Rivalenti [recenze]: Přijde vám skutečně zboží včas?

-21

Některé obchody mají tak zajímavou nabídku, že se na první pohled jeví až příliš dobře na to, aby byla seriózní, či pravdivá. Tento problém nemívají jen e-shopy s neuvedenými majiteli, ale také některé obchody, které se zabývají přeprodejem zahraničního zboží. Jak z toho vychází nákup na e-shopu Rivalenti?

Každý z nás v určité fázi svého života zatouží po zajímavé koupi za výhodnou cenu. Kdyby toho nebylo, ve velkých řetězcích by se stále netěšily takové oblibě slevové akce a různá klubová členství, která nás opravňují ke sbírání a uplatňování výhod.

Jenže, z kamenných prodejen jsme se houfně přesunuli na internet, který je sice nějakým způsobem regulován, ale má ideální podmínky pro klamání zákazníka, či podvody. Nezřídka se stane, že vám nepřijde objednané zboží, dostanete rozbité zboží nebo dokonce něco, co nefunguje, či vypadá úplně jinak, než na obrázku v e-shopu.

Dnes se mrkneme, jaká vás zhruba čeká zkušenost, pokud se rozhodnete pro nákup na portále Rivalenti.

Co je Rivalenti?

Rivalenti e-shop stránka

Rivalenti.cz e-shop

Rivalenti je obchod, který se svým vzezřením velmi podobá přeprodávací platformě Wish. Na první pohled vás zaujme fotografiemi a obrázky prodávaného zboží, původní (a celkem vysokou) cenou a cenou po slevě. Stejně jako u jiných portálů tohoto typu navíc nechybí zvýrazněná výše slevy.

Oproti některým jiným obchodům má e-shop Rivalenti několik kategorií, ze kterých si lze vybírat. Kromě zboží pro ženy tu najdeme i kategorii pro muže a děti, zdraví a krása, obuv a žhavé zboží. Mnohé z cen navíc vypadají celkem realisticky. Zatímco u jiných webů může být cena po slevě i tak poměrně vysoká (třeba 700-800 Kč za kus), zde seženete kousky i za 99 Kč.

Jak to funguje?

Originální provozovatel Rivalenti sídlí v Šanghaji.

V zápatí, ale ani kdekoliv jinde nevidíme žádného provozovatele. Jen informaci o bankovním spojení a e-mail. Proto jsme se proklikali až do obchodních podmínek, ve kterých je uvedený zprostředkovatel platformy pro ČR. Asi nikoho nepřekvapí, že originální provozovatel Rivalenti sídlí v Šanghaji. V podstatě jde tedy o přeprodej zahraničního zboží, které je často mnohem levnější, než kolik je uvedená cena po slevě. Také bychom se nedivili, kdyby Rivalenti kontakt pro ČR nebyl příliš aktivní. (Což se u těchto stránek celkem často stává. Zvlášť, když přijde řeč na reklamaci, nebo na vrácení peněz/zboží.)

Kontakt na Rivalenti

Rivalenti můžete kontaktovat různými způsoby. K dispozici je e-mail, telefonní číslo, či reklamační formulář. Rivalenti také nabízí sledování zásilky. Kromě toho se můžete podívat na zákaznickou podporu (často kladené otázky), která by vám mohla pomoc zodpovědět váš dotaz.

Jak na reklamaci na Rivalenti

Rivalenti má na svém webu formulář, který můžete podle potřeby vyplnit. Také se dočítáme, že Rivalenti v případě reklamace (ve většině případů) zasílá nové zboží. Co nám ale přijde zvláštní je to, že ač vyplníte reklamaci, Rivalenti po vás nebude s největší pravděpodobností vyžadovat zaslání zboží zpátky. Pokud ano, tak jen v ojedinělých případech. (Obvykle se to tak dělá, protože prodejce musí reklamaci posoudit na základě stavu nebo vady zboží.) Na vyřízení reklamace je pak lhůta 30 dní.

Co se týče  vrácení peněz, to by mělo proběhnout do 5-10 pracovních dní .

O tom, že je Rivalenti opravdu problematické, navíc opakovaně informují i další média. Jedním z nich je například web Peníze, kde se o podvodných webových stránkách naposledy psal v dubnu 2024. Článek opět poukazuje na kopírování známých ocenění, což znamená, že tyto weby často vykazují znaky nekalé soutěže.

Jeden pozitivní příběh na téma reklamace u Rivalenti však, zdá se, existuje. Je ale zjevné, že to stálo mnoho úsilí a času.

Doba dodání

Prodejce udává na svém webu, že se doba dodání od odeslání zboží „pohybuje standardně v rozmezí 5–30 pracovních dní“. 95 % zásilek je pak podle prodejce dodáno do 14 pracovních dnů od doby odeslání (stav k 16. 6. 2023). Není nicméně vždy jasné, kdy k odeslání dojde.  Spousty zákazníků si stěžuje, že doba (odeslání a) doručení je mnohem delší . Někteří mají zkušenost, že jim bylo zboží dodáno až po 3 měsících, či dokonce ještě ani nebylo doručeno po půl roce (viz diskuze pod naší recenzí na Rivalenti).

Rivalenti na VašeStížnosti.cz

Názory a zkušenosti nakupujících

O Rivalenti se na internetu vedou poměrně rozvleklé diskuze, ze kterých si lze udělat celkem dobrý obrázek o tom, jak tento e-shop funguje. Přesvědčte se tedy o zkušenostech s Rivalenti sami…

Lidé, kteří se rozhodli na Rivalenti nakoupit, nejčastěji zmiňují:

  • Že jim po více než měsíci nepřišlo zboží, ani peníze
  • Že se nelze spojit se zákaznickou podporou
  • Že měli problémy s reklamací u Rivalenti
  • Že značkové zboží nebylo originální
  • Že po špatné zkušenosti s obchodem kontaktovali ČOI
  • Špatnou kvalitu zboží
  • Že všechno bylo v pořádku
  • Že je nejlepší se tomuto e-shopu vyhnout

Někteří zákazníci se snažili vymáhat peníze po Rivalenti i několik měsíců. Jediné, co jim pomohlo byla pohrůžka žaloby. Někteří lidé také uvádějí, že zboží, které jim nepřišlo, bylo na Rivalenti stále inzerováno jako dostupné. Pozitivní zkušenost s nákupem mělo výrazně méně lidí.

Jelikož se zdá, že mnoho zákazníků mělo s nákupy na Rivalenti potíže, poměrně často se setkáváme s argumenty nahlášení ČOI a podávání trestního oznámení. Už to jsou velmi pádné důvody, proč na tomto e-shopu raději  nenakupovat .

recenze Rivalenti

Recenze na Rivalenti, Mapy.cz

diskuzní fórům Rivalenti

Diskuzní forum (Rivalenti): Kurzy.cz

Zkušenosti našich čtenářů

Zdá se, že s Rivalenti má negativní zkušenost i řada našich čtenářů, kteří se rozhodli o svou osobní zkušenost podělit v rozsáhlé diskuzi pod článkem. Jako příklad si můžeme vzít diskuzní vlákno mezi paní Vlastou a paní Jitkou.

Paní Vlasta objednala a zaplatila zboží v červenci 2023. Po půlročním čekání podala reklamaci a požadovala vrácení finanční částky, která činila 1 606,-. Poté dostala od Rivalenti zprávu o tom, že na vyřízení reklamace má 30 dní. Tato lhůta uběhla a i přes opakované snahy se nic nestalo. Paní Vlasta vyjadřuje přání připojit se k hromadné žalobě.

Paní Jitka měla větší štěstí. Zboží jí nakonec přišlo. U jednoho zboží jí však přišel jiný vzor a barva. Snažila se do Rivalenti dovolat, ale komunikace s webem byla špatná. Na základě své osobní zkušenosti nedoporučuje na Rivalenti nikomu nic kupovat.

Negativní zkušenosti má ale i řada dalších lidí, kteří se rozhodli podělit o svou osobní zkušenost. Je tedy Rivalenti nejlepší obchod? Rozhodně ne!

rivalenti hodnocení

 

Máte s nákupem na Rivalenti nějakou osobní zkušenost? Pokud ano, budeme rádi, když nám ji napíšete do komentářů pod článkem.

RIVALENTI FAQ (často kladené otázky)

Je Rivalenti běžný e-shop?

Ne, jde o nákupní galerii, která je pouze zprostředkovatelem nabídek od jiných prodejců.

Jsou s Rivalenti dobré zkušenosti?

Ne, zákazníci mají s Rivalenti opakovaně špatnou zkušenost.

Je Rivalenti podvod?

Do velké míry Rivalenti vykazuje známky podvodu.

 

Rivalenti [recenze]: Přijde vám skutečně zboží včas?
2.1 (42.96%) 27 hlasů
99 Comments
  1. Na zboží čekám od 20. srpna. Zřejmě se nedočkám. Zkusím tedy pohrozit žalobou nebo ČOI, snad to k něčemu bude…

  2. Nenacházím ani slova které by vyjádřila jednání od RIVALENTI. Od července 2023 kdy jsem objednala a zaplatila zboží 1606 Kč. Po půlročním čekání jsem podala reklamaci a žádala jsem vrácení finanční částky. Odpověď od této Rivalenti : Reklamace je v řízení a máme na vyřízení 30 dnů. Tato doba již proběhla. Dnes jsem našla telefonní číslo na tuto společnost a automat mě řekl, že do několika minut mi zašlou informaci na Email.
    Nic z toho se opět nestalo. Mám ohromný vztek a chtěla bych se připojit k hromadné žalobě proti Šmejdům.

    • Rivalenti už nikdy více. Dodací doba prý do vánoc a to byl listopad. Zboží došlo na začátku března a ještě nadvakrát, fakt nechápu. U jednoho zboží mi poslali jiný vzor a barvu, když jsem to zjistila ve faktuře, ještě než to přišlo, volala jsem tam, vůbec s nimi nebyla možná komunikace a i když jsem to nechtěla, stejně to poslali. Děsná komunikace, vše přes automat. Nic neobjednávejte, nic nekupujte, protože stejně budete čekat několik měsíců a ještě budete naštvaní ( slušně řečeno) Rivalenti nedoporučuji!!!!!!!!

  3. Jsou to největší ŠMEJDI. Objednala jsem si zboží a zaplatila 1606 Kč, v sedmém měsíci 2023 a po půlročním čekání jsem žádala o vrácení peněžní částky. Reklamace není do dnes vyřízena. Pouze samé výmluvy.
    Obrátím se na Českou Obchodní Inspekci. Bylo by nejlepší řešení podání žaloby od všech podvedených
    zákazníků. Nechápu jak mohou pořád a stále existovat na českém trhu.

  4. Obyčejný zloději. ČOI by si měla na ně došlápnout, zakázat podnikat, tomu se ani nedá říct podnikání. Kdo ví kolik lidí přišlo o peníze.

  5. dlouhé čekání na zboží, nikde není uvedeno že vrácení zboží si musí každý vyřídit s prodejcem v Číně ,nikde není uvedeno že je to zboží z Číny, materiál je nekvalitní, zboží neodpovídá ceně ani obrázku který je uvedený ,velikosti jiné než jsem chtěla, neochota vyřídit vrácení jak zboží tak peněz , tento e-shop by se měl okamžitě zrušit a zavřít lidi kteří okrádají zákazníky o velké peníze za nic

  6. Před rokem jsme objednali oblečení e fotoaparát,zaplatili 12000kc,o peníze jsme přišli,dali to na policii,okradenych je spousty,nic se neděje,okrádají dále,vše jim prochází,ptám se,jak je to možné,nakradli už statisíce e v klidu kradou dál,kde je naše ochrana?

  7. Nedoporucuji. Nechala jsem se napalit, az ted jsem teprve zjistila, jake maji recenze. Objednala jsem v srpnu plavky, prisly v pulce rijna. A pak jsem si nevsimla, ze mam jen 5 dni na reklamaci, ciz jsem bohuzel propasla. 5dni? To uz povazuju v dnesni dobe za skandalni…. Prej si to mam vyridit v Cine, dali mi na ne telef.kontakt a adresu.

  8. Po vice jak mesici stale nemam zbozi.Reaguji automatickym e-mailem s několika linky, kde si mate zboži dohledat. To samozřejmě nedohledate. NEDOPORUCUJI!

  9. Opravdu tady NENAKUPUJTE, dodací lhůta 180 dní. Neustále odpovídají tou samou zprávou. Zboží stále nemám a ani nechci předjímat, co to bude za fejk zboží. Při nákupu na mě vyskočilo 5 hvězdiček a pozitivní recenze. Zase lež. Proč nemůže být takový svinstvo stíháno a zakázáno!!!

  10. Objednal a zaplatil jsem 847 kc za motoplachtu cekam uz 5tyden vyhnout se teto firme obloukem určite nedoporucuj!!!

  11. Nekupujte zde nic, Odmítají jakýkoli pokus o vrácení věcí, Nepřebírají vůbec žádnou odpovědnost za nic
    i když je problém na jejich straně

  12. Tak i já jsem naletěl. Objednal jsem a zaplatil 12.4.2023 knoflíky na sporák. Je to takřka 4 měsíce a nemám ani knoflíky, ani peníze! Zítra jdu na policii podat trestní oznámení pro podvod. Navíc co pošlu na obchodní inspekci, šmejdi jedni. Jenom hromada keců, idiotský emalů, kde že je už zboží, které je už v české republice na centrále asi tři měsíce, ale já ho stále neobdržel! Inu, proti takovým praktikám je potřeba bojovat všemi prostředky.

  13. I já jsem naletěla před 2 měsíci objednala mikinu,kamarádcve k narozeninám.. zaplatila a zboží stále nikde , neustále jsem to urgovala celkem 4x , odpověď vždy stejná , dle jejich obch.podmínek může být zboží dodáno až do 180 dní :-( , panebože se zbláznili.
    Chtěl jsem vrátit peníze a na to reagovali s tám, že zboží je na cestě a zase těch do 180dní.
    UŽ NIKDY VÍCE.
    A ABY TO NEBYL JEDEN PŘÍPAD TAK PRO ZMĚNU DALŠÍ ZÁSILKA včera došla přes DPD , v zásilce žádný doklad o odesílatli , do mailu mi jen přišla elektronická účtenka o zaplacení .za. objednané zboži ,
    jedná se o FENDAWAN TECHNOLOGY což je jen logistika e shopu v Pavlově…tak jsme zvědavá jak toto dopadne…už jsem každopádně hodně poučená řŕaději neobjednávat kde neznám…. nebo nemám zkušenost
    NO ZA BLBOST SE HOLT PLATÍ :-(

    • Dobrý den Aleno, také mám problém s Fendawanem, dokonce mi ani nepřišla ta účtenka mailem. Byla byste tak hodná a poslala, pokud jsou tam aspoň nějaké kontakty, nebo aspoň mail, ze kterého to poslali. Předem moc děkuji (ja.drasarova@gmail.com).

  14. Nedoporučuji! Používají „šmejdské“ praktiky. U zboží
    a) tvrdí, že mají skladem více než 5ks
    b) tvrdí, že odesílají každý pracovní den
    c) Expresní odeslání do 24 hodin
    Výsledek: Objednáte, zaplatíte a dozvíte se, že zboží dodají v rozmezí 5-30 pracovních dnů (s dovětkem: Dodací lhůta se může ve výjimečných případech prodloužit až na 180 dní).

  15. Pozor také na firmu Reelio.cz – je to jen pobočka Rivalenti se všemi negativními vlastnostmi – bohužel jsem si to dohledala až po nákupu, takže jsem naletěla podruhé. Nemám ani zboží, ani peníze, navíc údajně dle korespondence než můžete požádat o vrácení peněz, musíte zasílané zboží přijmout. :(

    • Katastrofa, podvod za vysoké ceny. Výrobky nekvalitní z hrozných materiálu. V e -shopu není poznat, odkud zboží pochází. Rivalenti reklamace týkající se vrácení peněz se odvolává na jakousi čínskou adresu, kde si to mám sama vyřídit. Nehorázné

  16. Také jsem naletěla Rivalenti a přes veškerou „domluvu“ jsem po 100 dnech nedoručení zboží přitvrdila, načež mi přestali odepisovat i ty výmluvné „bla bla“ zprávy. Provedla jsem chargeback čili karetní reklamaci u své banky, stačilo doložit konverzaci s tímto eshopem a objednávku s potvrzením odeslání. Banka během dvou dnů mou reklamaci uznala. Lidé, prosím, pokud naletíte, nenechte jim ty peníze, na to čekají, že to vzdáte… a také kontaktujte ČOI. Bohužel pouze negativními komentáři na webech nic se nic moc nezmění… Ať už takoví z trhu zmizí nadobro!

  17. Rivalenti si vybral syn k nákupu trička. Potvrzuji negativní hodnocení, nemáme ani triko, ani peníze, tudíž nespolehlivý a zřejmě podvodný obchod. Není nic co potřebujete koupit od Rivalenti. Jedná se o podvod. Peníze už nikdy neuvidíte a zboží nejspíše také ne. Nicméně stále píší, že je zboží na cestě ;-)

  18. I já jsem naletěla…..Jsem zděšena, jak
    bezostyšně několik let okrádají vesele lidi dál a příslušné orgány nezasáhnou…!!!!!?????

  19. objednal jsem si u týhle povedený firmičky dálkový na televizi za super cenu,za 500.-,oproti normální ceně na netu,za 1000.-.
    super,proč by ne,
    strašně se firma Rivalenti prsila,že zboží přes PPL bude do dvou dnů doma,jenom ho zaplatit a už se zboží balí a expeduje.
    tak jo,prachy z účtu strhnutý,byl mě poslán pochvalný mejl o zaplacení,a vzápětí další den znova mejl,ale s tím,
    že firma bude zboží doručovat z důvodu velké vytíženosti od 23.5.23-do 17.6.23.
    24 dní !!! trvá firmě poslat balíček v české republice? no to bych blil,a ještě si nechala tahle povedená firma mnou zaplatit PPL ve výši 130.-za rychlé doručení…..

    dobytkové.
    moc by mě zajímalo,kolik procent z obratu firmy Rivalenti si bere PPL-ko za bleskové doručení v termínu 24 dní,pokud ovšem ví,že se jejím jménem tahle povedená firma zaštiťuje,nechci jim křivdit….
    máte nikdo info,že firma PPL to zboží opravdu doručila ??
    díky za info,F.Beneš,Praha

  20. Dobrý den,

    i já se bohužel musím připojit k tomuto negativnímu hodnocení obchodu. Již přes
    měsíc čekám na zboží a z obchodu mi stále odepisují, že je zboží na cestě. Zásilka byla již zaplacena, tak co by s tím více zatěžovali, že? Největší problém je nejspíš se clem, ale o tom vás nikdo předem neinformuje, že zásilku bude Česká pošta zadržovat, a obchod dá od toho ruce pryč….
    Prosím, berte to jako poučení a předem přečtěte recenze o obchodě a raději objednejte jinde.

  21. V cervnu 2022 jsem si objednal pouzdro na mobil.dnes je kveten 2023 a nemam nic..Nikdo nekomunikuje, neodpovida.byl jsem se podivat i v sidle firmy, ale nikdo je tam nezna.
    Jsou to podvodnici, to je jasne, ale podle me selhava i iloha statnich kontrolnich uradu.kdyz na nekoho nemaji, tak to neresi, ale po slusnych firmach, kterym se jednou neco nepovede se umi vozit dokonale.

  22. I já jsem na tomhle e-shopu bohužel nakoupila, a to ne úplně nejlevnější zboží. Sukně, kterou jsem objednala, vyšla s poštovným na cca 900 CZK. Nejdřív přišla sms o celním řízení, nakonec po poměrně dlouhé době sice sukně dorazila, ale jiná, s jinými rozměry, než byly v tabulce u sukně, kterou jsem objednala. Zkoušela jsem sukni reklamovat, že přišlo jiné zboží, než bylo na obrázku v jiné velikosti, než jsem objednala. Všechno jsem nafotila, k e-mailu přidala fotku produktu původního, bylo jasně vidět, že se jedná o jiné zboží. Reklamace uznána nebyla. Sukně je nepoužitelná. Vhozené peníze i čas.

  23. obchod vubec nedoporucuji, dne 26.4 objednan obojek proti blecham pro psa. Zbozi vedene, ze je skladem popisek dodani do tri dnu, dnes 16.5. obojek porad nemam, na dotaz mi pani odpovedela ze zbozi drzi dopravni spolecnost. Nejsou schopni ani poslat cislo zasilky, reklamace a odstoupeni od smlouvy neuznavaj. preprodej cinskych veci, skoda ze jsem recenze necetl pred objednavkou.

  24. Dobrý den, vše špatně.
    Naštěstí se jedná zboží za „jen“ 600,- Kč, ale..
    – inzerují, že mají skladem, ale není to pravda
    – objednáno na počátku února a doposud nic nemám (je květen)
    – na maily mi chodí jen automatické odpovědi
    – dovolat se mi nedaří …

    A tak jen čekám a doufám …. :(

  25. Bohužel ,já též naletěla a nepřečetla si recenze. V podvodech jsou zřejmě zběhlí, tváří se jako firma z čr, přitom jsou od někud z číny. Tudíž pro EU nedosažitelní právně. Nemám zboží ani peníze. OBCHOD FAKT NEDOPORUČUJI

  26. Proboha lidi,nenakupovat a hlavně PŘEDEM neplatit zboží,které stejně nedojde.2 měsíce čekám na jarní bundu,která po mých dotazech na ,,robota“,byla VYEXPEDOVÁNA,ovšem neřekl,kterého ,,roku“.Od tohoto tzv.Rivalenti,,e-shopu“ UTÍKEJTE!!!!!
    Jsem naštvaná,že byli na trhu už v r.2021 a už tehdy prováděli podvody!!!!A ČOI s nimi nic neudělala.
    Co je to za zmetka ten tzv.Roman Petřík a jeho tzv.společnost????
    Proč už nesedí???
    A proč není nabídka Rivalenti stažena,vždyť naletí další zákazníci,pokud si nepřečtou recenze,jako já.
    Nikdy se mi toto nestalo a už nikdy nestane,to vím.

  27. Jsem velice zklamaná objednala jsem si šaty a do dnešního dne vůbec nepřišly ani email ani odpověď a dovolat se nedá nějaký automat s vámi mluvi jsem totálně Vytočena!!!!!!!!!

  28. Též jsem si nepřečetla reference na eshop RIVALENTY. Objednala jsem si zboží, zaplatila a jak se zdá, tak
    zboží neobdržím. Tento eshop je nutno co nejdříve zlikvidovat. Je nutno podat hromadnou žalobu
    a tím zabránit, aby už neměli možnost dále podvádět. Přidám se.

  29. Největší podvodný obchod s jakým jsem se doposud setkal !!! Předem jsem zaplatil a po půl roce ani náznak jakékoliv snahy o doručení nebo vyřešení problému s doručením. !!! ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI NIKOMU !!!

  30. Tak i já naletěla. Nepřečetla si recenze včas. Tváří se jako český ověřený e-schop. A dnes přišel odkaz na celní řízení od České pošty. Zkusila jsem odstoupení od smlouvy…..,ale pochybuji.

    • Včera jsem nakoupila a dnes si čtu recenze, když mi přišel e-mail s dodací lhůtou. No tak pozdě….naletěla jsem též, protože plavky co jsem objednala můžu očekávat tak na podzim, jak to tak čtu….ach jo!!

  31. Stejně jako většina ostatních, kteří chtěli nakoupit u RIVALENTI, jsem i já „skočil na lep“, totiž na reklamu na USB disk. Vypadalo to věrohodně, vždyť cena tohoto typu elektroniky jde prudce dolů. Lákavá byla velikost disku, 2 TB za 349 Kč, s ostatními poplatky za 407 Kč. No bylo to velmi lákavé, 2 – 3x levnější, než podobné nabídky ….. tak jsem si to 10.10.2022 objednal. Přišlo mi to prakticky jako Vánoční dárek. Ale to překvapení, když jsem obálku otevřel: ano, vypadalo to přesně jako v inzerátu na internetu, jenže velikost 4 BG, čili něco, co se u nás už neprodává ani jako suvenýr …. Stejně takto jsem to reklamoval, ale odpověď z RIVALENTI byla, že s tím nemají nic společného a že si to mám s odesílatelem vyřídit sám. Za tu cenu, kterou jsem za hračku zaplatil, se dá sice již s obtížemi, ale přece jen koupit 16 GB disk. A dokonce už i 32 GB disk. Marná byla korespondence přes reklamační formulář, marné domáhání peněz zpět, nepomohla ani ČOI. Takže jsem si koupil „flešku“ z Číny na 400 Kč, na kterou se vejdou jen malé soubory. Vše mám stále schované, včetně obálky. A smutnou zkušenost.
    Jacek KERUM, Tádžická 1421, Praha 10, PSČ 101 00.

  32. I já se připojuji k podvedeným zákazníkům. Koncem září jsem si objednala pouzdro na mobil a zaplatila převodem. Bohužel ani pouzdro ani peníze již neuvidím. Recenze jsem si bohužel přečetla též pozdě. Jak je možné, že tohle někomu prochází…

  33. Ahoj objednala jsem už začátkem července zaplatila 1600Kc a nemám zboží ani zpátky peníze.

    • Taky mám špatnou zkušenost. Zboží objednané v listopadu 2022 přišlo včera. Po 3 měsících!!! Mel to být dárek pro vnuka..A ještě jsem musela doplatit 207 Kč.!!!! Kvalita je bída. S touto firmou se nedá komunikovat. Je tam jen možnost e-mailem a to přes automat. Už nikdy víc.. a podobná zkušenost s eshopem Bonky…

  34. Koukám,že jsem naletěla.Dne 12.8.2022 jsem si objednala šaty-bohužel je i hned zaplatila-stále je prodávaj-30.11.2023 jsem vyplnila reklamační formulář s odstoupením od kupní smlouvy a do dnešního dne se nikdo neozval.

  35. Také mám špatnou zkušenost s internetovým obchodem Rivalenti. Objednala jsem dárek k Vánocům- pánský kilt do sauny 12.11. na stránkách bylo uvedeno skladem, hned k odeslání. Když pořád nic nešlo, chtěla jsem dvakrát odstoupit od smlouvy, dvakrát mi bylo odpovězeno, vyčkejte, zboží dojde max. do 3 měsíců, čímž už jsem věděla, že to bude z Číny. Dnes 18.1.2023 balíček dorazil a shoduje se jen barva, místo pánského kiltu mi přišla obyč. osuška. Také čtu recenze až teď, už nikdy více. J.D.

  36. Objednala jsem na začátku listopadu – dárky na vánoce. Zaplatila jsem hned. Po měsíci přišel papír od celní správy – vyplnila jsem. Na vánoce jsem musela nakoupit jinde. Teď, dva měsíce od objednávky došlo oznámení, že clo bude 500 Kč – tj. třetina ceny za plastikovou hračku a teplákovku pro kluka. A stále nemám nic. Firmě se je záhodno vyhnout.

  37. Naprostá lumpárna. . Zboží jsem objednala 7.11.2022. Přišlo 30.12.22. ¨1 položka vůbec nepřišla.
    Okamžitě jsem mailem reklamovala. Dělají mrtvé brouky. Dnes mi mi přišel ještě poplatkový na clo v částce 740 Kč.
    Zůstalo jim mých téměř 900 Kč, které jistě nehodlají vrátit.
    Šmejdi a grázlové, vyhněte se jim !!!!!!

  38. Má cenu ještě k této firmě psát? Stejná písnička kolem dokola. Zboží jsem objednal cca v listopadu 2022, do dnešního dne nic i když zboží bylo inzerováno jako zboží skladem. Platil jsem dvě objednávky. Po dlouhé době jsem dostal podací čísla na dvě zásilky (které jsou ještě někde v Číně). K překvapení dnes jsem dostal další podací číslo na třetí zásilku, tak nevím. Jestli budou objednané věci posílat po kouskách tak mám do konce roku co dělat (vlastně nemůžete dělat nic, než zírat). Mockrát jsem čel, že objednatel podal trestní oznámení na PČR a zároveň stížnost na ČOI. Zřejmě jim to nevadí a státní orgány jsou na ně krátké a asi bezzubé. Dovolat se nejde, na e-maily jen strojové odpovědi a tak se lidé budou oblbovat dál……….
    PS. Nejhorší je, že při nákupu vůbec nemáte informaci, že nakupujete z Číny.

  39. Koukám, že jsem zase naletěla…stejně jako na Joot.cz…

  40. Zdravím, bohužel jsem také si nepřečela detailně VOP a recenze – před 5-ti týdny jsem objednala a zaplatila zboží, které má být vánoční dárek. Na dotazy odpovídá pouze robot a to neustále stejně – dodání 5 – 40 dní, výjiměčně až 180 dní…dnes mi přišlo, že balíček je na cestě, nicméně teď, po více než měsíci teprve opustil sklad v Číně……jsem také velmi nespokojená. Zboží bylo skladem, když jsem jej kupovala. rozhodně už nikdy více.

    • Naletela som,zhýčkaná spolahlivými eshops.Najskor,ze dodajú zboží hneď po obdržaní platby, po obdržaní penez uz to bolo 40 až 360 dní.Ziadna komunikacia.Vyhrozovala som neunavne..Myslim,ze az na zaklade mojich vyhruziek sa posnažili a mikina(v nabidke najvysia kvalita atd…)dorazila po 2,5 mesiaci.Material neprijemny na dotyk, total syntetika, jediný štitok na vnútornej strane mikiny.S napisom Made in China.Totalny výsmech.Riventi sú prachsprostí zlodeji.

  41. Rivalenti – jsem blbá, že jsem si nepřečetla podmínky, ale nenapadlo mě to, bohužel se tváří jako normální e shop. Podotýkám, že na internetu nakupuji pravidelně a do teď bez problémů. Draze zaplacená zkušenost. Po 5 týdnech od zaplacení zboží, které prý bylo na skladě – nenapadlo mě, že v Asii ,zatím nic nedodáno. Od smlouvy nejde odstoupit, už nefunguje ani tvrzení, že dáte podnět na ČOI za klamání zákazníka. Začetla jsem se do podmínek a recenzí a říkám si, že jsem blbá. Ale samozřejmě podnět dám, třeba to pomůže a nenaletí někdo další. Nechápu, jak je možné, po přečtení všech recenzí, že tu ještě mohou podnikat. Napsala jsem negativní reakci na jejich stránky a světe div se, není tam.

    • Dobrý den, Rivalenti jiz davno visi na seznamu pochybnych eshopu, bohuzel to má ČOI tak neprehledne, ze ten seznam je k nicemu.Nechapu, ze takova firma muze na nasem uzemi vubec podnikat, ale co kdybychom se spojili vsichni tady a podali tresne oznameni?

  42. Mám také špatnou zkušenost. Víte někdo, kde opravdu sídlí nějaké zastoupení pro Českou republiku? Je adresa na Praze 7, Milady Horákové aktuální? Nebo kde najít osobně pana Petříka??? Děkuji za odpověď.

  43. Také jsem naletěl , bohužel. Objednal jsem vnukovi mikinu 31.10.2022 s okamžitým dodáním a dosud nic. S přihlédnutím na předchozí příspěvky se divím, že dosud nebyl tento podvodný prodejce zablokován a znemožněno mu nadále podvádět kupující .

  44. Nedoporučuji. Zboží přišlo za 2,5 měsíce. Ve strašné kvalitě. Mikina mě stála 1200. Hodnota max. 200Kč. Bez cedulek. Hozené v sáčku.

  45. Kopila jsem dceři mikinu zaplatila jsem ji v květnu 2021 a do dnes nemám zboží a ani peníze :-(

  46. Bohužel i já jsem naletela, zboží zaplacené ,na opakované urgence stejná odpověď mailem s upozorněním,že v kupních podmínkách mají dodací lhůtu výjimečně až 365 dní.!!
    Jednoznačně Nedoporučuji!!!

  47. Také mám velmi špatnou zkušenost. Objednala jsem dva albumy pokémonů, po urgenci mi po třech měsících přišel jeden. Hrozný cár nějakého igelitu, s obrázkem pokémona. Druhý cár se ještě někde courá. Již nikdy více.

    • Dobrý den všem, kteří naleteli těm podvodnikum. Tak že navrhuji podat hromadni trestní oznámení na podvodné jednání. Připojím se.

      NEDOPORUČUJI!!!!

      Obchod se tváří, že je česká společnost, rychle odeslání, zboží skladem a přitom musím jednat s čelní správou, nevím jaký poplatek mi napáli,a ještě k tomu neuvadeji, že zboží je z Číny.
      Potřebovala jsem rychle šaty a tašku na svatbu, bohužel taky jsem si nepřečetla recenze.
      Takže jsem se poučila a budu číst recenze.
      A zkusím to řešit přes obchodní inspekci.

      • Mám také špatnou zkušenost. Mohl by tady někdo sdělit, kde fyzicky, na jaké adrese sídlí zastoupení pro Českou republiku? Je adresa na Praze 7 Milady Horákové platná? Nebo kde najít pana Petříka?? Nejlépe vyřídit to osobně!! Děkuji za Vaši odpověď!

      • Přesně to samé! Hlavně nikde informace, že to není zboží z EU, ale bude se ještě proclívat a platit další peníze…

      • Dobrý den, k podání trestního oznámení se ráda připojím.2 měsíce čekám na zaplacené zboží!!!!

        • Dobrý večer, pokud budete někdo podávat trestní oznámení, rádi se přidáme. Jsme tam za 1027. Po přijetí platby prestali komunikovat. Díky

        • Také čekám ráda bych dostala peníze zpět.

  48. Objednané zboží z 13.8.2022 nedorazilo neobjednavejte a neplaťte mám stejnou zkušenost jako ostatní…..jsou to šmejd!!!!

  49. Také jsem naletěla. Už 2 měsíce čekám na zboží. Rozhodně na Rivalenti nenakupujte !!!!!!!!!!!!

  50. Mam také negativni zkušenosti s firmou Rivalenti po zaplaceni zboží,me nekolikrat napsali o úhradu,pak,ze dekuji za uhrazeni částky,ale najednou prřekvapeni,ze jsem zrušila objednavku,ale o vrácení peněz nic.Jak je možné,že takový podvodníci dale podnikaji a okrádají lidi.Proč,organy nekonají?

  51. Proč už je někdo nestíhá.Proč dále mohou inzerat zboží.

  52. Také jsem vůl nečetl recenze a objednal. Lidé nic neobjednávejte, jsou to šmejdi.. Přidávám se k oznámení na podvod…

  53. Taky čekám na zboží již téměř 2 měsíce a nic. Na opakované urgence pořád stejný mail. Jak to tady čtu, asi jsem o zboží i peníze přišel. Hmmm. Je ale dobré, že při Googlení Rivalenti vám již jako 2. odkaz vyjede tato recenze, tak alespoň se to další lidi dozví dřív, než zaplatí a naletí.

  54. Dnes jsem objednal stojan na kolo platil jsem kartou tak jsem podle čtení všech o ty penize přišel 360kč moje chyba četl jsem recenze až teď.Ale nejhorší je to že byli mezi obchodniky co navrhuji zboží poctivě tak mě nenapadlo že jsou to šmejdi jsem poučen a varuji ostatní slušné lidi ať nic nenakupuji.

  55. Bohužel k řadě nespokojených zákazníků patřím i já… zaplatila jsem 22.11.2021 za zboží, které do dnešního dne nedorazilo. Na reklamaci dne 10.2.2022 mj. došlo: „Je možné, že Vaše zásilka je již uložená na poště a pošta Vás neinformovala, prosím, zkuste tedy kontaktovat Vaši nejbližší pobočku. Dodací lhůta se může ve výjimečných případech prodloužit až na 365 dní, avšak nikdy doposud nebyla delší než 3 měsíce v nejzazším případě.“ Došla mi trpělivost. :-(

  56. Na zboží jsem čekala více jak 60 dnů, poté přišlo o číslo menší, než jsem stanovila v objednávce. Reklamace trvala 35 dnů s příslibem vrácení 40 % ceny. Už nikdy víc!!!!!!!!

  57. Před 3 dny jsem poslal peníze jim na účet dá se s tím jeďte něco dělat?

  58. Jsou to prachsprostý zloději ! Kabát došel po dvou a půl měsících. Je tak na trpaslíka . Nechali mně vyplnit reklamační formulář a pak odepsali, že to neuznávají ať to pošlu reklamovat do Shanngaje! Dělají si z lidí pr… Kdyby někdo podával trestní oznámení, tak se se přidávám!

  59. Reklamaci mi definitivně zamítli asi po třech marných pokusech.Nevim jestli má vůbec smysl se s nima hádat o peníze…šmejdi hnusný!!!!

  60. Rivalenti už nikdy více. Teď se dohaduji o vrácení peněz, ale reklamaci zamítli.
    Přišel kus hadru.

  61. Před vánocema jsem si objednala obal na mobil a doposud mi nedošel.
    Hlavně,že chtěli peníze na účet předem.
    Napsala jsem znovu zprávu kde je zboží ,že chci peníze zpět.Odepsali mi ,že si mám vyplnit folmulář pro reklamaci a ten nelze na PC otevřít.
    Tak si dávejte na rivalenti pozor.

  62. Také jsem zaplatila v říjnu a rozčileně urgovala, ale po 4 měsících zakoupená hedvábná souprava přišla a na výrobek si opravdu nemohu stěžovat.

  63. Odepsali mi že otevírají reklamační protokol k posouzení mé reklamace a vyhrazují si právo na posouzení max. 30 dní Tak uvidíme, ale jen tak je nenechám….peníze si netisknu!!!

    • Zdravím,
      také špatná zkušenost. Reklamaci zamítli. Přišel hadr za 1000Kč.
      Peníze asi nevrátí, protože už ani nekomunikují.
      Už nikdy více!!!

    • Jen se chci zeptat,jestli to byl ten reklamační formulář,kam musíte přidat i fotky zboží,které Vám přišlo? Děkuji za odpověď M.

  64. O Rivalenti byla 31.1.2022 už i reportáž v Černých ovcích.

  65. Bohužel sem si nepřečetla dopředu recenze a objednala si zimní kabát.Včera mi přišel.No je to kus hadru napodobující kabát.Ihned jsem poslala reklamační formulář a večer mi došel email že mi reklamaci zamítají.Poslala sem dnes formulář znovu.Čekám na vyjádření.Bohužel moje chyba a nechce se mi jim peníze nechat.Ale jsem poučena a u nich už nikdy nic!!!!!!

  66. Penize ani zbozi jsem neobdrzel, budu davat trestne oznameni a podnet ke kontrole k COI.
    Dejte si na ne pozor!

  67. Stejna zkusenost zbozi ccaza 2000. Dva mesice cekam a nic. Chtel bych se zeptat jestli by pomohlo kdyby jsme se co nejvic lidi spojili a dali nejakou hromadnou zalobu?!

  68. Od října 2021 mám objednanou a zaplacenou zimní bundu. Psali z celního úřadu,že očekávají mnou objednané zboží a tím to skončilo. Do dnešního dne nemám ani bundu,ani peníze. Na email,kde jsem žádala o vrácení peněz,nebo to předám právníkovi už mi nikdo neodpověděl. Jestli jste se někdo dočkal vrácení peněz od této „firmy “ poraďte mi prosím jak.

  69. Mám též zkušenost, reagují pouze zautomatizovaných odpověďmi a zboží po 3 měsících nikde.Podvodnici nedají se ani vystrašit policií.

  70. Mam ty same problemi co dělat nevim prosim o radu.Děkuji.

  71. bohužel také čekám od října a ani zboží ani peníze, nic!!!

  72. Zboží nedošlo a nikdo se neozývá, ani když chci odstoupit od smlouvy. Dejte si pozor a neobjednávejte . Je to podvod.

  73. Zboží ještě nepřišlo, je to již měsíc od zaplacení. Zde určitě nenakupujte! Mgr. A. Novosadová

  74. Zboží jsem si objednala začátkem září/2021. Zboží nedorazilo, na e-mailové komunikace odpovídá pouze automat. Přišla jsem zřejmě tedy o peníze. Zvažuji podání žaloby a uveřejnění v TV. Rada pro ostatní, nenakupujte u RIVALENTI.cz jsou to podvodníci a zloději!

  75. R I V A L E N T I.cz  – POZOR NA NÈ – JSOU TO PODVODNÍCI-TRESTNĚ STÍHANÍ!!!
    Jedná si o zprostředkovatele PADĚLANÉHO ZBOŽÍ ze Shanghaie. Na svých WEB nabízí padělky, šmejdy, falšované, nekvalitní zboží. Při odstoupení od smlouvy ze zákona-činí velké potíže, nechtějí vrátit uhrazenou částku zpět. Česká obchodní inspekce důrazně před RIVALENTI.cz VARUJE!
    Zašli tak daleko, že odcizují na Facebooku a jiných sociálních sítí cizí fotografie, které používají ve svých zfalšované rubrice „zkušenosti zákazníků“, které si píší sami, během jednoho dne i 20 „pochvalných“ recenzí, jimi samotnými sepsanými. Odcizování cizích fotografiíze sociálních sítí za účelem falešné reklamy formou „zkušeností“, se dopouštějí dalších trestních činů, které mají na svém kontě již nespočet. Vlastní, falešné recenze si začali u nabízeného zboží psát v době, kdy jim byla zaslána výstraha České obchodní inspekce, která podvodné RIVALENTI.cz výslovně NEDOPORUČUJE! Tito podvodníci se dostávají do vážného rozporu se zákony, nejenom nabízením padělaného zboží, odcizování cizích fotografií, ale i psaním si falešnách referencí v době, kdy jim bylo oznámeno, že jsou stíhání, tj. v době 2. pol. Října 2021, do té doby pravé, negativní zkušenosti zákazníků mazali.
    VYVARUJTE SE KRIMINÁLNÍCH PODVODNÍKU – rivalenti.cz, podnikatel Roman Petřík, Delta Division s. r. o.

  76. Na zboží čekám už měsíc a zřejmě se nedočkám, na Rivalenti rozhodně již nebudu nakupovat.
    Zjistila jsem, že jsou tzv. nespolehlivý plátce DPH, mají tedy problém plnit závazky.

Zanechte své hodnocení nebo dotaz

Register New Account
Obnovit heslo