Recenze skate desek Ambassadors

2
Aktualizováno

Skateboard desky nejsou jen o pěkném designu. Důležitou roli v jejich případě hraje i kvalitní materiál. Skate desky Ambassadors spojují od každého něco. Kloubí v sobě kvalitu použitého materiálu s pečlivou výrobou a jako třešničku na dortu přihazují lákavý design. Pro každého zapáleného skejťáka jsou trefou do černého.

Skate desky Ambassadors se vyrábí z velmi kvalitního kanadského javoru. Každá deska se skládá ze sedmi vrstev tohoto prvotřídního dřeva. Jsou velmi odolné a dost pevné, což je jednoduše potřeba, ať už chcete na skateboardu jen tak líně jezdit po zpevněných trasách, nebo vyzkoušet, co dokážete na speciálních skate tratích. Desky mají dlouhou životnost a společnost vám budou dělat i několik let.

O kvalitě skate desek Ambassadors by mohli hovořit i top jezdci, kteří jim naprosto propadli a nedají na ně dopustit. Zmínit musíme například výborného jezdce Maxima Habance, neméně nadaného Martina Peka nebo známého Arnošta Cerala. Tihle top jezdci České republiky si skate desky Ambassadors natolik oblíbili, že jim důvěřují při svých jízdách. A vy jim budete důvěřovat taky.

Co se designu týče, tyto skate desky vám mají rozhodně co nabídnout a na své si tak přijde opravdu každý. Seženete je v skateshopu Ambassadors.eu, kde se můžete podívat na rozmanitou paletu designů, vzorů a motivů, mezi nimiž si jistě dokážete vybrat.

Pokud to s jízdou na skateboardu myslíte vážně a chcete u toho i dobře vypadat, neobejdete se bez pořádného oblečení. Bundy, trika, kalhoty, mikiny i tepláky pořídíte v skateshopu Ambassadors.eu, kde mimo pestrou nabídku oděvů najdete i skate boty. A tu zkrátka potřebujete, pokud chcete být skejťák se vším všudy. Lákavé jsou nejen příjemné a pohodlné materiály, ale i šikovné střihy a více než pestrý výběr designů a barev.

Nepřehlédněte:  Flixbus [recenze]
VAŠE HODNOCENÍ

Obnovit heslo