Klinika Gemini recenze

6

klinika-gemini-recenze Oční klinika Gemini má u nás už dlouholetou tradici. Rozsáhlá síť provozoven, možnost operačního zákroku prakticky v každém krajském městě.

Život bez čoček a brýlí je možný, laser si dnes poradí s mnoha očními vadami, jako je například krátkozrakost nebo tzv. vetchozrakost (potřeba používat brýle při čtení).

Samozřejmostí je i operace šedého zákalu, stejně jako další zákroky – operace očních víček nebo prodloužení řas.

Oční kliniku Gemini navštěvují mimo jiné i cizinci

Není jistě bez zajímavosti, že právě na pobočky této oční kliniky dojíždějí za operacemi i cizinci. Rozhodně to nebude jen z důvodu příznivých cen, mezi klienty Gemini patří i známé osobnosti veřejného života jako Tomáš Baťa nebo Václav Klaus.

Zaručena je bezpečnost i rychlost, široké spektrum operací a také možnosti financování zákroku, což je možné řešit i skrze klasický spotřebitelský úvěr.

Kontakty na Gemini:

• info@gemini.cz
  • GEMINI oční klinika a.s.
    IČ: 26906295
    U Křížku 572, Průhonice 252 43

Například zlínská pobočka disponuje rozlohou přes pět tisíc metrů čtverečních, operuje se zde až na šesti pracovištích současně.

Pod taktovkou primáře Stodůlky jsou vybíráni špičkoví chirurgové, Gemini má za sebou dlouholetou tradici. Zlín, Praha, České Budějovice, Brno, Ostrava a Vyškov – skutečně široká síť poboček, že?

Klinika Gemini – ceník

Laserové refrakční operace vyjdou řádově na 10 až 20 tisíc korun podle náročnosti, na některé je poskytována i dlouholetá/doživotní záruka. Operovat je možné i šedý zákal, navíc operace Standard je hrazena plně pojišťovnou (za Gold nebo Premium je však třeba připlatit).

Léčba sítnice, zelený zákal, operace horních i dolních víček, odstranění podkožního tuku, ale například i vyšetření žadatele o řidičský nebo zbrojní průkaz, možnosti jsou tu skutečně pestré.

Pokud se budeme ptát na recenze, těch najdeme na tuzemském internetu spíše poskrovnu, ale jsou prakticky vždy kladné. Klienti jsou tedy s úrovní poskytovaných služeb spokojeni.

Máte zkušenosti s klinikou Gemini? Přidejte vaše recenze dolů do diskuze

Klinika Gemini recenze
2.9 (58.64%) 44 hlasů

8 Comments
  1. Byla jsem na operaci šedého zákalu + trifokální čočky před měsícem a půl. Na první operované oko jsem viděla úžasně ještě tentýž den, hned na cestě domů jsem se divila, jak dobře vidím, když říkali, že to bude chvíli trvat. U druhého oka (za týden) jsem měla ihned po operaci šedou mlhu a tlačení, jako když mám kamínek v oku. Vzhledem k výborné zkušenosti s prvním okem jsem dostala strach, že je něco špatně. Ulehala jsem s velmi špatným pocitem. Druhý den ráno bylo vše ale v pořádku, mlha byla pryč, tlačení žádné. Vidím jako ostříž na všechny vzdálenosti. Na počítač musím někdy malinko zaměřovat a najít si tu nejostřejší možnost, ale jen ve chvíli, kdy se cítím unavena a koukám do něj několik hodin. Přitom mi říkali, že adaptace na čočky může trvat i rok. Já prostě viděla výborně hned. Těžko říci, proč má někdo problémy, viz předchozí recenze. Možná záleží i na tom, kdo operuje. Mě to dělala primářka v Průhonicích.

2. Operace šedého zákalu.
    Mám podobný problém, před cca 14 dny mě operovali a stále vidím na oko jako by mlhavě. Dnes na kontrole mě bylo řečeno že pokud se to nezlepší budou muset udělat v oku jakousi dírku, a to by mělo pomoci .Nevím co si o tom myslet???Před operací mě bylo sděleno že to pomůže a vše bude v pořádku ,mám si kapat kapky a ono se to prý spraví.

3. Taky přidávám negativní zkušenost. Operace před měsícem ve Zlíně Relex smile. Z 9 dioptriíí mi zůstalo 2,25 a 1,75 což je moc, musím nosit zase brýle. 47000,- v prachu. Na klinice v Ostravě kde chodím na kontroly na mě jen soucitně hleděli a že prý mi to po 3 měsících přebrousí PRK metodou ale jen pokud budu mít dobrou tlouštku rohovky, takže děkuji pěkně :(

4. Letos 20.dubna placená operace šedého zákalu za 9,500kč jedno oko plus čočka Focus 15,000kč v Gemini Zlín,operoval MuDr.Stodůlka,bylo mi řečeno,že do tří dnů se to ustálí po operaci mám tři týdny a pořád vidím mlhavo hůře než jsem viděl před operací.Na štěstí že jsem měl operováno jen jedno oko,jinak kdybych podstoupil obě oči tak bych asi chodil bílou hůlkou.Mám dojem,že je to čistě komerční záležitost a na lidi se tu moc nehledí,pokud chcete vyjádření od nějakého lékaře z Gemini tak máte smůlu nikdo vás tam nespojí tak jste odkázáni na svého očaře,který nemá takové vybavení jako kliniky a zase vás odkáže na Gemini,je to začarovaný kruh,kde nemá normální člověk žádnou šanci dospět k nějaké možnosti to napravit.Jsem nespokojen s prací této kliniky Gemini Zlín a budu celý zákrok reklamovat.

• Dobrý den pane Miloši.
      Prosím o zkušenost jak celý Váš případ dopadl. Já jsem v podobné situaci jenom s tím rozdílem, že zákrok byl dražší a ještě se jedná o obě oči.

• Dobrý den,mám rok po operaci a pořád vidím rozostřeně a mlhavě,klinika Gemini mě odbyde s tím,že mám svého očaře a oni jen operují,takže nejsem jejich pacient.Pokud chcete zákrok reklamovat tak je Vám řečeno,že se to stává a na to se nevztahuje žádná záruka,takže jedině to řešit přes Lékařskou komoru a nebo soudně,ale to je na dlouhé vyřizování a výsledek nejistý a drahý.

5. V únoru loňského roku jsem podstoupil placenou operaci šedého zákalu. Od té doby mám oko trvale poškozeno, pocitově jako kdybych v něm měl zrnko písku, vidění přes mlhu.
    Ze strany Gemini trapná bagatelizace mého stavu.
    Psychická újma obtížně představitelná

6. Po operaci v Gemini Zlín – výměna očních čoček, nejsem spokojen. Zjisti jsem, že na předoperačním vyšetření mě doktorka uvedla v omyl a nechal jsem si změnit typ čoček. Původně jsem byl objednán na trifokální čočky. Zeptal jsem se na možné efekty u nočního vidění a po ukázkách jsem změnil bohužel názor a nechal si dát čočky na střední a dlouhou vzdálenost. Bylo mi řečeno, že budu potřebovat brýle maximálně na čtení, ale počítač ne. Výsledek je ten, že nevidím pořádně na žádnou vzdálenost! Na poslední kontrole mi zase jiná doktora vysvětlila, že pokud budu vidět na dálku, tak na počítač ne a to ještě budu muset pravděpodobně podstoupit jeden laserový zásah. Takže jsem si nechal „zničit“ oči a brýle mě minimálně na blízko zůstanou. Budu celý zákrok reklamovat. Nedostatečně vysvětlí všechny možnosti!

Obnovit heslo