Esthe plastika – recenze

0

V poslední době je zejména na vzhled žen kladen velmi silný tlak. Stárnutí se již nebere jako přirozený proces a snažíme se mu z velké části zabránit. K nějakému menšímu či většímu zákroku se tak postupem času dopracuje snad každá žena, která si to může finančně dovolit. Zmírnění tlaku společnosti a následného stresu přináší totiž velkou úlevu. Nejčastěji tedy zákrok řeší ženy, ale dnes i muži, v oblasti obličeje.

Operace obličeje – Facelift

Jde o nejúčinnější způsob, jak lze zmírnit projevy stárnutí. Dojde k vyhlazení mimických vrásek na čele, pod očima i kolem nich, ke zjemnění nosoretních vrásek a následuje rychlá regenerace tkání obličeje. Tento zákrok má dlouhodobý efekt, průměrně po dobu 8 až 10 let. Pokud se ptáte, kdy už je vhodná doba na operaci obličeje, je to zcela individuální. Díky novým metodám v kosmetologii i v korektivní dermatologii se daří velmi úspěšně zmírnit a oddalovat projevy stárnutí v oblasti obličeje. Kůže začne ztrácet svou přirozenou elasticitu obvykle kolem 35. roku života.

Nejčastěji prováděné zákroky

Současně s faceliftingem se často provádí i liposukce podbradku či operace horních a dolních víček v podobě blefaroplastiky. Dále se provádí operace nosu ve formě rhinoplastiky nebo operace čela v podobě endoskopie. Velmi vyhledávaným zákrokem je také operace prsů, ale i břicha a ultrazvuková liposukce.

Jak probíhá operace obličeje

Zákrok se provádí v kombinaci místního a celkového znecitlivění. Celkové znecitlivění může být v podobě celkové anestézie nebo v podobě analgosedace, tedy anestesie řízené nitrožilně. Délka operace trvá v průměru 1,5 až 2,5 hodiny. Je nutné absolvovat předoperační vyšetření. Po operaci obličeje je nutná díky šíři zákroku hospitalizace alespoň do druhého dne po operaci, kdy je na obličeji proveden první převaz. Pokud je průběh zcela standardní, jsou při tomto převazu ihned odstraněny také drény a můžete být propuštěni do domácího ošetřování.

plastika

Jak předcházet komplikacím

Možnou komplikací je v tomto případě nejčastěji pooperační krvácení, které může prodloužit dobu hojení, vstřebávání otoků a modřin i po dobu týdnů. Může dojít i k infekci a následné zánětlivé komplikaci, které lze zabránit preventivním podáním antibiotik. Dochází k přechodnému a mírnému snížení citlivosti kůže v obličeji, které odezní v průběhu několika týdnů. Je také vždy třeba dodržovat klid a instrukce ošetřujícího lékaře. Pokud uvažujete o zákroku, vždy je nutné u každé operace počítat s riziky, ale zdejší pracoviště pod vedením těch nejlepších lékařů lze určitě doporučit.

Nepřehlédněte:  Surgal klinik Brno recenze

Předoperační vyšetření

Předoperační vyšetření se neprovádí na této klinice, ale bude vám doporučeno jiné pracoviště, v blízkosti vašeho bydliště. V případě operace prsů klinika poskytuje služby sonografického vyšetření a mammologickou poradnu. Operační výkon zde také nelze provést na zdravotní pojišťovnou. Pokud užíváte nějaké léky, musí být anesteziolog informován. Opatrní musí být i pacienti s cukrovkou, kteří berou perorální tablety nebo si píchají insulin. Při lačnění se tablety vysazují, při aplikaci insulinu pak vždy stanovuje postup anesteziolog.

Informace nezamlčujte

Ve všech případech je nutná konzultace s anesteziologem o zdravotním stavu před každou operací. Před celkovou anesteziologií nesmí pacient minimálně 6 hodin jíst a alespoň 2 hodiny ani pít. V den operace není vhodné ani kouřit. Je třeba udělat preventivně vše pro hladký průběh všech zákroků. Výkon nelze hradit pomocí splátek a celková cena musí být uhrazena nejpozději v den operace, tedy při příjmu.

Esthe plastika – recenze

Lékaři na této klinice mají více než dvacet let zkušeností v plastické chirurgii a proto k nim lze mít důvěru. Vedoucím lékařem kliniky Esthé je Doc. MUDr. Jana Měšťáka, CSc., který je v ČR jedním ze špiček v oboru plastické chirurgie. Čeká vás individuální přístup ke každému klientovi, vysoká kvalita a výborné výsledky. Je zajištěna i maximální diskrétnost a mimořádná péče. Špičkově vybavené pracoviště přináší absolutní komfort. Je tak zárukou bezproblémového pooperačního průběhu a velmi rychlé rekonvalescence.

A jak jste na s klinikou Esthe plastika spokojeni vy?

Máte vlastní zkušenost s klinikou Esthe plastika?

Podělte se o to s ostatními.