Koupelny Ptáček – zkušenosti

0

S koupelnovým studiem ptáček a s následnou dodávkou zboží jsme moc spokojeni nebyli. Některé dodané součásti jako sifon k vaně či umyvadlový ventil nepasovali. K sifonu se vyjádřili tak, že chybu má výrobce v katalogu a že ho zpět nevezmou a u ventilu nedokázali pochopit, že ventil k našemu umyvadlu je krátký, tudiž od nich špatně zvolený. Trvali si na tom, že je správně a omluvy jsme se nedočkali. OPRAVDU NEDOPORUČUJI!!!

46 komentářů
  1. Rozhodně Nedoporučuji !!!
    Koupelny Ptáček Karlovy Vary!!! Koupil jsem koupelny do svého RD za více než 700 000 při koupi samozdřejmě maximální ochota ,ale potom neuvěřitelný problém ,malé drobné reklamace ještě v záruce doba trvání než se začne něco řešit je min. několik měsíců protože k vám posílají několik znalců, kteří se vám snaží vyvrátit, že je to chyba materialu, ale vaše chyba (musíte přece provádět servis každé čtvrtletí) a neustálé výmluvy.
    Potřeboval jsem dokoupit Clic/clac – Uzávěr z bílého litého mramoru k mé vaně, neochota zaměstnancu mě vyvedla z míry ( se tady budeme srát s takovou prkotinou ) my Vám to objednáme a ozveme se, asi pět krát jsem se připomínal jsou to tři měsíce a nikdo my bohužel do dnes můj špunt k vaně za ca 1500 nedokázal objednat.
    PTÁČEK ASI ZTRATIL KŘÍDLA za mě rozhodně NE!!

    • Dobrý den,

      velice nás mrzí vaše nespokojenost, nicméně po interním prověření jsme neshledali pochybení v práci ani přístupu našich zaměstnanců.

      1) Při první návštěvě jste bohužel dorazil na studio bez jakéhokoliv dokladu, sifonu neobsahoval ani originální zátku, proto nebylo možné ihned zjistit výrobce.
      2) Při pokusu o dohledání zakázky na vanu pan Bíbr ochotně dohledával doklady, aby mohl zjistit výrobce a nabídnout vám varianty řešení. Zároveň bylo bohužel při reklamaci uvedeno i jiné jméno než bylo uvedeno na původních dokladech k objednání, takže bylo komplikované tyto doklady dohledat. Zde nemůžeme souhlasit s Vaším tvrzením o neochotě, kterou zde uvádíte, viz. „neochota zaměstnancu mě vyvedla z míry ( se tady budeme srát s takovou prkotinou“.
      3) Pan Bíbr z našeho Karlovarského studia řešil click clack s obchodním zástupcem z firmy Riho, od které byla zakoupená vana. Ten k vaně doporučil zakoupit originální click-clack.
      4) V době dovolené pana Bíbra, vás kontaktovala kolegyně s tím, že skladem máme alternativní click-clack od firmy Alcaplast (který byl totožná se zátkou, kterou jste do této chvíle měl). Doporučila vám objednat originální click-clack. To jste potvrdil a chtěl objednat. Před objednáním jste byl informován o tom, že objednávka tohoto Click clacku bude trvat 3 týdny, jelikož jej dodavatel neměl produkt skladem.
      5) Click-clack přišel 30.7.2018. Následující den, tj. 31.7.2018 jste byl neúspěšně kontaktován, bohužel žádný zpětný kontakt od vás jsme nezaznamenali.
      6) Dle informací od kolegů na studiu máte již click-clack u sebe. Věříme, že vše proběhlo v pořádku k vaší spokojenosti.

      Děkujeme za pochopení.

      Tým PTÁČEK-velkoobchod, a.s.

  2. Jednoduchá rada, udělejte si to sami a máte to za čtvrtinu a jako bonus to budete mít opravdu tak jak chcete. Akorát to dýl trvá. Mimochodem jsem vyučený slaboproudař…

    • Dobrý den.

      Ano, vždy je možnost udělat si koupelnu sám. S odhadem nákladů snížených až o 75% ale úplně nesouhlasíme. Pravdou ovšem je, že pokud si vyberete ekonomické série a produkty a nemusíte řešit speciální skladbu či aplikace hydroizolačních vrstev, úspora může být značná. Vše záleží na konkrétním případu, nelze to obecně paušalizovat.

      My doporučujeme spíše cestu realizace přes montážní firmu. Jak sám uvádíte i z hlediska časové náročnosti.

      Hezký den

      • Pokud tím chcete říct, že domácí kutil to “ojebe” tak opak je pravdou. My kutilové v tom budem celý život, ale “profíkovy” to je jedno, hlavně že vydělal. Mimo jiné jsem nešetřil vůbec na ničem…

        • Dobrý den.

          Nikdo nic takového neříká, ani nenaznačuje. Psal jsem, že 75% nákladů svépomocí neuspoříte při stejné materiálové a konstrukční skladbě. Hezký den.

          Tým PTÁČEK-velkoobchod, a.s.

        • Právě o tom píší. Například skladba hydroizolace je provedena nad rámec doporučení, byly použity prvky, které profici nepoužívají, výška po celé koupelně až po strop. Niky s kterými se profil nechtěl zabývat… to jsou profíci, a je toho mnohem více.

  3. Dobrý dne, moc děkuji za vaše recenze. zrovna se do našeho nového domu http://www.eurobydleni.cz/domy/bruntal/ chystám pořizovat koupelnu, a uvažoval jsem právě u téhle firmě, nakonec asi přeci jen zkusím někde jinde.. Nějaké doporučení, kde jste koupelny pořídili vy? Moc děkuji, Pavel:)

    • Dobrý den,

      určitě si nechte zpracovat návrh koupelny u nás. Pokud by byla pravda vše, co je psáno níže a nic jiného, asi bychom na trhu nebyli již 26 let.
      Naše společnost obsluhuje desetitisíce zákazníků ročně a realizuje desítky tisíc různých zakázek. Zároveň zaměstnáváme přes 1800 pracovníků. V tomto objemu se skutečně v minimální míře stává, že zafunguje lidský faktor a něco se „nepovede“. Na druhou stranu je nutné zdůraznit, že ke všem reklamacím a problémům se stavíme čelem a snažíme se zákazníkovi vyjít vstříc. Pokud to je alespoň trochu možné, vždy společné řešení najdeme.
      Častokrát zmiňované problematické dodací lhůty jsou závislé rovněž na samotných výrobcích. Jednoduše řečeno, pokud si zákazník vybere umyvadlovou skřínku nebo vanu a výrobce, který standardně dodává toto zboží do 4 týdnů, potvrdí najednou termín dodání na 8 týdnů a ten pak ještě o 2 týdny prodlouží, je to bohužel mrzuté, ale neuděláme s tím nic, stejně jako jakýkoliv jiný prodejce v ČR (pokud jej samozřejmě nemá skladem, což u sortimentu na objednávku nebývá).

      Tým PTÁČEK-velkoobchod, a.s.

  4. firma Ptáček Písek,předraženě zboží,arogantní obsluha ,název koupelnové studio-garáž se 3 regálama.bordel v regálech,nikdy více!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • KDO CHCE U NICH NAKUPOVAT AT SI PROSíM PřEčTE Všechny skušenosti zákazníku,a udělá si závěr sám.a nedá na recenze jejich zaměstnancu,KOHO chleba jíš,toho písen pěj

      • Dobrý den,
        byli bychom samozřejmě rádi, aby si zde mohli návštěvníci přečíst všechny recenze, nicméně tento server je svým založením předurčen k publikaci především negativních názorů a zkušeností i když jsme rádi za světlé výjimky, které se zde objeví a dokazují, že vše není tak „jednoznačné“.

        Naše společnost obsluhuje desetitisíce zákazníků ročně a realizuje desítky tisíc různých a různě velkých zakázek. Zároveň zaměstnáváme přes 1800 pracovníků. V tomto objemu se skutečně v minimální míře stává, že zafunguje lidský faktor a něco se nepovede.

        Na druhou stranu je nutné zdůraznit, že ke všem reklamacím a problémům se stavíme čelem a snažíme se zákazníkovi vyjít vstříc. Pokud to je alespoň trochu možné, vždy společné řešení najdeme.

        S pozdravem,
        Tým PTÁČEK-velkoobchod, a.s.

        • PÍSEK Ptáček-využívání pracovní doby
          ,reprezentace firmy

        • Dobrý den, pane Novák,

          vašemu komentáři nerozumím. Máte nějakou konkrétní stížnost nebo situaci, kdy je ze strany našich zaměstnanců něco v nepořádku ohledně dodržování pracovní doby?

          S pozdravem,
          Tým PTÁČEK-velkoobchod, a.s.

    • Dobrý den,
      bohužel se s Vaším názorem neztotožňujeme. Zboží u nás není předražené, pracujeme s doporučenými ceníky výrobců a pro naše velkoobchodní partnery a maloobchodní zákazníky připravujeme přes rok desítky prodejních akcí. Co se týče chování obsluhy a uklizenosti v regálu, nemůžeme posoudit Vámi popisovaný stav, protože jsme nebyli návštěvě přítomni. Na druhou stranu personál pobočky je stabilní a zkušený a odvádí kvalitní výkon. Pokud něco nebylo v pořádku, jednalo se o chvilkový stav způsobený reorganizací skladových přihrádek při doplňování a přeskupování sortimentu v regálech.

      Co se týče názvu „koupelnové studio“ ten v Písku nepoužíváme, protože daný typ pobočky (koupelnové studio) se zde nenachází.

      Tým PTÁČEK-velkoobchod, a.s.

    • KDYŽ PTÁČKA LAPAJÍ PĚKNĚ MU SPÍVAJÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Koupelny Ptáček Čestlice – mohu doporučit, nové studio, krásné koupelny, ochotný personál. Navíc je zde i outlet.

  6. Koupelny Ptáček SVITAVY naprostá pohoda, ochotné a milé dámy, pomohly nám s výběrem obkladů a keramiky. Navíc nám poradili abychom ušetřili. Sprchový kout jsme potřebovali nestandardní. Domluvili nám to přímo s výrobcem a jejich technik si přijel zaměřit rozměr a poté to i namontovali. Za nás spokojenost!

    Hubáčkovi

  7. Dobrý den,byl jsem u pana Ptáčka zaměstnan měsíc, dele se to nedá vydrzet.Arogantni chování pana vedoucího, který ani neumí pozdravit a tak dále. A největší sok byla výplata za mesic,za toto už v ČR nepracuje nikdo.Takže Ptacek už nikdy vice.

  8. Koupelny Ptáček,prodejna Českomoravská Praha katastrofa!!! 40min nám prodávající vypočítával obklady a dlažbu z m2 které jsme mu zadali aby vycházeli balíky a průřezy,následně nám při cestě k vyzvednutí volal,že nám to špatně spočítal ať si ještě zakoupíme balíky na skladě navíc..ve finále nám zbylo 6balíků nepožkozené neotevřené dlažby,kterou mají jako skladové zboží a nelze vrátit???!! V dnešní době??!! Kdy,kdy lze vrátit snad vše,do 30ti dnů! My vraceli po 15ti a jednání neskutečné!!! Týden telefonátů,kdy si člověk musí volat sám,proklientský servis nula a ve finale,nám bylo řečeno že by se dalo cituji doslova,, polemizovat o tom,kdo z nás to napočítal špatně???!!!” Takže se tou dlažbou asi obložíme sami:-)))

  9. Dobrý den,
    cca před rokem jsme s přítelem rekonstruovali celý byt včetně koupelny a wc. Nebylo jednoduché najít spolehlivou firmu, která vám udělá koupelnu na klíč. Jelikož jsme dělali celý byt, chtěli jsme mít co nejméně starostí. Našli jsme skvělou firmu Cerámica Viviente (www.ceramicaviviente.cz), kde nám nejen skvěle poradili, ale hlavně mají super výběr obkladů a dlažeb, zpracovali nám 3D návrh, měli jsme to i s prací. Vše proběhlo bez problémů. S koupelnou jsme spokojení a chválí nám ji i známí. Můžu jen doporučit.

  10. Dobrý den,

    cca před rokem jsme s přítelem rekonstruovali celý byt včetně koupelny a wc. Nebylo jednoduché najít spolehlivou firmu, která vám udělá koupelnu na klíč. Jelikož jsme dělali celý byt, chtěli jsme mít co nejméně starostí. Našli jsme skvělou firmu Cerámica Viviente (www.ceramicaviviente.cz), kde nám nejen skvěle poradili, ale hlavně mají super výběr obkladů a dlažeb, zpracovali nám 3D návrh, měli jsme to i s prací. Vše proběhlo bez problémů. S koupelnou jsme spokojení a chválí nám ji i známí. Můžu jen doporučit.

  11. Zdravim, doporučuji nenakupovat u firmy Ptáček v Jinonicich. Prodávají poškozené zboží a při reklamaci svedou vinu na zákazníka. Jejich rada je: prodejte to na internentu. Trošku šokující odpověď.

  12. Dobrý den
    Hrozná zkušenost,nedostal jsem se ani k prodeji.Arogantní,neochota a špatná komunikace.
    Mirek. Š

  13. NEDOPORUČUJI nikomu Koupelny Ptáček pobočku Přerově. Velký omyl je nechat se zlákat jejich reklamou. Arogantní jednání, neochota, dlouhá dodací lhůta zboží a v neposlední řadě špatně spočítaný obklad o více jak 6 metrů (z 22 metrů koupelny), který nelze vrátit. Nikdo tam nechoďte!!

  14. spokojeny vstřicny a penize vratili při vratce

  15. Dobrý den napíši recenzi a hodnocení, tolik firem a my jsme vybraly snad tu nejhorší
    při renovaci koupelny nám firma špatně
    spočítal projekt a zbylo nám 5 balení mozaiky
    to bylo s toho nejdražší vše jsme platily hotově při dodání nepoškozených 5 kusů zabalených marně čekáme na peníze
    zaměstnanci se odvolávají na vedení a peníze jen tak nedostanete pokud na ně nebudou mít kupce arogantní skladníci a jenom slibující lidé v kanceláři zítra tam půjdu už po 5 asi to budu řešit jinou cestou firma Ptáček je pěkný Ptáček Olomouc /holice

  16. Ptáček HODONÍN je KA-TA-STRO-FA!!! Spolehla jsem se na „profíky“ a všechno špatně. Špatně spočítaný materiál, kterého mi zbyli zbytečně doslova balíky, dodávka celé objednávky natřikrát, nepraktický návrh koupelny, zboží snad 4. jakosti vydávané za první, neskutečně špatná komunikace, kterou se pak snažil alespoň zachránit pan nákupčí vystupující korektně, ovšem stejně nic neřešící, protože návrh řešení by mi jen zkomplikoval průběh rekonstrukce. Osobně jsem pochopila, že je to zčásti tím, že zaměstnávají mladé nezkušené pipky za mrzký peníz a pak to tak vypadá. Zbytek už je asi chyba v „systému“.

  17. Pridavam svou zkusenost s pobockou Koupelen Ptacek v Brne v M-Palaci. Podepsali se mnou objednavku na obklady s tim, ze vse dodaji do tri tydnu. Po peti tydnech nekomunikace mi bylo sdeleno, ze dlazba bude dodana za dalsi dva tydny a na nasledne dotazy odpovedeli, ze dlazba bude za tri tydny zadana teprve do vyroby a tim padem dodana za dalsich pet tydnu.
    Jejich reakce na vsechny nasledne otazky byla pouze mlceni, arogance a sdeleni, ze objednavaji nakupci a ne oni a tim padem chyba neni na jejich strane.
    Jmenovite bych chtel uvest Michala Rezace a Brigitu Starzykovou, kteri svadeji vinu na nakupci a vyrobce a nejsou ochotni k jakekoliv diskuzi.

  18. Odpovědět
    Markéta Karlíková 2016/09/15 at 16.18

    Dobrý den, také mám špatné zkušenosti s touto firmou, opravdu se dá použít slovo, jak už bylo zde několikrát opakováno – arogantní. Mé zkušenosti jsou z ČB a vidím že to na všech pobočkách vypadá stejně…Mají reklamy, ale chování a ceny-škoda mluvit. Nechtěla jsem do SIKO, protože tam buď mají levné polské anebo když jsou pěkné tak zase předražené až hrůza. Na doporučení jsem pak narazila na malou prodejničku v centru ČB http://www.obkladyvilimek.cz a jsem nadšená přístupem i dodání rychlé, návrhy ladila paní s trpělivostí (a se mnou to opravdu není lehké).

  19. Neprofesionální přístup. V teto firmě rozhodne neplatí přísloví. Zákazník nás pan. Arogantní a sprostej zaměstnanec na brněnske ul.v Prostejove.

  20. Neni mozne vratit zpet obklad a dlazbu, ktera zbyde. Po sesti telefonatech ruznym lidem, kteri vas odkazou na dalsiho a rikaji „mozna“ nakonec nevezmou.

  21. … Tak jsme bohužel další napálení. Recenze jsme dopředu nečetli a jak to tak vidím, měli jsme… Objednali jsme dlažbu, kterou měli SKLADEM, v den kdy jsme pro ni měli jet a domluvili si zedníka na položení dlažby, nám oznámili, že bude za týden… další týden se to opakovalo… a spárovací hmotu nemáme ještě teď – bude 3 týdny od objednání a to ještě možná!!!!! A podle nich je vše asi v pořádku. No nikdy více, i když jsme tam měli vyhlídnuté další zboží…

  22. Vy jste vsichni hlupaci. Proc tam lezete dyt to je smejdsky predrazeny obchod. Vsichni na ne jen nadavaji. Ja jsem tam byl 1x vse drahe a nezajem o zakaznika, uplni curaci. Super a kvalitne moderne a levne nakoupite v polske castorama a je spousta jinych spec obchodu. Jak muze nekdo 200t dat za rekonstrukci koupelny :-) Jen vyhazujte penize a krmte zmrdy hako je Ptacek

  23. V Mladé Boleslavi objednány a zálohou uhrazeny pouze panty k wc sedátku. Po dvou měsících a urgencích nedodány….

  24. S firmou Ptáček , mám bohužel velmi negativní zkušenost,sliby,sliby a absolutní nedodržení termínů,nevím ,jestli je to neinformovaností zaměstnanců,nebo ,!když ptáčka lapají,pěkně mu zpívají!.Velmi arogantní kolegové,kd\yž se zrovna strefíte do krátkého nebo dlouhého týdne vašeho prodavače,na kterého jste narazili při prvním kontaktu v prodejně.Absolutní neochiota a nemožnost vrácení nepoužitého zboží,které vám ono špatbně vypočítalí-obklady .Proto nedoporučuji,nedoporučuji .Vrácení nepoužité dlažby ,je úplně běžná záležitost ve všech prodejnách.Reklama na studio Ptáček mně nahání husí kůži.

    • Dobrý den, firmu Koupelny Ptáček opravdu NEDOPORUČUJI!
      Ještě jsem se nikdy nesetkala s tak špatným přístupem k zákazníkům jako u této firmy. Reklamovali jsme u nich pákovou baterii rok po zakoupení. Po stručném telefonickém nahlášení závady nám do druhého dne přišel e-mailem o zamítnutí reklamace. Když jsme se dotázali, na základě čeho reklamaci zamítli vzhledem k tomu, že baterii neviděli. Dostali jsme jednoduchou odpověď, že nepotřebují vědět, oč konkrétně jde, protože jsme baterii jednoduše používali cituji: „špatně“. Když jsme tedy chtěli vědět, jaké je správné používání (předešlou baterii jsme měli 15 let a ve způsobu našeho sprchování se opravdu nic nezměnilo) a kde konkrétně o tomto „správném“ používání zákazníka informují – bez odpovědi. Měsíc se přes naše urgence nic nedělo. Zřejmě firma funguje na principu – zamítneme to od stolu, a když tohle zákazníka neodradí, necháme to pár týdnů „vyhnít“, však on to vzdá. Vzdává se to ovšem těžko, pokud výrobek nepatří k nejlevnějším a potřebujete se někde s rodinou mýt. Přístup k zákazníkům této firmy mi bohužel velmi připomíná dobu před rokem 1989, zřejmě mají nových zákazníků stále dost a nepotřebují, aby se k nim ti současní rádi vraceli.

  25. S vyse uvedenymi recenzemi naprosto nemohu souhlasit. S firmou Ptacek jsem pri tvorbe nasi koupelny jsem byl maximalne spokojen. Obsluha byla vzorna a ochotna, vse sedlo perfektne. S duverou se tam opet budu vracet.

  26. Souhlasim s tim ze tato firma je arogantni. Pracovni pohovory vede vskutku zajimave a pta se na vse co zakazuje zakonik prace. Rodiny stav. Deti apod.Opravdu uz nikdy vice to nebyl pohovor ale vyslech o mych soukromych vecech.Takova velika firma a pohovory vede timto zpusobem.

  27. Nedoporučuji, nedoporučuji a ještě jednou nedoporučuji! Všechno jinak, všechno špatně!
    Objednány obklady a dlažba, místo toho dodány dvoje obklady (jako dlažba samozřejmě nepoužitelné). K WC dodáno totálně nepasující prkénko (objednali jsme si WC jiného než klasického tvaru a samozřejmě s tím odpovídající prkénko, které nám ve studiu ještě ukazovali – dodáno totálně obyčejné prkénko, které nejen že na WC vůbec nepasuje, ale celý „neklasický“ tvar WC jím ztrácí smysl).
    Doporučena špatná zástěna na sprchování, kterou jsme samozřejmě na doporučení zakoupili a zástěna netěsní a ztrácí tak na efektu.
    Poslední kapka pro naše dělníky byla ta, když z Ptáčka dovezli lišty k obkladům – totálně neodpovídající rozměr – jednou tak vyšší než výška obkladu….
    A to jsem určitě ještě na nějaký další kiks paní prodavačky z Hodonína zapomněla…nechápu jak mohou zaměstnávat takové osoby….

    • vede nejen pohovory tímto způsobem, ale stejným způsobem se chová zaměstnancům. Nerespektuje základní ustanovení zákoníku práce, navíc platby dává po termínu stanoveném tímto zákoníkem. Jednání je arogantní, naprosto proti souladům jakékoli etiky. Vcelku brilantně využívá špatné pracovní situace na trhu. Rozhodně nedoporučuji.

  28. Odpovědět
    Zdenka Spáčilová 2015/03/19 at 22.07

    Zdravím,také mám špatnou zkušenost s touto firmou.Rekonstrovala jsem celou vodu v domě,nová koupelna a záchod.Všechny dodávky jsem musela telefonicky urgovat.I když mi řekli ano zboží je již na skladě nikdy ji sami nepřivezli.Obklady dodali místo za čtrnást dnů za více jak měsíc samozřejmně po urgenci telefonem.Umyvadlovou skříňku a umyvadlo s měsíčním zpožděním oproti avizovanému datu.Vrchol byl,když nám zbylo sedm metrů obkladů.Když jsem se zeptala jestli neudělali chybu,bylo mi řečeno,že jsem si to měla přepočítat.Byla jsem naivní protože jsem se domnívala,že počítač neudělá chybu.Ptáček nikdy víc.

  29. Mé zkušenosti s firmou Ptáček koupelny jsou velmi podobné předvhozímu pisateli.V ůnoru 2014 jsme na pobočce v Uhřiněvsi s prodejcem p.Machalou
    nakonfigurovali koupelnu (doposud vše ok)a začátkem března začala firma,která mi byla doporučena p.Machalou rekonstruovat koupelnu.Rozpočet byl cca 200000Kč.Problém začal,když se rozbalila baterie ke sprše od firma Sunjet UN45169 (cena 17000Kč)a zjistili jsme,že je poškrábaný nerezový kryt
    Ihned jsem to šel reklamovat a bylo mi sděleno,že to musí poslat dovozci.Po dvou měsících mi došel dopis od dovozce s tímto sdělením
    ,,reklamace poškrábaného krytu Baterie UN45169 byla zamítnutá. Jedná se o mechanické poškození a nikoli o výrobní vadu. Náhradní díl je možné objednat pod kódem NDRS1119CR a jeho cena je 2 490 Kč včetně DPH.
    Poté jsem několikrát mluvil s panem VANČUROU ,který od začátku nedělal ale vůbec nic pro řešení reklamace
    Tím pádem tuto firmu absolutně nedoporučuji

    • Dobrý den,
      nechápu jak je tohle možné …. Vy jste uzavíral objednávku s Firmou Ptáček nebo jste zboží nakupoval s prací přes realizační firmu ?

  30. Koupelny Ptáček je neschopná a arogantní firma. Zejména pobočka Mladá Boleslav. Kupovali jsme tam celou koupelnu + záchod. Dodali špatný rozměr sprchového koutu. Ten se tedy paní vedoucí pobočky uvolila vyměnit, protože chyba na jejich straně byla evidentní. Nicméně, co bylo horší, bylo umyvadlo. Dodali nám prasklý kus. Při reklamaci nám ale sdělili, že s podpisem na dodacím listě to pro ně končí a oni si nad tím myjí ruce.. Vysvětlení, že není možné rozbalit celou dodávku zboží, tj. kompletní koupelnu kus po kuse, bohužel nepomohlo. Prostě máme prasklé umyvadlo za 6 tisíc a musíme si koupit nové. Paní vedoucí mi navrhla, že si můžeme u nich koupit nové. To jsem nevěděl, jestli mám začít brečet, nebo se smát. A to vše po tom, co jsme u nich utratili cca 130tis.! Koupelny Ptáček opravdu NEDOPORUČUJI!

Zanechte své hodnocení nebo dotaz

Register New Account
Reset Password