Televizor QLED 8K TV QE85Q900R Série Q900R – recenze

3

8K QLED TV je propagován jako skutečně dokonalý právě svým rozlišením 8K. Televizor Samsung QLED 8K Q900R přináší hloubku realistického obrazu. Při scénách z filmů a dokumentů si vychutnáte mimořádné detaily, věrně napodobující skutečnost. Je to zcela nová dimenze obrazové kvality.

Dechberoucí rozlišení s 33 miliony pixelů

8K je velmi jemné rozlišení, které je 4x jemnější než 4K Ultra HD a 16x jemnější než Full HD. Díky více než 33 milionů pixelů tak Q900R nabízí detailní obraz, kdy pixely vůbec nerozeznáte a neuvidíte. Čeká vás mnohem větší hloubka obrazu než kdy dřív. Budete vnímat vzdálenost zcela novým způsobem. Vysoké rozlišení televizoru Samsung QLED 8K Q900R vám zprostředkuje i ty nejmenší detaily. Dá obrazu větší hloubku a můžete se tak ponořit do nové reality 8K. Mimořádná realističnost televizoru spočívá v čistotě a jemnosti obrazu, kterou si tato velká obrazovka opravdu zaslouží.

Samsung TV

Procesor Quantum 8K

Procesor Quantum 8K je vyvinutý společností Samsung. Televizor Samsung QLED 8K Q900R je vybavený vysoce exkluzivní technologií a využívá pokročilou umělou inteligenci k vylepšení obsahu v nízkém rozlišení na kvalitu blížící se 8K. Současně s tím optimalizuje zvuk, reaguje také na úroveň jasu v dané místnosti a dokonce vám sama doporučuje oblíbený obsah a informace podává pomocí hlasového ovládání. Inteligentní domácnost je tak zase o krok vpřed. Chytré řešení SmartThings vám dovolí ovládat všechna chytrá domácí zařízení s možností mobilního nastavení.

8K AI Upscaling pro vylepšení oblíbeného obsahu na 8K

Díky možnostem strojového učení a pokročilé umělé inteligenci může Samsung QLED 8K Q900R markantně vylepšit kvalitu zobrazovaného obsahu. Zlepší všechny detaily, sníží možný šum a jednoznačně zvýší ostrost. Diky tomu si lze vychutnat čistý a přesně zobrazený obsah ve fascinující obrazové kvalitě na úrovni 8K. Hlasový povel zobrazí nabídku obsahu přizpůsobeném na míru. Nechybí osobní asistent, univerzální průvodce Universal Guide a stačí vám jeden dálkový ovladač.

Nepřehlédněte:  FuelFree recenze

Optimalizovaný zvuk a režim Ambient Mode

Chytrý televizor automaticky analyzuje každou scénu a upravuje zvuk tak, aby k dané scéně dokonale ladil. Optimalizovaný zvuk vás zavede přímo do centra dění. Chytrá výbava zahrnuje mnohem víc než obrazovou kvalitu. Lze nechat splynout barvu na pozadí obrazovky se stěnou pomocí výběru vzorů. Televize bude součástí sladěného interiéru. Q HDR 4000 umožňuje sledování televize v novém světle s větším rozsahem jasu. S rozlišením 8K je technologie HDR mnohem lepší. V nejjasnějších i v nejtmavších scénách vidíte skryté detaily. Při 4 000 nitech uvidíte HDR neuvěřitelně reálný obsah.

8K

Podsvícení Direct Full Array Elite a 100% barevný objem

Technologie podsvícení Direct Full Array Elite zdůrazní malé detaily a přesně ovládá jednotlivé světelné jednotky. Tmavé oblasti jsou tmavší a světlé světlejší. Televizor zobrazuje 100% barevný objem a nabízí přesné, bohaté a detailnější barvy při jakékoli úrovni jasu. Nové připojení One Invisible Connection připojíte jediným kabelem přes One Connect Box. Aplikace Steam Link vám umožňuje streamovat vaše hry ze služby Steam, bez nutnosti samostatného set top boxu Steam Link. Pokud si chcete užít ostrost obrazu a moderní technologie, tuto televizi tedy doporučujeme.

Jaké zkušenosti máte s televizorem QLED 8K TV QE85Q900R Série Q900R vy?

Přidejte se do naší diskuse!

5 (100%) 1 hlasů