MODOVO oblečení [recenze]

7

Neexistuje snad týden, aby na vás nevyskočila reklama na nějaký nový obchod s oblečením a doplňky. Zatímco některé jsou notoricky známé, jiné mohou u potenciálních kupujících vyvolávat obavy. Dnes se proto zaměříme na recenzi internetového obchodu MODOVO. 

modovo recenze

Nakupování po internetu se řadí mezi nejoblíbenější aktivity dneška. Kromě toho, že díky němu získáváte přístup k exkluzivním značkám nemusíte vůbec nikam chodit. To se hodí nejen v případě, že nemáte čas, ale také ve chvíli, kdy jste nemocní, potřebujete na poslední chvíli sehnat zajímavý dárek nebo bydlíte na konci světa a kvůli kočárku (nebo pohybovému znevýhodnění) je pro vás těžké se někam dostat.

💡 Dbejte na bezpečnost nákupu: Oblečení doporučujeme kupovat v oficiálních e-shopech (často výhradních) distributorů nebo výrobců. Získáte záruku výborné ceny a především jistotu, že se jedná o 100% originální produkt se zárukou. ✅ Oficiální eshop MODOVO

Ne všechny nákupní nabídky ale stojí za to využít. Některé obchody vás lákají na luxusní (a mnohdy zlevněné) zboží, které se posléze přetransformuje v levné hadry z Asie, které se vám po dvou pracích cyklech rozpadnou ještě mokré v pračce. U dalších neprověřených obchodů vám naopak hrozí koupě padělků, nebo nedodání zboží. Proto se určitě hodí nesednout jen tak někomu na lep, ale místo toho raději důkladně prověřovat terén.

Jak si v tomto ohledu stojí e-shop MODOVO?

Co je MODOVO?

✅ MODOVO je jeden z mnoha e-shopů, který se zaměřuje na prodej módy. Jeho provozovatelem je slovenská společnost SA-COM s. r. o. se sídlem v Bratislavě. V Česku je sídlo firmy ve Staré Vsi nad Ondřejnicí, která spadá do okresu Ostrava-město.

V sortimentu e-shopu MODOVO najdete:

  • Bundy
  • Kabáty
  • Mikiny
  • Halenky a trička
  • Šaty
  • Kalhoty
  • Svetry
  • Soupravy
  • Overaly

Zajímavé je, že oproti jiným internetovým obchodům se ✅ MODOVO zaměřuje čistě jen na segment dámské módy. Na e-shopu proto nekoupíte nic pro svého přítele, nebo dítě, kterému byste chtěla udělat nějakou malou radost. Jak vidíte, v katalogu nejsou ani hodinky, kabelky, šperky či boty. (Které se na jiných e-shopech s módou běžně vyskytují.)

E-shop

Když přijdeme na hlavní stránku obchodu, první, co nás upoutá je obrovské logo ve středu obrazovky. Hned pod ním je minimalistické, ale pěkně přehledné menu kategorií (Novinky, Akce, Bundy, Kabáty, Mikiny…). Jako již tradičně je hned pod ním proklikávací banner, který nás během chvíle přesměruje na ty nejzajímavější nabídky. (Ve skutečnosti tam ale není moc potřeba, protože hned pod tím, který se týká novinek je sekce s velkým nadpisem “Novinky”.)

Jakmile se dostaneme na stránce trochu dolů, vykoukne na nás možnost odběru Newsletteru, který nás opravňuje k uplatnění 10% slevy na první nákup. Hned pod ním je výběr fotek ze sociálních sítí a magazín MODOVO. 

Úplně dole na stránce jsou pak všeobecné informace. Mezi ně patří kromě kontaktu také informace o doručení, přihlášení do účtu, základní informace o společnosti, seznam dopravců a v neposlední řadě také vybraných platebních metod. 

Sortiment

Co se týká sortimentu obchodu, ten je vcelku pestrý. Do jeho nabídky se zanoříte buď tím, že budete projíždět novinky a nejzajímavější nabídky na hlavní stránce, nebo se odeberete do menu. Po najetí na konkrétní kategorii se před vámi rozbalí lišta, ve které je kromě popisků podsekcí i jejich nákres. (Například u bund vidíte obrázek přechodné bundy, prošívané bundy atd.)

 

Nepřehlédněte:  Avenberg - zahradní nábytek a grily [recenze]

Když si vybereme sekci, která nás zajímá, e-shop nás pošle na celkem dobře strukturovanou stránku obchodu. Hned nahoře si můžeme vybrat, zda hledáme zimní bundy, prošívané bundy, přechodné bundy nebo koženkové bundy. Pod tímto filtrem je popis kategorie, filtr barev, velikostí a řazení (od nejlevnějšího, od nejnovějšího…).

Fotky zboží v kartách jsou atraktivní a dostatečně velké. Ještě před otevřením jakéhokoliv z nich vidíme kromě jména i cenu před slevou a po slevě (v případě, že se jedná o nějakou aktuální akci). Po rozkliknutí karty je před námi pořád ta stejná fotka (s několika dalšími). Jen doplněná o informace o dopravě (nad 1900,- zdarma, 14 dní na vrácení zboží…). Po pravé straně vidíme také velikost, cenu, tabulku velikostí, otázky k produktu a přidat k oblíbeným. Přímo pod obrázkem (při posunutí stránky dolů) jsou i nějaké stručné informace o zboží. (Materiál, vzhled, období, informace k čištění.) Trochu negativně hodnotíme, že některá slova jsou napsaná slovensky, což v kombinaci s češtinou vypadá poněkud lajdácky.

Objednávka, platba a doprava

Když si chceme přidat zboží do košíku, vyskočí na nás několik automaticky otevíraných oken, která musíme potvrdit (nejprve jde o velikosti a množství, posléze ještě o to, zda si nechceme náhodou vybrat ještě něco dalšího). 

Co se týče dopravy, na výběr máte jen ze dvou možností. Mezi nimi je Zásilkovna a PPL. (Úplně ale nechápeme, proč je dole na liště napsané GLS a obě aktuální varianty tam nejsou zmíněné vůbec.) Po výběru varianty (Zásilkovna) se pak zobrazí možnost platit dobírkou, přes GoPay nebo přes PayPal. (S tím, že za žádný z těchto typů úhrad nás nečeká žádná přirážka.) 

Určitě ale hodnotíme kladně přehledný manuál pro vrácení zboží, který najdete v sekci Vrácení nebo výměna zboží. Přímo na této kartě je volně ke stažení i potřebný formulář.

Zkušenosti zákaznic

Jako tradičně se nakonec podíváme i na hodnocení MODOVA z pohledu dalších zákaznic.

Ty, které byly s nákupem spokojené říkají, že:

  • Zboží je hezky nafocené
  • Vrácení proběhlo bez problémů
  • Obchod dobře komunikuje
  • Obchod má pěkné stránky
  • Se jim líbila originalita zboží

Dámy, které měly k nákupu na MODOVO výhrady říkají, že:

  • Fotky produktů neodpovídají realitě
  • Kvalita zboží není příliš vysoká
  • Má příliš vysoké ceny
  • Zboží se rychle poškodilo

Recenze ostatních zákazníků, které jsme našli na internetu

modovo hodnocení

Zdroj: eMimino.cz

zkušenosti s modovo

Zdroj: Modio.cz

Většina žen byla nejprve nadšená ze zajímavého sortimentu obchodu. Řada z nich ale byla zklamaná z toho, co jim přišlo za zboží. Buď neodpovídalo fotce, rychle se poškodilo, nebo bylo jasně patrné, že jeho hodnota není taková, kolik za něj zaplatily v obchodě. Některé zákaznice ale podobné problémy neměly.

Máte s nákupem na MODOVO nějakou osobní zkušenost? Budeme rádi, když nám ji napíšete do komentářů.

MODOVO oblečení [recenze]
3.6 (72%) 20 hlasů
7 Comments
  1. Take nedoporučuji, objednala jsem si mikinu, po necelém měsíci již materiál plný žmolků. Opravdu kvalita není žádná, mikina za 750Kč by mohla aspoň něco vydržet. Samozřejmě reklamace zamítnuta, vada materiálu opotřebením (po měsíci??? to jsem v tom asi i spala). U jiných firem se mi tohle nestalo.

    Nedoporučuji

  2. Objednala jsem si mikinu, přišla poškozená, vrátila jsem ji tudíž zpět a objednala novou, ta přišla a vada opět úplně stejná. S obchodem tudíž spokojena nejsem!!!

  3. Já tedy MODOVO rozhodně nedoporučuji. Fotky neodpovídají realitě, reklamace se táhnou a ještě Vám naúčtují svoje poplatky, takže vy zaplatíte poštovné + náklady na vrácení zboží + vám ještě dají poplatek za reklamaci. Velký špatný. POZOR na ně!

  4. Moje zkušenost není dobrá… Velikost absolutně neodpovídala, kontaktovat obchod mailem není možné, protože se vždy vrátí jako nedoručitelný. Tedy jedině přes chat, kde tedy reagovali víceméně neprodleně. Vrácení zboží na vlastní náklady a lhůta vrácení peněz dva týdny od doručení vráceného zboží Takže tady už nákupy ne…

  5. Objednala jsem si dám. bundu. Velikost absolutně neodpovidala. Bohužel, bundu jsem okamžitě na adresu dodavatele odeslala zpět! (Bratislava) Ani to nerozdělali a balík se mi vrátil zpět. Posléze jsem si přečetla, že jsem to měla odeslat na jiné působiště v Česku. Za poštovné ( do ciziny!!!)jsem už dala dost peněz. Je mi to líto! Už nikdy více. Neseriózní jednání!!!

  6. Modovo…krásně nafocene , ale zboží hrozny . Vietnamci prodávají totéž za nižší ceny , materiál hrozny oblečení nesedí už nechci nic od této společnosti Eva

  7. Už nikdy více, nemám mikinu ani peníze..Už druhý týden čekám, nejprve mi přišlo, že je dáno do přepravy, ale bohužel jsem po komunikaci s PPL zjistila, že jim to vůbec nepředali.Kdyz jsem jim poslala zprávy z PPL s žádostí o vrácení peněz na Messenger , raději nereagují..opravdu hrozné jednání.

Zanechte své hodnocení nebo dotaz

Register New Account
Obnovit heslo