Perfect clinic – recenze

0

V současné době funguje klinika Perfect clinic ve třech městech, tedy v Praze, v Brně a Liberci. Provádí se zde velké množství zákroků.

Klinika plastické chirurgie Praha

Klinika je na Praze 5 od roku 2010. Tým plastických chirurgů pracuje pod vedením Romana Kufy a Zdeňka Prose. Provádí se zde mnoho estetických, plastických operací. Ženský tým pracuje pod vedením MUDr. Věry Terzijské a specializuje se na miniinvazivní zákroky estetické dermatologie. Klinika Perfect Clinic má úžasný, architektonický vzhled a rozkládá se ve 3. patrech. Probíhají zde konzultace s plastickými i cévními chirurgy, specialisty na spánkovou medicínu a s mamology. Na estetické dermatologii se provádí ambulantní zákroky, jsou zde ordinace a 2 operační sály a lůžková část. Pokoje jsou vybaveny monitorovací technikou pro nepřetržitý dohled zdravotního personálu a pohotovostního lékaře, i když to v soukromém sektoru plastické chirurgie nebývá běžné.

Co se zde provádí?

Mezi zákroky plastické chirurgie například patří operace prsou, liposukce, abdominoplastika, operace očních víček nebo facelifting. Mezi zákroky estetické dermatologie patří třeba laserová epilace, mezoterapie – microneedling, chemický peeling, léčba akné či niťový lifting APTOS. Cévní chirurgie zahrnuje diagnostiku žilního onemocnění, sklerotizace křečových žil, endovenozní laserovou ablaci, kosmetickou miniflebectomii, radiofrekvenční ablaci žil a další zákroky. Jsou zde prováděny všechny zákroky spánkové medicíny i laserové operace LAUP v podobě odstranění chrápání.

Klinika plastické chirurgie Liberec

V roce 2011 byla klinika plastická chirurgie Perfect Clinic otevřena i v Liberci a je zde pár konzultační ordinací. Klinika plastické chirurgie je zde vybavena moderním zákrokovým sálem disponujícím technologiemi určenými pro výkon ambulantních operací. Tým plastických chirurgů pod vedením MUDr. Romana Kufy zde provádí konzultace a ambulantní zákroky nevyžadující hospitalizaci.

Klinika plastické chirurgie Brno

V roce 2014 byla klinika otevřena i v Brně. Sídlí v centru města ve velmi krásných prostorách v Paláci Chlumeckých. Nachází se v zahradním atriu budovy, disponuje operačním sálem, ordinací, čekárnou i recepcí. V nabídce je veškerá ambulantní forma plastických, estetických operací a zákroků, které nevyžadují hospitalizaci. Brněnská klinika nabízí služby cévní chirurgie, moderní léčbu varixů neboli křečových žil, včetně šetrné laserové metody.

Nepřehlédněte:  Kurzové sázení - jak sázet na sporty

Vyhledávané zákroky

Křečové žíly a metličky jdou odstranit i bezbolestně. Laserové odstranění je rychlé a provádí se v ambulantním řešení. Radiofrekvenční a laserové operace nevyžadují žádnou hospitalizaci, ani dlouhou dobu na hojení. Nevzhledné a obtěžující začervenalé metličky na nohou trápí mnoho žen. Mezi aktuální Anti–aging zákroky patří i často vyhledávaná Plazmaterapie, která zregeneruje současně obličej, dekolt, krk a hřbety rukou. Ošetření vlastní krevní plazmou, která obsahuje růstové faktory skvěle regenerující pleť a podporující i růst vlasů. Hydratace je potřebná k vypnutí povadlé pleti a je zajištěna přidáním kyseliny hyaluronové. Miniinvazivní omlazení obličeje je rychlé a bezbolestné.

Další zákroky, jejichž obliba roste

Je zájem o zákroky, jako jsou operace víček, Skinbooster, injekční výplně, botolutoxin i zvětšení rtů. Na této klinice tvrdí, že nikdy není pozdě na přirozeně zvětšená prsa, například anatomickým implantátem Mentor. Použít lze i přelomové odlehčené implantáty B-Lite. Anatomický silikonový implantát B-Lite je plněný vzduchovými mikročásticemi a je tedy o 30 % lehčí než ostatní silikonové implantáty. Vkládá se pod sval. V každém věku se ženy mohou cítit krásné a žádoucí. Tlak na mladistvý vzhled žen ve společnosti je markantní a zejména ženy proces stárnutí velmi těžce snáší. Současná společnost jim to nikterak neulehčuje. Můžete si proto také stáhnout zdarma průvodce miniinvazivními omlazujícími zákroky. E-book si lze stáhnout v PDF formátu pro tisk a stolní počítač, nebo ve formátu vhodném pro váš mobilní telefon.

GuideBooku

Jde o zcela profesionální informace. Průvodce je vydán přímo klinikou Perfect Clinic disponující týmem zkušených estetických dermatologů. Tento GuideBooku obsahuje rady, jak si vybrat správný zákrok a lékaře, jak přistupovat k výběru ideálního zákroku a vhodného lékaře a jak se na zákrok připravit. Obsahuje i kompletní informace, které začínají v momentě rozhodování o podstoupení operace, přes vyšetření, samotnou operaci až po celkový pooperační průběh. Je velká spousta klientů, která si prostředí i přístup zdejších lékařů chválí a opakovaně se na kliniku vrací. Proto kliniky Perfect Clinic doporučujeme.

Nepřehlédněte:  Teambuilding v Brně: Zapomeňte na tradiční nudu při tmelení kolektivu

A jak jste na tom s podobnými zákroky vy, jste s nimi spokojeni?

Máte vlastní zkušenost se zákroky na některé klinice Perfect Clinic?