Regiojet recenze

2

Už dávno u nás nemají na vlakovou dopravu monopol pouze České dráhy, ale na vybraných tratích jim zdatně konkurují jiné společnosti.

Asi nejznámějším příkladem je frekventovaná z Prahy do Ostravy, kde kromě Českých drah můžete cestovat také se společnostmi Regiojet nebo Leo Express.

V této recenzi se zaměříme na „žlutého“ dopravce, jednotlivé cestovní třídy a hlavní důvody, proč dát Regiojetu přednost před ostatními dopravci.

Základní informace o trase

regiojet-recenze-zkusenosti Vlaky Regiojetu zatím v České republice jezdí pouze na jedné lince, jde ale o trať velmi oblíbenou, kterou každý den využívá velké množství cestujících.

Jedná se o trasu Praha – Havířov – Žilina – Košice, ne všechny vlaky ale jednou po celé trase – část spojů končí v Havířově. Další jedou do Zvolenu a některé spoje končí až v dalekých Košicích.

Velmi frekventovaný je především úsek mezi Prahou a Ostravou, na kterém panuje velmi silná konkurence a všichni tři dopravci se snaží přetáhnout cestující na svou stranu. V čem jsou hlavní výhody Regiojetu?

Výběr ze tří cestovních tříd

Jednou z velkých předností Regiojetu je možnost vybrat si ze tří cestovních tříd – konkrétně se jedná o základní Economy, nadstandardní Relax a nejdražší Business.

Každá z těchto tříd má svoje výhody i nevýhody, pro spoustu lidí tak může být Economy paradoxně nejlepší. Já osobně preferuji Relax, který mi díky velkoprostorovým vozům vyhovuje více než Business.

Samozřejmostí je, že při rezervaci si vybíráte místo na plánku vozu. Vy si tak můžete jízdenku zvolit i s ohledem na to, jaká konkrétní místa jsou ještě volná.

Základní třída Economy

Nejlevnější vozová třída vlaků Regiojet prošla nedávno zásadní proměnou, kterou ne každý ocenil. Kromě klasických kupé jsou totiž do třídy Economy zařazeny i velkoprostorové vozy, které mají jedno velké plus,ale i určitá mínus.

  • Plusem jsou bezpochyby monitory zabudované v sedadlech, kde si každý cestující může vybrat z pestré nabídky – součástí zábavního systému je spousta filmů, hudební alba, hry, zpravodajství atd.
  • Naopak negativem je trochu méně prostoru (což by mohlo vadit hlavně hodně vysokým lidem) a především omezená nabídka občerstvení. Do ní totiž nejsou zahrnuty oblíbené dortíky a i proto je třeba před výběrem místa zvážit, zda jsou vozy Astra lepší než klasické kupé nebo vyšší třída.

Nadstandardní třída Relax

Prostřední třídu Relax považuji za nejpohodlnější ze všech a cestoval jsem v ní ve většině případů. Jedná se o velkoprostorové vozy, kde je samozřejmě plná nabídka občerstvení, zároveň v nich máte více prostoru než v třídě Economy.

Záleží ale také na tom, jaké konkrétní sedadlo si vyberete – nejlepší jsou určitě samostatná sedadla, kde nesedí nikdo ani vedle Vás ani naproti, naopak místa 2 + 2 se stolečkem uprostřed už jsou o poznání méně pohodlná.

Nejvyšší třída Business

Nejdražší cestovní třídu představují vozy vybavené velkými kupéčky určenými pro 4 osoby. Jsou opravdu velmi prostorné a v tomto ohledu určitě nejlepší z celého vlaku.

Malý rozdíl je i v nabídce občerstvení, kde dostanete zdarma i malou láhev pomerančového džusu.

Skvělé občerstvení za neuvěřitelně nízké ceny

regiojet-zkusenosti Jedním z největších taháků a pro mnoho lidí hlavním důvodem, proč dát přednost právě Regiojetu před ostatními dopravci, je nabídka jejich občerstvení.

Ta je skutečně bezkonkurenční a to především fantastickým poměrem kvalita/cena.

Ceny občerstvení v Regiojetu jsou extrémně nízké, přitom všechny jídla i nápoje jsou velmi kvalitní.

Doporučit lze hlavně výborné dortíky za neuvěřitelných 10 Kč. Hodně oblíbené je také sushi, croissanty, řízečky s bramborovým salátem atd.

Zcela zdarma navíc dostanete vodu, kávu, noviny a časopisy, pokud nastupujete v Praze nebo Ostravě, můžete si dát zdarma i výborný jablečný mošt, americkou kávu nebo mátový čaj.

Italskou kávu si jinak v průběhu cesty můžete dát klidně i několikrát a vždy zdarma – mně nejvíc chutnalo latté macchiato, v nabídce je ale i cappuccino, lungo nebo espresso.

Regiojet vs. České dráhy

Regiojet mnoho lidí celkem logicky srovnává s Českými dráhami, které měly na trase Praha – Ostrava dlouhá léta monopol.

Osobně považuji Regiojet prakticky po všech stránkách za lepší.  Především v občerstvení Regiojet svoji konkurenci výrazně převyšuje, stejně tak ale i v pohodlí a jiných kritériích.

Jel jsem i Pendolinem a – i když uznávám, že je to hodně subjektivní – Regiojet mi vyhovoval více.

Jediné, co bych snad Regiojetu vytknul, jsou problémy s Wifi připojením, které je hodně nestabilní a velmi často vypadává.

Celkové hodnocení

Pokud mám celkově shrnout své zkušenosti s vlaky Regiojet, kterými cestuji už několik let, jsem s nimi mimořádně spokojený a v podstatě nemám důvody, proč využívat konkurenci.

Regiojet má perfektní rezervační systém, v němž si snadno koupíte jízdenku a v případě potřeby si ji můžete kdykoliv vyměnit za jiné místo nebo stornovat, má suverénně nejlepší občerstvení za fantastické ceny, vozy jsou pohodlné, stewardi příjemní, WC vždy čisté a celkový dojem z jízdy je takový, že vždycky rychle uteče, což se např. o běžných vlacích Českých drah říct nedá.

Každý samozřejmě preferuje něco jiného a má jiné priority.

  • Pro ty, kteří se potřebují především rychle a bez ohledu na cenu dopravit např. z Prahy do Ostravy na pracovní jednání, mže být lepší volbou Pendolino.
  •  Pro běžného člověka, který jede třeba na výlet, nebo za někým na návštěvu je podle mého názoru lepším řešením Regiojet.
Regiojet recenze
2.6 (51.43%) 7 hlasů

24 Comments
  1. Je škoda že tyhle recenze nečte i vedení společnosti je otázka do kdy vůbec může taková společnost fungovat když služby jdou od 10 k pěti jsme volné přesazování střídy Relax do třídy byznys bez funkčního připojení se službama 0 při 5 hodinové cestě se stává standardem a za poslední dobu kdy mi jela kamarádka buď z Olomouce do Košic nebo z Košic do Olomouce se nepovedlo aby s tímhle dopravcem nebyly problémy nepřiřazení vagónu rozházení lidi do přeplněného vlaku kategorie o tři do nižší takže znemožnění dokončení pracovních povinností s tím kompletně likvidovaný následného volna který se vloučil využít to všechno patří do standardu RegioJetu děkujeme za zásluhy nechcete to nechat někomu kdo tu dopravu a služby mysli vážně

  2. Podelím se taky zážitek z cesty Regiojetem. Cestovala jsem z Prahy do Liptovského Mikuláša. Jela jsem s dítětem, tutíž jsem si objednala v předstihu dětské kupé. Po pŕíchodu do kupé jsem byla zhrozená a nebyla jsem sama, ostatní maminky také. Na zemi se váleli zbytky nevím čeho, chápu, že vlak není sterilní operační hala, ale vyluxovat se snad mohlo, žádné hračky a televize taky nějak nefungovala, no dobře. Stane se.Pokud člověk nastopí do vlaku v průběhu cesty a je tam kupé špinavé po cestujících prasatech, tak to chápu, ale já nastoupila hned ve výchozí stanici a očekávala čísté upravené kupé, ale ono nebylo. Maminky si pak na zem dali své mikiny, ručníky, trička co kde měl a tam si posadili své děti, protože ten koberec, to je hnus. Pak chodil stevard, nabídl mi kafe, které bylo tak na dva hlty v kelímku a bylo studené. Klimatizace fungovala, ale jen po Žilinu – tak přestala. RG asi vyznává zásadu – Slovensko je asi jen od Bratislavy po Žilinu, pak už je to zem nikoho. Takže skoro polovina cesty bez klimatizace v letě. Ještě že byl trochu chladnější den a pršelo. Půlka občerstvení z nabídky chyběla. Objednávku pŕinesli po víc než hodině, ovšem platit se muselo ihned. Perlička – byla jsem tam s malým svištěm, co má 4 roky a dva kufrty, žádám půl hodiny předtím jednoho stevarda, jestli by mi nepomohl s prckem a zavazadly tak za půl hodiny a on velmi neochotně, že jo. pak na na naší zastávce se někde ,,ztratil“ a já si musel poradit sama. Pryč jsou ty časy, kdy jsou stevardi nápomocní, zapomeňte. Radši se někam zašijou. A můj syn dostal den poté střevní infekci, skončil na 3 dny na kapačky v nemocnici a náš pobyt se musel ukončit, prý to bylo ze špíny. Takže super Regiojet, tohle se vám opravdu povedlo. A já vím, že zaptím jakoukoliv cenu navíc za Pendolino, ale vím, že pojedu normálním vlakem a ne vlakem, které není vhodné ani jen na přepravu dobytka. Kdysi můj oblíbený dopravce a dnes odstrašující případ a ceny taky nejsou co bývali.

  3. Dobrý den,
    Dnes po dlouhé době cestujeme s manželem vlakem Regi jet z Ostravy do Prahy. Musím konstatovat, že po 90-ti minutách jízdy už drepim v chodbicce a píšu tuto recenzi. Vlak je kompletně plný Romů, kteří vůbec neberou ohled na ostatní cestující. Po otevření dveří kupéčka, v němž máme sedadla naproti sobě u okna jsme zjistili, že vlastně žádné místo nemáme, protože tam bylo rozloženo několik z nich v teplotě cca 40 stupňů a v nehorázně smradu. Když nás pustili na svá místa, stejně si nechali boty dole, což je opravdu velká chuťovka. Do tohojeden z nich začal mít opakovaně a četné záchvaty kašle. V době covidove samozřejmě po rousce ani obraz, ani zvuk. Nevydržela jsem a šla hledat jídelní vůz, kam bychom se mohli odklidit, dát si nějaké občerstvení a který měl být součástí vlaku. Nicméně neúspěšně. Jelikož jsem zpočátku neměla štěstí potkat stewarda, vyhledala jsem si na webových stránkách společnosti Regio jet číslo na non stop linku 222 222 221. Nicméně po 2 pokusech a cca 10-ti minutovém vyhráváni hudby byla úspěšnost spojit se s operátorem naprosto nulová. Konečně jsem potkala stewarda a zeptala se na onen vysněný a vytoužený jídelní vůz, ovšem jeho stroha odpověď na mou otázku byla prostě jen strohé NE. Stále tady drepim na zemi se žaludeční nevolnosti v chladné chodbicce, stewardi procházejí, a to bez jediné známky jakéhokoliv zájmu, popř. následně nabídky řešení (byla bych ochotna si za toto připlatit). Je mi jasné, že ostatním lidem nemůžou zakazovat jezdit vlakem, mýt si nohy nebo nasazovat roušku, když jsou nemocní. Je to o bezohlednosti a přístupu lidi. No…. Mohla bych se tady rozepsat i více, třeba že nejsem žádná fajnovka, ale že patřím do rizikové skupiny a mela bych se co možná nejvice vyhýbat nakažlivým nemocem nebo o tom, proč jsme si zvolili cestu do Prahy vlakem, když na Vás všude křičí reklama o snižování ekologické stopy při jízdě vlakem oproti autu apod…. Závěrem však? Ve svých 36-ti letech vím jednu věc zcela jistě. Vlakem už stoprocentně nikdy, ale opravdu NIKDY s touto společnosti a v podstatě díky této zkušenosti už raději ani s žádnou jinou v ČR nepojedu.

  4. Jela jsem minulý pátek po dlouhé době autobusem od společnosti Regiojet z Brna do Prahy a měla jsem silný nepříjemný zážitek z této cesty. Z dřívějších let jsem byla zvyklá u této společnosti na stevardy v autobuse, v současné době jel s námi autobusem pouze řidič. V Brně na autobusovém nádraží řidič měl otevřené dvoje dveře autobusu, úložný prostor na zavazadla, u kterého stál a nestíhal kontrolovat ukládání zavazadel a zároveň lístky cestujících. Své zavazadlo jsem si dala do úložného prostoru, nechala řidičem překontrolovat lístek a sedla si na rezervované místo v autobuse. Samotná cesta do Prahy byla bez problémů a na Florenc jsme přijeli včas. Celou dobu jsem žila v domnění, že své zavazadlo mám v úložném prostoru autobusu, jenže v Praze na Florenci při výstupu jsem zjistila, že své zavazadlo v úložném prostoru nemám. Nebyla jsem sama – další paní postrádala kufr a kočárek pro své dítě. Zaskočilo mě i to, že řidička v Praze na Florenci otevřela úložný prostor se zavazadly cestujících a odběhla mimo autobus. Zřejmě někdo této příležitosti využil a odcizil dvě zavazadla i s kočárkem pro dítě. Po nahlášení ztráty zavazadel a kočárku pro dítě se snažila sice řidička jednat, jenže už bylo pozdě. Nechcete-li o svá zavazadla přijít, doporučuji vybrat si pro cestu autobusem jinou společnost nebo mít všechna svá zavazadla u sebe a do úložného prostoru nic nedávat!!! Chápu, že dnešní doba je těžká a dopravní společnosti šetří, jenže v tomto případě šetří na nesprávném místě. Dřív jsem autobusy společnosti Regiojet (tenkrát ještě Student Agency) cestovala ráda, stevardi byli příjemní a celkově jsem byla spokojená, ale po této zkušenosti, kdy už jezdí pouze samotní řidiči, už autobusové dopravě této společnosti nevěřím a jsem z tohoto přístupu zklamaná.

  5. Cesty s RegioJet jsou bohužel už otřesné. Teď budu mluvit o autobusu, protože vlakem už se jet nedá, protože doba jízdy Brno-Praha už není 2:30, ale přes 3 hodiny. Takže musíme jezdit busem. Minimálně každý druhý autobus má nefunkční WiFi, ZAMKNUTÉ toalety, nefunkční obrazovky či nefunkční kávovar. V každém bude se to střídá a vždy většinou po dvou nedostatcích. Teď jsem na cestě a nefunguje WiFi, obrazovky ani kávovar. V pátek nefungovalo opět WC a wifi. Vše na co lákají zákazníky je tudíž v současné době lež. Navíc zdražili autobus ze 169 Kč na 280 Kč. Tudíž více peněz za horší službu. A v případě zamknuteho WC, což se mi naštěstí zatím stalo „jen“ 2x, taky velmi nekomfortní cestu. Jako velice spokojený zákazník mnoho let už nyní VELMI NEDOPORUČUJU a opravdu spíše odrazuju, protože když s tím člověk počítá, opravdu to potom zkomplikuje cestu.

  6. Odpovědět
    Antonín Šťastný před 2. února 2022

    Chtěl jsem si objednat kreditovou jízdenku z Opavy do Pardubic na den 23.2.2022 ( středa). Jezdím na této trase a zpět již dlouho, naposled 24.1.2022. Najednou mi to píše, že mám zadat jiné údaje, že toto spojení neexistuje. Ověřil jsem si že v současnosti jede z Opavy jen rychlík ČR Opavan. O lince RJ nic. A ze strany RJ nikde žádná informace ani na jejich pofiderních stránkách.
    Mám dojem že s RJ není něco v pořádku ( není před krachem ?), marně už od prosince 2021 hledám nové jízdní řády ( jsou tam rozpisy na jízdy mezi dubnem a červnem 2021) a když jsem na to už několikrát poukázal mailem na udanou adresu, nikdy jsem nedostal odpověď.
    Měl jsem za to, že RJ je seriózní dopravce, ale měním názor a myslím, že nebudu dopravu s nimi doporučovat. Jen mne mrzí, že jsem si nedávno „dobil“ kreditovou jízdenku.

  7. Dobry den po 40 letech jsem jela vlakem . Musim podotknout ,že jsem měla víc ne strach kvuli mým zdr .problémum. Ale zbytečně .Jsem velmi mile překvapená .Ve vlaku je teploučko jede potichoučku a personál uplně super. Jeli jsme s manelem 17.1 ve 12.38 z Prahy a slubu měli samo mladí lidi .Jelikoz uz patříme mezi seniory velice se nan libilo chování mladého personálu k nám .Moc jim děkujeme a určitě budeme i nadále využivat Vaše služby Pekne Vás vsechny zdravíme JK

  8. Jízda vlakem Regiojet velké zklamání. V relax třídě zima, po hodině jízdy, když jsem požádala o kávu mi stevard řekl, že je jich málo. Po hodině a půl jízdy začal dělat objednávky. Polovina nabídky nebyla. Doslova obyčejný croissant nebyl. Cesta Břeclav – Praha cca tři a půl hodiny a občerstvení dostanete za více jak dvě hodiny. V každém případě zhoršení kvality proti předchozí zkušenosti.

    • Odpovědět
      Antonín Šťastný před 2. února 2022

      Souhlasím s paní Dagmar, podobně je to se zásobováním na trase Opava Praha ( marně však k dnešnímu dni hledám odjezd z Opavy, Opava „vymizela“ z rozpisů bez jediné informace). K obsluze však nemohu říci jediné křivé slovo, chovali se profesionálně. Připadá mi, že celkově RJ odstupuje od kvality, také jejich stránky a jízdní řády o něčem vypovídají. Člověk má hodně reklamních informací, ale ty obyčejné, které potřebuje, nenajde.

    • Jela jsem s detmi poprvé Regiojet, paní za přepážkou při koupi jízdenky, že si najdem sedadla na dveřích vlaku. Nemohli jsme jej najít tak jsme šli podél vagonu -vlak dlouhy a průvodci už pískal k odjezdu- asi nás neviděl????My se asi jen procházeli kolem vlaku. Pak zavelel musíte honem nastoupit vlak odjíždí-když jsem na nej volala a mávala, že jsme jeste nenastoupili a hledáme sedadla. Chvilka by ho asi zabila počkat!

  9. Dnešní cesta regiojet z Rožmberka do Prahy mě nejen zklamala, ale i rozcilila. Vlak měl spozdeni a tak nás nenechali ani dojít do našeho vagónu, museli jsme s vnockem nastoupit o čtyři vagóny dříve a dojít na svá místa s kufry za jízdy a svá místa. Zarazilo nás hrozné horko ve vagone. Přišla stevardka a na nás dotaz na klimatizací, řekla že celý vlak má porouchanou klimatizací. Občerstvení neroznasi jsou jen dva na celý vlak. Tak se dcera vydala do obsluzneho kiosku a zjistila že vagóny bussines mají klimatizaci. Tak se znovu zeptala stevartu jak je to možné. Řekli že navedi a ať si najde vlak vedoucí zeptala se jak je to možné. No abych to zkrátila po urgencich, jsem zavolala na regiojet a najednou prošla velice naštvaná vlakvedouci a klimatizací nám ve vagone zapla. Bylo tam přes 40’C TO UŽ JE HAZARD S LIDSKÝM ZDRAVÍM,v uzavřeném vagone. To že netekla voda na WC se nebudu zabivat, ale že záměrně lžou a vypinaji účelové klimatizací je hrozné.

  10. RegioJet už nikdy! S jízdou a servisem v Pendolínu se to nedá srovnat. Jeli jsme s rodinou z Liptovského Mikuláše do Prahy ve 4:48 ráno. Stevardka se tvářila velmi kysele a z občerstvení nebyla k dispozici horká čokoláda ani žádný z nabízených koláčů a croissaan pouze s mozzarelou.Obědnané občerstvení, které alespoň bylo k mání, nám stevardka téměř vhazovala do kupé.Noviny a sluchátka stevardka ani nenabídla. Cestujíci co k nám přistoupili po cestě už ani nedostali lahev s vodou. A o zpoždění co jsme nabrali cestou ani nemluvím. Pro mě je jasno příště zase JEN Pendolínem. Oproti tomu s autobusem stejné společnosti při cestě z Prahy do Jihlavy jsem byla nadmíru spokojená.

  11. Před pár dny jsem z letiště ve Vídni do Břeclavi na nádraží zvolila cestování Regiojetem.
    Z charterového parkoviště je klient převezen mikrobusem (nějaké pronajaté rakouské firmy) na nádraží v Simmeringu, odkud dále cestuje vlakem Regiojet. Pokud vše klapne, může být cestování rychlé a levné.
    Jenomže mikrobus přijel místo v 9:50 až v 10:22, s výmluvou řidiče, že se neotevřela závora; později tvrdil, že už na parkovišti byl v deset hodin. Faktem je, že mě sice na Simmering odvezl, ale vlak už byl pryč, jízdenka propadla a další vlak jel za 4 hodiny… Operátorovi Regiojetu se člověk jen tak hned nedovolá a když už se dovolá, řekne jeden, že se situace se zpožděním řeší a zavolá zpět (od té doby se nikdo nesnažil zavolat, natož se omluvit za způsobené nepříjemnosti), další operátorka nevěděla, jak na situasi reagovat, natož nabídnout řešení…
    Takže jsem se nakonec přepravila vlakem ÖBB ze Simmeringu na Hauptbahnhof a dále pak vlakem Railjet (ČD) do Břeclavi.
    Stres, vztek, bezmocnost a provolaný kredit na telefonu plus extra výdaje za novou jízdenku…
    To bylo podruhé a naposled, co jsem využila služeb Regiojetu.

  12. Opět jsem zvolil služby Regiojet a buď mám štěstí nebo vy smůlu. Rychlík co to táhl z Košic do Prahy dojel v pořádku, v Pardubicích jsem dostal stejně jako ostatní croissant i dobrou kávu, slečna podávala raňajky s úsměvem což se mi nikdy u ČD nestalo. I zpět jsme se synem zvolili do Olomouce třídu Relax . Sushi synovi chutnalo a já měl pohodu. Děkuji.

  13. Bohužel musím konstatovat, že Regiojet už dávno není tím, čím nás před pár lety okouzlil a namlsal. Smutný příběh. Jasně, České dráhy jsou na tom pořád ještě hůř….ale mrzí mě to. Regiojetem jsem cestovala ráda, ale objektivně se výrazně zhoršily služby i přístup personálu. Budeme se muset smířit s tím, že za dobré peníze a v hezkém prostředí dorazíme kam potřebujeme. Leč dříve i nyní nabízené palubní služby mohou vyvolat velké rozčarování.

  14. 28.4 2018 jsme jeli z Olomouce do Prahy a uz nebylo zadne pivo hruza

  15. S manželem jsme si udělali výlet do Prahy. Zvolili jsme regiojet a jsme teda velmi nespokojeni. Jídlo nepoživatelné, studené a mastné.Zaplatili jsme si jízdu v relax třídě, dostali jsme akorát 0.33l vody, nic víc, kávu ani čaj ne, prý z technických důvodů. Přitom jsme viděli jak stevartky nosili prázdné kelímky od kávy a čaje a vagónem se linula vůně kávy, tohle jsme opravdu nepochopili. Pokud chcete jet regiojetem, kupte si kávu na nádraží a nejlépe i bagetu.

  16. regio jet????
    firma z minulého tisícročia, je nepochopitelne, ab v roku 2018
    vo vlaku sa nedá platit kartou
    pri kupe listka cez internet som si uz dopredu nevedel zajednat a zaplatit jedlo
    a pikoska na zaver
    chcel som si objednat a zaplatit jedlo, co som nemohol, pretoze steward nemal vydat z 20 eurovky!!!!!!!!!!!!!!!
    aj ked ano, viem pochopit jeho vyhovorku (ktoru mu poradil jeho sef- ze viete sme vo vlaku, tak nemame)
    avsak
    v celom vlaku 8 voznov
    pocas celej cesty z Prahy do Kosic od 14,48 h do 22,45 h
    sa nenazbieralo 20 euro?

  17. I’m so glad to say thank you for this company RegioJet.
    My first impression was amazing and friendly when this ethusiastic staff say “hello sir, good morning sir” I think this little beautiful words people need when you are exhausted because of morning or night. So at all, stevards was really proffesional and positive.

    When i settle down to my seat i woke up to the reality. I feel myself back to the czech rails. Yeah im honest… everything on my place was filthy and uncomfortable. Maybe It happens because of mushrooms… honestly dont know but i was terrifying experience for me.

    Everything was changed when i ask staward to be helpful and how much i have to paid to feel better… wait for It… I paid only 500CZK for buisness class and It was my cup of tea. Then i’ve just feel myself more godness than human. So if i can recommend you pay more and you will love this place in the train. All of RegioJet class prices are worth!

    Now im always travel by this company, maybe not for reason maybe only for that good feeling.

    Thank you a lot for all!

  18. Opakovaně jsme se nechali přesvědčit na cestu regio jetem. Při posledním pokusu jsme do Prahy nedojeli vůbec, neb měl poruchu a nakonec jsme si museli sami zajistit v půlce cesty náhradní dopravu sami. Díky tomu zmařené důležité obchodní jednání v Praze. Nyní – po roce jsme si řekli, že se možná něco změnilo. Cesta na letiště do Prahy (odlet na drahou dovolenou) byla noční můrou. Vlak měl 210 min zpoždění, již na 3 zastávce v ČR (jel ze Slovenska) Pracovnice na přepážce byla sice milá, ale to Vám v danou chvíli nepomůže. Jelikož nebyla jiná možnost, museli jsme na vlak čekat. Po nástupu, (totálně promrzlí) nám bylo řečeno, že za to nemůžou, ani omluva – nic….Jako kompenzaci za to, že tak velké zpoždění pro nás znamená problém s odletem na dovolenou – jsme dostali tatranku. Business kupé bylo špinavé, mezi opěradlem sedadla a oknem centimetrové nánosy chuchvalců špíny….fuj. Celou cestu neskutečné vrzání někde od ventilátoru pod oknem…V životě tímto vlakem už nepojedeme ani my, ani nikdo z naší firmy.. Cesta z Prahy zpět na Moravu po návratu z dovolené, nebyla jiná (bohužel jsme měli zakoupený zpáteční lístek) WC v business třídě opět zamčené, obsluha nestíhala… Myslím, že by se měl pan Jančura dost zamyslet nad tím, jaké služby reklamují a jaké pak ve skutečnosti poskytují. Je to nejhorší dopravce z Moravy do Prahy.

  19. Podobná zkušenost jakou napsal uživatel JIP.
    RegioJet?
    bylo to jednou a už nikdy více

  20. Vlakové spoje využíváme často při zajišťování dopravy našich klientů a jen párkrát do roka pro naši potřebu. Z dřívějších zkušeností jsme vždy preferovali společnost Regiojet, ale po našem posledním zážitku letos v květnu jsme to přehodnotili.

    Regiojet jsme považovali za nejlepšího vlakového dopravce u nás, kterému jsem od začátku fandil, se servisem a přístupem srovnatelným s firmami na západ od nás.

    V posledních letech se zjevně změnila jejich firemní politika a teď na zákazníka neberou ohledy.

    Cesta Hranice-Praha a zpět.
    Při procházce vlakem na cestě do Prahy jsme zaznamenali zápach z toalet v prostorách pro cestující v Low-cost voze, kde jsme měli původně lístky na cestu zpět.
    I proto i faktu, že jsem měl narozeniny, jsme se rozhodli, že si na cestu zpět dopřejeme to nejlepší – Business.

    Po příjezdu do Prahy jsme s vytištěným zpátečním lístkem na vlak zašli na pobočku RegioJetu a požádali lístek na cestu zpátky upgradovat na nejvyšší možný level – tedy Business třídu.
    Pracovnice nám řekla, že formálně to lze pouze zrušením původního a zakoupením nového, a že nám to zajistí.

    Zaplatili jsme tedy novou částku a se zbrusu novými Business lístky jsme se těšili na komfort následující den.

    Po nastoupení do 15 minut zpožděného vlaku na zpáteční cestu jsme zjistili, že na našich sedadlech jsou již jiní cestující se stejnými čísly na jejich jízdenkách!

    Všimla si nás stevardka, která se nás ujala velmi hezky. Omluvila se za nedopatření a našla nám místo ve vlaku. Nás jako její cestující zaopatřila, získala čas na řešení situace a nehledala vinu mezi kolegy nebo u nás. Zajistila vše potřebné a neměla problém svízelnou situaci vysvětlit a řešit bez ukazování prstem. Slíbila, že za námi pošle vedoucí vlaku, která to s námi dořeší.

    Měli jsme štěstí, že jsme nenarazili na vedoucí vlaku ihned po nastoupení. Ta nás totiž označila za černé pasažéry. Se způsobem sdělování informací si příliš nelámala hlavu.
    Museli jsme si koupit nové lístky. Ve vlacích bohužel nejde platit kartou a veškerá hotovost, kterou jsme u sebe měli, nestačila o pár desítek korun na zdražené lístky kupované ve vlaku. Dotyčná nad námi stála jako gestapo a slovy „no hledejte, hledejte“. Nakonec jsme našli způsob a to zakoupení několika stanic přes internet, ale nebyla to příjemná zkušenost.

    Podle tvrzení vedoucí vlaku máme zkusit „hodit vinu“ na její kolegyni na pobočce.

    Nemám zájem házet vinou a čekali jsme profesionální dořešení situace v následné komunikaci. Dle vyjádření Regiojetu jsme pochybili my, protože „Podle znění smluvních přepravních podmínek společnosti je každý cestující povinen provést kontrolu každé zaplacené jízdenky.“

    Ve výsledku jsme nedobrovolně za jednu cestu s Regiojetem v nepříjemné atmosféře zaplatili cenu jako za cestu autem.

    Vzhledem k jednání již nebudeme RegioJet jako dopravce vyhledávat, ani pro svou občasnou osobní dopravu, ani při sjednávání služebních cest pro naše obchodní partnery.
    Není možné, aby každý cestující (třeba i cizinec) přebíral zodpovědnost za personál dopravní společnosti.

  21. Jela jsem minulej tyden poprve timto vlakem,co se tyce nabidky jidel,piti atd na jednicku.Jen me nastvalo,no to je slabe slovo,kdyz bezite na posledni chvili na vlak,jo vase chyba,ale stane se!!!stevartka(ktera to ma asi v popisu prace,takze ji nevinim)me rekla „nastupne ted hned nebo zavru“ ja ji rekla at pocka par sekund,ze jeste nekdo dobiha za par vterin jsem tam staly dve nestastny a prosily at otevre a ona koukala a pak trada a odjel.Nevim co by se stalo,kdyby otevreli a odjeli o pul minuty asi dyl a hlavne listek vam propadne,to by ceske drahy neudelali a i kdyby jistek pouzijete dyl! Na tohle nikdy nezapomenu jeste,ze jsme vyhrabaly posledni penize a mohly odjet,skoro jsme tam zacly somrovat,tohle se nedela !!!! Takze zkusenost desna s regiojetem!!! Hlavne,ze pokazde nejezdi na sekundu presne!!

  22. Vlakem jsem se najezdil hodně, a nechápu výtky vůči vozům Astra společnosti Regiojet. Vozy jsou daleko pohodlnější jako Pendolino, servis na palubě vagonu vzorný. na obrazovce před sebou rádio, filmy či hry a cena výborná. Obsluha příjemná, pokud bych měl vybírat znovu, volil bych opět Regiojet.

Zanechte své hodnocení nebo dotaz

Register New Account
Obnovit heslo