online galerií. Díky modernímu procesoru, kterým přístroj disponuje, dokáže pořizovat fotografie i při horším osvětlení. Systém zaostřování totiž navíc umožňuje opravdu maximální rychlost ostření s náhledem v reálném čase. To v dnešní zrychlené době určitě oceníte a také velmi často využijete. V obrazové kvalitě, jsou výkony této zrcadlovky srovnatelné se špičkou fotoaparátů s APS-C čipem, včetně přístrojů dost výrazně dražších.

canon

Canon EOS 200D

Tento model má nejnovější procesor DIGIC 7, ostření přes duální pixely a nový snímač 24 MP. Těmito parametry se řadí spíše k vyšším modelům. Umí vytvořit 5 snímků za sekundu, což pro běžné focení naprosto stačí. Snímač je shodný s nejnovějším modelem vyšší řady, tedy s Canonem 800D, což je samo o sobě zásadní informace. Obrazově výsledné fotky patří ke špičce, jak jsme u Canonu zvyklí. Navíc vám tato novinka sedne přímo do ruky a drží se opravdu velmi dobře. Je to rozumná volba pro širší využití a za velmi dobré peníze. Zrcadlovka dává smysl pro poměrně náročné focení a fota jsou opravdu skvělá.

Nepřehlédněte:  Selfie tyče - srovnání

Jak je to s portrétem

Zrcadlovkou vytvoříte i dokonalé portréty. To vám umožní zejména velký snímač, který vám dává možnost velmi snadného zachycení snímků současně s menší hloubkou ostrosti, což je pro portréty zcela ideální. Můžete tak zcela dokonale zachytit ostré obrysy tváře s velmi působivým a dokonale rozmazaným pozadím. Vámi vytvoření portréty se budou podobat fotografiím profesionálních fotografů a možná budou i k nerozeznání. Chce to jen trochu cviku. Jakmile si tuto funkci osvojíte, výsledek vás nadchne.

Snadné focení

Můžete si navíc vybrat styl ovládání a přitom zůstane zaostřování vždy rychlé, výkon bude neustále pohotový a odezva velmi rychlá. Můžete navíc snímat pomocí optického hledáčku, který u tohoto přístroje nevytváří žádné zkreslení způsobené zpožděním. Můžete si také vybrat možnost komponování pomocí otočné obrazovky, která tak trochu připomíná chytré telefony, takže si ji rychle osvojíte. Focení se zrcadlovkou tak nikdy nebyla snadnější.

canon

Možnost točení videa

Praktická možnost točení videa se dnes stává nezbytností. Tahle zrcadlovka vám to umožní. Pro tvorbu videa je k dispozici opravdu parádní Full HD rozlišení, pracující pomocí technologie Dual Pixel CMOS AF se zajištěním i možností průběžného zaostřování. Můžete se tak soustředit na to, co točíte a ne až tak na to, jak to točíte. Přístroj pracuje za vás.

Chcete si přístroj rychle osvojit? Pomůže vám Soukromý lektor!

Toto uživatelské rozhraní má totiž vestavěnou nápovědu pro správné nastavení, které vám snadno zajistí dosažení právě takového efektu, který v té chvíli hledáte. Prostě s vámi bude neustále chodit profesionální, soukromý, fotografický lektor a bude na dosah. Focení tak nebylo nikdy jednodušší. Máte potíže? Lektor je na dosah ruky.

Chytré vychytávky

Pořízené fotografie můžete procházet, upravovat i rovnou sdílet pomocí chytrého telefonu, tabletu či notebooku. Stačí se spojit pomocí známé technologie Bluetooth, která vám umožní spojení i v době, když máte fotoaparát pěkně uklizený v brašně. Aplikace Canon Photo Companion vám navíc zajistí přístup k odborným poznatkům a přizpůsobenému obsahu přímo na míru. Budete tak mít u sebe neustále vše, co můžete kdykoliv potřebovat, abyste si vytvořili jedinečné fotografie při zachycování prchavých okamžiků a vdechli tak svým příběhům opravdový život, neodolatelnou atmosféru, věrnost obrazu nebo nezvyklou perspektivu. Užijte si focení s touto zrcadlovkou.

Canon EOS 200D [recenze]
5 (100%) 3 hlasů

Obnovit heslo