Fio banka recenze

-1

Fio banka patří mezi bankovní instituce, která se za poslední roky dostala docela neznámé banky na velmi oblíbenou alternativou k bankám typu KB anebo Česká spořitelna.

Díky svojí specializaci, nabídce levných služeb a zároveň možnost investování si nachází stále více klientů, kteří k nim přecházejí od konkurečních bank. Jistě vás zajímají zkušenosti klientů této banky, ať už s internetovým bankovnictvím anebo celkovými službami Fio banky. Tady jsou:

„U FIO mám účet už asi 11 let, naprosto spokojená, protože celou dobu jsou v podstatě stejné podmínky, nic za nic neplatím, internetové bankovnictví, které využívám velmi často, je přehledné. Za tu dobu se Fio ze záložny stalo bankou, takže i to je pro mě ukazatel, že si na trhu vedou dobře.“

„Fio mám od dob kdy ještě ani nebyla bankou.. Spokojenost. Je to výhoda ale hlavně pro platby do a z SK. Dnes bych mezi nepoplatkové doporučil např. AirBank, kterou mám taky.
U FIA dostanete na počátek tuším 3 výběry zdarma v jakémkoliv bankomatu v ČR.
Další výběr zdarma je až za těch 4000 Kč transakcí kartou. Jinak platíte poplatek 30 Kč za výběr v ČR.“

„Z tohoto hlediska je pak výhodnější AirBank, kde máte možnost za 10 Kč si vybrat až 3000 Kč na vygenerovaný kod na terminálu Sazky (ty jsou na benzinkách, v obchodech apod. i v malých obcích).. Být Vámi, dal bych si vedle sebe pro a proti AirBank a FIO. Své výhody mají obě banky, obě mají účty bez poplatků bez nějakých dalších podmínek.“

„Mně nestrhávají žádné poplatky, já ji mám už dva roky jsem s Fio bankou maximálně spokojená… výběry v zahraničí taky naprosto bez problémů…“

Fio banka recenze
2 (40%) 3 hlasů

Štítky:

17 Comments
  1. Z učtu mi ukradli 350.000 kč. Banka reklamaci zamítla ..U Fio už nikdy žádný učet..

  2. S Fio bankou jsem mela skvele zkusenosti do te doby, nez jsem zacala cestovat do zahranici a po te v zahranici zustala. Jakykoliv problem napr. s vyber z bankomatu byl naprosto neuveritelny problem a stale jsem byla odkazovana na osobni navstevu banky v miste bydliste i presto, ze by me letenka stala 30tis. Ted mam opet dalsi problem, nemohu se dostat do internetoveho bankovnictvi a uz rok mi nechce nikdo z banky pomoct, nestaci jim plna moc s notarsky overenym podpisem!!! Komedie neuveritelna! Az budu moct priletet do CR, okamzite rusim ucet!!!!!!

  3. Férové jednání, pan Blažek, Senovážné nám. 24.
    S touto bankou nemám za poslední léta žádnou negativní zkušenost. Mohu tedy doporučit.
    Mohli by trochu vylepšit uživatelské rozhraní e-brokera.

  4. Mohu se přidat, že zaměstnanci nejsou moc vstřícní, když vejdete do Fio banky, tak se tváří ,že tam jsou za trest.
    Chtěla jsem si otevřít kontokorent 10 000Kč , neschválili mi ho.Upozorňuji , že na účtě jsem v té době měla 150 000Kč .Tak jsem peníze převedla jinam . A účet hodlám zrušit.

  5. Nejlepší banka pro mne je FIO! Po zkušenostech s ostatními kteři jen hleděli vše spoplatnit a když odchazíte najednou to pujde i zadarmo ?? Po roce opět poplatky za každy nesmysl změny smluv každou chvíli napsané drobnými pismenky a poplatky za každé ho… . Pro mne jednoznačně FIO pro lidi jednoduše a jasně.

  6. Z fio nemám už 10rok sebemenčí problém-používám převážně interbanking a i na pobočkách na Smichově a v Jindřišské se mnou jednají v pohodě a laskavě..je to dobrá česká banka,která toho sice moc nepřidá,ale hlavně NIC nesebere. OLDA

  7. Při telefonním požadavku na ohlášení výběru hotovosti pracovnice fakt nepříjemná. Mimo jiné jsem se dozvěděl, že výběr mých peněz musí někdo „schvalovat“.Bohužel si nepamatuji jméno. S takovým jednáním jsem se u pracovníků banky ještě nesetkal. Možná se to v minulosti živilo jako kosmetička podlahových krytin v pofidérní hospodě. To jednání by odpovídalo. Takže díky Fio a stačilo. Odcházím.

  8. Jsem u FIO pátý rok a + – žádný problém – vše funguje – absolutní spokojenost a vstřícnost..“Zřejmě dobrý oddíl“ V zahraničí jsem kartu nepoužíval.

  9. PODVODNÍCI FIO banka !!!je to tam jeden dement vedle druhého,já osobně jsem měl tu čest poznat pět jejich zaměstnanců osobně a tři po telefonu. ale ani jeden z nich nezklamal,iq houpacího koně a ty jejich pobočky,to je humus fialový. tam je to zralé chytit vši,filcky a jiné zvířátka. tak že fio nedoporučuji v žádném případě, jsou to všechno amatéři a k tomu arogantní a nafoukaní debílci kteří vylezli někde ze 4-té cenové skupiny z nádraží. lidi to si raději zajděte jinam,poptejte se co kdo nabízí a potom se v klidu rozhodněte. ale fio bance se obloukem vyhněte jsou to PODVODNÍCI !!!!

  10. Opět se ukázalo, s kým máme tu čest. Matce (70 let) ukradli peněženku. Zcela duchapřítomně okamžitě ve městě navštívila pobočku Fio banky a požádala o zablokování karty. Dostala odpověď, že to nejde, že musí přes internetbanking. Přerušil jsem svoji dovolenou a vše jsem zařídil. Jaké bylo naše překvapení, když s novou kartou přišla informace: „Věděli jste, že ukradenou kartu můžete zablokovat na pobočce?“ To jako myslíte vážně??? Zeptal jsem se tedy vedení banky, jestli tohle je normální. Odpověděl mi nějaký bankovní poskok Milan Springinsfeld, že zaměstnanci jsou perfektně vybíráni a proškoleni, že chyba byla u mé matky (že se nechala poslat pryč) a že debil jsem já. To jako myslíte vážně??? Kde jste takového ubožáka vyhrabali? Ještě včera to někde roznášelo pivo a dnes to bude urážet klienty s trvalým zůstatkem v řádech desítek až stovek tisíc korun na účtu? Úplně každý poskok (ne tak někdo, kdo mluví jménem banky) ví, jak se chovat ke klientovi i kdyby neměl pravdu a ne tak v případě, kdy tu pravdu má. Tak jestli oficiální postoj banky je, že banka udělá chybu a klienta se místo omluvy dočká arogance a urážek od nějakého zakomplexovaného ubožáka, je na čase změna banky za nějakou solidní. Hlavně za tu, která se umí chovat ke klientům!!!

  11. Dobrý den,doporučuji všem aby se vyhnuli FIO bance. Jsou to podvodníci,a arogantní lháři,zablokují vám bezdůvodně účet a vám nic nesdělí. Až na to přijdete tak po vás budou chtít x nesmyslných papírů faktur,potvrzení která vám budou absolutně k ničemu. A arogantně vám sdělí že jim máte doložit další a další potvrzení. A pokud chcete zrušit účet,tak vám sdělí že ano ale peníze vám nevydají a na zrušení účtu prý mají měsíc a co se bude dít s penězma vám nikdo neřekne….. A úplně s klidem a s úsměvem vám sdělí že pokud se vám něco nelíbí,máte si jít stěžovat na Č.N.B. TO JE AROGANCE….Vyhněte se jim obloukem těm darebákům !!!

    • Nemáš pravdu ide vždy o charkter ľudí ja mám účet od roku 2006 som spokojnej

    • FIO> žádné poplatky = žádné služby
      Po osobní zkušnosti Vám radím nesvěřovat správu svých financí low costs instituci FIO. Odešel jsem od ČS nalákán jejich reklamou slibující standardní servis bez poplatků. Po zřízení účtu, jsem zažádal a zaplatil VISA platební kartu, na kterou už čekám 6 týdnů. Při první reklamaci mi bylo sděleno, že smluvní partner nebyl schopen kartu doručit , na což má 3 týdny a je nutné ještě další týden čekat než se karta vrátí bance , aby mohla být znovu vystavena. Zástupce FIO taktéž přislíbil její promptní dodání na mou adresu. Toto se nestalo a na mé další reklamace po dvou týdnech, již nikdo dále nereagoval. Navštívil jsme pobočku FIO Praha Lužiny ,jejíž vedoucí p. Pečený (pozor jde zjevně o autistu s vrozeným odporem k zákazníkům) mě informoval, že mám čekat další 3 týdny, jelikož se karta často ztrácí. Po mé žádosti o postoupení kontaktu na nadřízeného k eskalaci reklamace, mi toto bylo odmítnuto s tím , že mám napsat a jemu ?! předložit stížnost na kterou jeho nadřízený do měsíce odpoví. K tomuto účelu mi p. Pečený předložil čistý list papíru , tento však poté odmítl orazítkovat při převzetí, s tím, že se nejedná o FIO formulář. Poté mi dal jasně najevo, že celá věc pro něj skončila. Nedovedu si představit, že by jsem s nimi byl nucen řešit závažnější problém jako je zablokování účtu nebo chyby při finančních transakcích. Celý FIO projekt je zjevně IT polotovar založený výhradně na instalaci interbanking-u a řízený dvěma MATFYZ absolventy, s absencí funkčního ekononomického modelu a procesů řízení. I přes určitý nárůst počtu klientů jim poměrně nízké hodnoty vkladů nedovolují implementovat funční porcesy ani najmout dostatečný a zkušený personál k jejich řízení. Nemám rád poplatky, ale vyžaduji zajištění vkladu, jakož i adekvátní správu svého účtu v reakci na mé pořadavky. A po zkušenosti s FIO mám za to , že jedno zřejmě nejde bez druhého.

  12. zatím spokojenost

  13. Hlavně je to česká banka, takže ty prahy zůstanou u nás

  14. Super nejlepší banka na trhu

Zanechte své hodnocení nebo dotaz

Register New Account
Obnovit heslo