Jena nábytek [recenze]

-3
Aktualizováno

Každý obývací pokoj se musí někdy renovovat, od čehož tu jsou samozřejmě velkoobchody s nábytkem, kde dostanete zajímavou cenu na kompletní sestavy.

Rohová či rozkládací sedací souprava, kožené křeslo, ale i vybavení do jídelního koutu a kuchyně. To vše nabízí obchody, jako je například Jena nábytek.

Velkým kladem této společnosti je kupříkladu levná doprava. 199 korun na cokoliv, což je skutečně zajímavé. Spoustu akčních nabídek, ve kterých by si měl vybrat snad každý, pravidelný výprodej nábytku a řada zajímavých novinek.

Kde nás najdete?

Prodejny Jena nábytek jsou v Praze, Brně, Ostravě, Hradci Králové, Olomouci a Českých Budějovicích.

Objednat si ale můžete i po telefonu, tedy pokud byste to měli do některé prodejny příliš daleko nebo se Vám nechce nikam jezdit a necháte si vše pohodlně dovézt až domů.


V případě, že byste byli rádi informováni o zajímavých slevových akcích, bude ideální, pokud si necháte zasílat pravidelný newsletter. K dispozici je i infolinka, která je v provozu každý všední den mezi devátou hodinou ráno a půl pátou hodinou odpoledne.

Ideální dárek k Vánocům? To by mohl být třeba poukaz na nákup u Jeny, který si tu také můžete objednat snadno online formou. Samozřejmostí je i možnost nákupu na splátky, platby kartou a tak podobně.

A pokud si necháte rádi poradit – je možné se nechat inspirovat pár dobře míněnými radami při výběru nábytku, to vše v oficiální webové prezentaci společnosti Jena, která patří k předním hráčům na tuzemském trhu s nábytkem.

A jaká by byla zákaznická recenze Jena nábytek?

kacabus:

Ahoj, s Jenou zkušenosti mám. Zatím všechno v poho.Je to nábytek který se musí montovat, tzn. pokud jednou smontuješ, tak už nedemontovat. Myslím, že je to kvalitní nábytek.Jo a líbila by se mi víc ta první stěna.

Nepřehlédněte:  Půjčovna aut Chodura recenze

monika215:

My mame z Jeny loznici – mame ji necely rok a zatim spokojenost. Podle me je kvalitni.
Dodaci lhuta ale byla fakt hrozne dlouha – nabytek ti vlastne delaji na zakazku (v Rakousku nebo Nemecku, uz si to presne nepamatuju) a do CR to vozi jen v urcitych terminech (myslim, ze to bylo cca 1–2× za mesic) a tim se to taky protahne.

VAŠE HODNOCENÍ

16 komentářů
  1. katastrofa!!!19.3. jsme objednali a zaplatili zálohu, za týden volali, že tento potah se nedělá, vybrali jsme jiný, řekli, že bude za 6-8 týdnů, v polovině května jsme se dotazovali,jak to vypadá a naši obj nemohli najít-vypadli jsme prý ze systému!!!v polovině června další dotaz:bude v první polovině srpna!!když jsme se rozčilovali tak mi mi pak volali, že by to mohlo třeba být o 14 dní dříve!!systém jim nefunguje, číslo na obch. odd. v prodejně ani na zákaznické lince nemají!!!že se tam ta slečna nebojí, když tam nemá na nikoho číslo …..

  2. Dobrý den, Jena mi dluží 9000,-Kč už nikdy více, zboží nedodali v termínu, skluz přes měsíc a nic se neděje

  3. reklamoval jsem komodu od Jena nábytek,po uplynutí 30 dnu jsem volal na reklamace a prodloužil jsem jim to o dalších 10 dnu,ale ani tento tento termín nesplnili.Navrhli mi termín s prodloužením o dalsích 7 dnu,ale již jim nevěřím a to díky vaším referencím.Odstupuji od smlouvy.Toto byl první a poslední nákup v Jena nábytek.

  4. Koupili jsme sedacku-KATASROFA, jak nekvalitně je vyrobena.Pod návštěvou se zlomila.Než to reklamovat a čekat měsíce na novou,tak nám ji spravil stolař.Ten se nestačil divit.To není dřevo, ale papír.O dodání zboží ani nemluvím.NIKDY VÍCE!!!!!

  5. Objednal jsem stul 16.3.2018 dodaci lhuta 2-3 měs.Dnes 27.4.2018 po třech urgencích nic.Nemaji ubožáci ani snahu zavolat,je to nářez.JENA je slabá.Banda zasranců.Neplatit předem!

  6. Můj první a zároveň poslední nákup v tomto obchodě. Prodejce svévolně mění termín dodání a nereaguje na e-mailovou zprávu. Při nákupu zboží na svých stránkách avizuje termín dovozu zboží, který však neplatí. Na zákaznickou linku se nedá dovolat. V době, kdy existuje tolik prodejců nábytku,není skutečně nutné nakupovat právě zde. Nedoporučuji.

  7. Asi před měsícem jsem si objednala obývací stěnu z eshopu JENA-nábytek. Zboží jsem uhradila hned na stránkách platební kartou, a to mi mělo do týdne přijít na prodejnu. Den před vyzvednutím mi přišel email ve kterém stálo, že objednávka byla stornována. Hned jsem tedy volala na zákaznickou linku, kde mi operátorka sdělila, že nebyla přičtena platba, ať tedy zašlu výpis z bankovního účtu. Jako odpověď jsem dostala zprávu, že je potřeba vytvořit novou objednávku a uhradit znovu platbu, jelikož stára objednávka byla stornována. Čekala jsem pochopitelně na to, že mi peníze přijdou obratem na BÚ. Po týdnu kdy jsem stále nedostala platbu, jsem znovu volala na zákaznickou linku, kde mi operátorka sdělila, jak je to opravdu zvláštní, takže bude kontaktovat účetní oddělení a posléze mi zavolá jak to s touto situací vypadá. Samozřejmě mě nikdo už nekontaktoval. Asi po dalším týdnu mi bylo sděleno přes emailovou komunikaci, abych vyčkala na to až zboží přijde zpět na sklad, do té doby mi nemohou odeslat peníze zpět. Tuto situaci řeším měsíc a do teď jsem své peníze ještě neviděla. Jednání této firmy je opravdu nekorektní. Určitě nedoporučuji.

  8. Dobrý den všem, četla jsem si vaše recenze a jsem překvapená kolik je zde negativních ohlasů. Vypadá to, že jsem zde jediná, která má s Jenou zkušenost dobrou. Před nedávnem jsme si s přítelem koupili do bytu tuhle předsíň: http://www.jena-nabytek.cz/gw-california/ a jsme spokojeni. Pravdou ale je, že si tu stěžujete hlavně na dopravu a my jsme si nábytek koupili osobně na prodejně. Nicméně, co se týče kvality a provedení nábytku nenalezli jsme doposud žádný problém. Mějte se hezky a přeji všem lepší zážitky při koupi nábytku :).

    • Já jsem také nedávno kupovala předsíň u Jeny, též jsem před koupí našla spoustu negativních recenzí, ale na předsíň jsme nespěchali, tak jsem jí objednala a přišla mi bez problému v dodací lhůtě a vše ok…kdyby vás Majka zajímalo, kterou jsem si vybrala, tak tuto http://www.jena-nabytek.cz/gw-inside/ , ale uvažovala jsem i nad koupí té, kterou máte vy.

  9. S manželem jsme sháněli sedací soupravu do U, chtěli jsme kvalitní a pohodlnou sedací soupravu byť by byla za vyšší pořizovací cenu. V Jena nábytek nám padla do oka sedací souprava Korfu ( mimochodem nebyla levná!!!), bohužel jsme potřebovali opačný roh a tak jsme po ujištění prodavačky, že dodací lhůta je 4-8 týdnů ke koupi svolili a sedačku celou uhradili. Podotýkám, že doma jsme v tu dobu byli bez sedačky.

    Blížil se termín dodání a my netrpělivě čekali na 4.5. ( termín dodání napsaný v kupní smlouvě – 8 týdnů), ale marně, volali jsme na zákaznickou linku, kde nám sdělili, že v kupní smlouvě ( z druhé strany malým písmem) je dodací lhůta 10 týdnů…Jo holt vyplatí se smlouvy číst, poučení pro příště! Nu což 14 dní to ještě vydržíme, utěšovali jsme se…Uplynulo 10 týdnů sedačka nikde, volali jsme na reklamační oddělení, na prodejnu…, vždy se stejným výsledkem a ujištěním my se vám obratem ozveme zpátky…Samozřejmě nikdo se neozval…Po téměř 3 měsících a X telefonátech do Jeny nám dnes bylo sděleno, že sedačka dorazila na centrální sklad. Teď už se jen modlíme, aby dorazila v pořádku a nepoškozená až k nám…Závěr? Pro nás poslední nákup v Jeně a to nejen kvůli termínu dodání, ale i kvůli laxsnosti reklam. odd. i pracovníků prodejny a jejich planým slibům, že se nám hned ozvou zpátky…Taky pracuji v obchodě, ale s tímhle přístupem bych zbankrotovala. Za nás Jena nábytek´nikdy více!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. Vyhněte se Jeně! Slibuji, lžou, peníze berou ale zboží dodají klidně až za měsíc…. jestli.

  11. Dobrý den, nábytek z Jeny si vážně nekupujte! Je to 5 měsícůů, od nákupu co mi doma konečně kompletně stojí nábytek, který jsem tady objednala. Katastrofa! Místo slibované dodací doby 7 týdnů bylo 10 a ještě k tomu bez kování k TV komodě! Takže po několika urgovaných reklamacích mi kování bylo teprve dodáno. Po takové době jsem žádala alespoň smontování zdarma. A to teda musím říct, že je asi jediný schopný pracovník- reklamační technik Gabriel, který měl komodu smontovanou za hodinku. Chválím jeho vystupování, ochotu a vstřícnost. Kování, které totiž přivezl nebylo opět kompletní!!! A tak pro zbytek musel znovu do skladu! Co tam zaměstnáváte za lidi??? Jenu už nikdy více, vážně..

  12. Služby JENA-nábytek jsem měl možnost také vyzkoušet.
    Nutno dodat, že určitě naposledy.
    Pokud vás zajímá proč, rozepsal jsem se o tom v článku http://www.zblog.cz/jena-nabytek-nakup-nabytku-pro-otrle/ .

  13. Nedoporučujeme nakupovat tuto značku nábytku. Objednané zboží nám bylo dodáno mimo domluvenou dobu nervozními dodavateli. Všechny díly byly poškozené, po několika pokusech volání na reklamační oddělení, kdy se každý odvolával na každého, nám byla po měsíci a půl odvezena a po deseti dnech dodána sedací souprava, která byla opět poškozená a navíc nám dodali jiný typ, než jsme měli objednaný. Opět nervozní dodavatelé, reklamační oddělení, kde nikdo neví nic. Další měsíc uběhl a my nemáme ani sedačku ani peníze.
    Vážení zákazníci, pokud si chcete ušetřit nervy, čas a peníze do Jena-nábytku určitě nechoďte.

    Zanechte své hodnocení nebo dotaz

    Register New Account
    Obnovit heslo