Vodafone: recenze

-8

Operátora má v dnešní době prakticky každý. A i když v tomto ohledu nemáte moc na výběr, přesto se vyplatí vědět něco o službách, které vám každý z nich nabízí. Proto se dnes zaměříme na velkou recenzi mobilního operátora Vodafone. 

S prvními telefony přišli i první telefonní operátoři. Ti se soustředili na to, aby vás za poplatek spojili se správným telefonním číslem a vy tak mohli klidně i hodiny promlouvat ke svým blízkým.

Jak doba pokročila, už dávno neplatí, že operátor vám nabízí pouhé telefonické spojení se světem. Nabídka poskytovaných služeb se neustále rozšiřuje, takže dokáže velmi pružně reagovat na měnící se trendy ve společnosti a na narůstající požadavky klientů.

Zároveň platí, že konkurence na trhu s operátory je velká. V podstatě lze říci, že krom tří velkých operátorů a několika menších si není moc z čeho vybrat. S tím jde ruku v ruce i snaha o předhánění se, kdo svým zákazníkům nabídne nejzajímavější a nejvýhodnější služby.

Jak si v tomto ohledu stojí operátor Vodafone? 

O společnosti Vodafone

Společnost Vodafone je na českém trhu od první poloviny roku 2000. V té době ještě nesla jméno Oskar. Za skoro 20 let působení získala přes 3 miliony klientů. Dnes Vodafone spadá pod správu skupiny Vodafone Group Plc, jejíž ústředí je ve vzdálené Anglii.

Odhaduje se, že v celém světě využívá služby Vodafone zhruba 446 milionů klientů. Vodafone u nás vyhrál i několik zajímavých cen a ocenění.

Mezi nimi objevíme: 

  • Národní cenu ČR za společenskou odpovědnost (2013)
  • 1. místo v anketě Aplikace roku za Můj Vodafone v kategorii klientský servis (2014)
  • 2. místo v soutěži Zlatý středník za nejlepší online periodikum ČILICHILI (2015)
  • 1. místo v soutěži WebTop100 v oblasti Firemní web roku 2015 (2015)
  • Ocenění bePROUD za pozitivní přístup k LGBT komunitě (2016)
  • Ocenění Best in test společnosti P3 communications za kvalitu datových a hlasových služeb (2016)
  • Ocenění za nejrychlejší 4G LTE síť (2017)

A mnoho dalších.

V portfoliu realizovaných programů společnosti Vodafone objevíme i: 

  • Kampaň #jetovtobě, která prohlubuje důvěru ve vlastní schopnosti u mladých
  • loT soutěž pro středoškoláky, která hledá a podporuje mladé talenty v oblasti technologií
  • Simulátor sociální sítě Fakebook, která učí děti a jejich rodiče pracovat s problematikou sociálních sítí
  • Laboratoř Nadace Vodafone pro podporu začínajících a veřejně prospěšných projektů
  • Program Zelená síť, který bere největší možné množství energie z obnovitelných zdrojů
  • Partnerství Vodafone s Women Startup Competition, která podporuje začínající podnikatelky

Kromě jiného se společnost snaží o rovné uplatňování mužů a žen a podporuje zaměstnávání matek s malými dětmi.

Služby operátora

Ačkoliv je veřejná činnost společnosti Vodafone opravdu impozantní, důležité je, jaké služby zákazníkům nabízí.

Vodafone má v nabídce: 

  • Balíčky volání
  • Předplacené karty
  • Roaming
  • Neomezený internet na doma
  • Wi-Fi síť
  • Internet do mobilu
  • Internet do tabletu a notebooku
  • Internet v zahraničí
  • Telefony
  • Tablety
  • Příslušenství
  • Modemy
  • Chytrá zařízení
  • eDohled
  • Vodafone Pass

Jak můžete vidět, nabídka Vodafone je opravdu bohatá.

Diskutovaným tématem jsou především tarify a nabídky výhodných balíčků. Cena volání pro jednotlivce, včetně roamingu, neomezeného volání (mimo Start 500 minut, kdy se po 500 minutách účtuje 3,49,-/min.), neomezených SMS (mimo Start 500 minut) a v některých případech i se slevou na telefon (tarify Red) stojí v rozmezí 477-1777,-.

Rodinné tarify naopak nabízí možnost sledování filmů a neomezené SMS a volání pro 4 členy rodiny. Mobilní data jsou v tomto případě sdílená a vybrat si můžete z výše 10, 20 a 50 GB. Velmi zajímavý je Tarif 60+, který je určen pro seniory. Stojí 277,- měsíčně a obsahuje 100 minut volání do všech sítí. Po vyčerpání je cena hovoru 3,49,- a cena za SMS 1,51,-. K tomu všemu je ještě 250 MB dat.

Když se zaměříme na nabídku Wi-Fi připojení pro domácnost a na chatu, to vyjde na 449,-/měsíc. Jde o tarif bez kabelového připojení Naplno s kapacitou 60 GB dat s rychlostí stahování 8 Mbit/s. K tomu lze pořídit Wi-Fi modem společnosti Huawei za 1,- (+ 60,-/měsíc ve 24 splátkách; celkem za 1441,-).

V oblasti tarifů pro mobilní telefon si můžete vybrat z tarifů s voláním, SMS a datovým balíčkem (477-1777,-), nebo jen z tarifů s datovým balíčkem (399-999,-).

Vodafone Pass

Zajímavým produktem je nepochybně Vodafone Pass. Ten svým uživatelům nabízí možnost provozovat některé z nejoblíbenějších činností bez toho, aniž by museli mít obavu ze svého datového limitu.

Po předplacení Vodafone Passu tak můžete neomezeně chatovat, sledovat videa, poslouchat hudbu, pobývat na sociálních sítích či zálohovat data. Vodafone Pass lze využít na celý měsíc, nebo jen na 24 hodin. Což je výhodné pro ty, kteří se chystají na cesty a potřebují se nějak zabavit.

Hodnocení zákazníků

Nakonec se jako obvykle podíváme i na hodnocení klientů.

Klienti, kteří jsou se službami společnosti Vodafone spokojení nejčastěji hodnotí: 

  • Dobré jednání prodejců
  • Přehlednost stránek
  • Rychlost dodání produktů a služeb
  • Širokou nabídku
  • Ceny
  • Služby samoobsluhy
  • Kvalitu časopisu ČiliChili
  • Službu Social Pass
  • Množství poboček

Lidem ale nejčastěji vadilo: 

  • Zdražení některých služeb (např. u předplacených karet na 60+60)
  • Občasný výpadek služeb
  • Možný delší převod čísla
  • Komplikované jednání s infolinkou
  • Pozdější informování o zmeškaném hovoru

A několik dalších věcí.

Z našeho pohledu Vodafone poskytuje služby na poměrně vysoké úrovni a neustále přichází s nápady na jejich účinné zlepšení. Také musíme ocenit velkou společenskou angažovanost v nejrůznějších projektech.

V některých případech však plně chápeme, že kroky operátora mohly řadu lidí odradit. (Viz již zmíněné účtování u předplacených karet.) Možná by ale stálo za to, aby se stávající zákazníci podívali po jiných typech tarifu a teprve pak začali případně uvažovat o nějaké změně poskytovatele. Ve většině případů totiž nic nebývá tak horké, jak se na první pohled zdá.

Máte zkušenosti s operátorem Vodafone? Pak nám je určitě napište. 

 

Vodafone: recenze
1.2 (24%) 5 hlasů
12 Comments
  1. Naprostá tragedie.Neschopnost řešit technický problem který nastane-v mém případě vypadávající kanály TV,protože se vůbec nedostanete k živé osobě,která by s vámi problém řešila. Nahraný hlas automatu který vás neusále přehazuje od čerta k ďáblu,neuvěřitelné,trávíte hodinu na telefonu a nemluvíte s nikým. Zlaté UPC

  2. Odpovědět
    Natálie Fedoryshyna před 22. srpna 2022

    Je to fakt katastrofické ,ne kompetentní ,dělají chyby a za to můžeme jen my .Ztratila moc času na zavolani a do tet není to vyřešeno .Moje příbuzná mela od Vodafonu internet na telefonu ,koncem června odjiždila do Ameriky a přišla to zrušit ,řekly na pobočce ze to zrušení bude trvat tak dva týdnu ,na co ne měla čas ,tak vše předala na mne ,a bulo řešení ze kauce jakou platila 2000 ,bude převedena na účet ,22 srpna přišla na adresu poštovna poukázka ,ze se to ma vybrat na poště ,což vůbec ne vím jak to ma udělat kdys je v Americe ,zavolala na linku Vodafonu ,co z mne trvalo tak půl dne ,voní mne řekly ze nikdo udělal chybu místo poslat kauce na účet poslaly na poštu ,ze nijak to budou řešit s manažerem ,ale už týden nikdo mne tak se i ne ozval tak jsem šla na pobočku ,na pobočce chtějí po mne plnu moc ,jasné ze ji ne mám ,01.09 vyprší lhůta na vybráni peněz z pošty ,tak že nějaký kolotoč ,vina je jich ,ale vyřešit to ne chtějí nebo tak vydělají prachu .Fakt hrozné ,ale to stejně ne nechám a budu řešit dal ,2000 je to moc abych udělala dáreček Vodafonu .

  3. Jednim slovem PARAZITI,kterých je nelehké se zbavit.Zkušenosti snad také za 15-16let nebudu popisovat ,už těch jejich zhovadilostí mám až po krk.

  4. Od doby kdy Vodafon převzal UPC jedním slovem katastrofa. Nefunguje nic. Tv seto-box se věčně vypíná ovladač strašný kolikrát tlačítko nefunguje. Máte rozkoukaný film a najednou se Vám prostě tv vypne a trvá hezkou chvíli než naskočí. Bohužel začali problémy i s telefonem. Stává se ,že se mi hovor vypne nebo i když mám telefon na stole na hlasitý poslech volá se hovor znovu tomu komu volám. Jsem u Vodafonu víc jak 10 let,ale začínám přemýšlet o přechodu jinam už mě to nebaví. Když chcete problém řešit …odpověď mi se Vám ozveme ….neozvou a to prostě mi přijde po tolika letech placení jako čím dál horší služba zákazníkům v dnešní době??? To mi přijde tristní. Kdyby to bylo chvilku ,ale už to trvá dost dlouho aby udělal Vodafon nápravu.

  5. Vodafon převzal zákazníky už skoro před čtvrt rokem. Zmatky a hrůzy v počátku byly omlouvány. Své služby
    však nezlepšil, jsou stálé výpadky, například nyní od pátku do pondělí bylo přerušeno sledování 8x – to asi není nejlepší kvalita služeb, viďte ?!
    Nevím proč Vodafon špatné zařízení vyměnil za ještě horší !! Ovladač je v ruce nevyvážený, špatně se ovládá, stisknutí tlačítek často nejde, zřejmě špatný kontakt, jindy zas po krátkém stisknutí obraz ujede o dva tři kroky dál. Stisknout dobře tlačítka ve středním kruhu – no to je opravdu výkon, spíše zázrak !! – stisk musí být směrován ne kolmo dolů, ale šikmo do středu, pak to třeba i vyjde. V každém případě tento ovladač jistě zchromí ruce většiny vašich zákazníků. Zdravotní pojišťovny by si toho měly začít všímat !!
    Ve starém Horizonu bylo chyb hodně, ale písmo se dalo přečíst ! Tady jsou písmenka menší, ale hlavně našedlá na šedém pozadí – zatímco jsem dosud brýle nenosila, nyní už je mám a stejně těžko přečtu i s těmi brýlemi.
    Další zhůvěřilost – nedá se nahrát film na delší dobu, prostě se to smaže a máme smůlu. Žádná záloha na dny, kdy není v programu nic. Ale zato nahraje ( nabídne) plno pitomostí, které nechci, které jsem nikdy ani náhodou v programu neotevřela !! A ty pitomosti jsou dokonce nazvány „Doporučení na míru“ – tak to mne doslova uráží !! To skutečně nejsou filmy pro mne !! Krom toho to zabírá místo, špatně se pak vyhledá žádaný film – a to je další vada – žádný rozumný pořádek, jen jakási skrumáž názvů.
    Prostě NE !! , vámi poskytované služby jsou hluboko pod úrovní !
    Domluvit se s vámi, nahlásit problém, zeptat se….., Zatím se mi nepodařilo !! Nepodařilo se mi překonat váš AUTOMAT – za ním jste chráněni před obtěžujícími zákazníky. Tak jen tak pokračujte, ale aby vám pak nějací zákazníci ještě zbyli. Dost lidí už má vašich „služeb“ skoro dost, a jsou to lidi, kteří u Vodafonu jsou už hezkých pár let, stejně jako já. Jsem z vás pěkně zklamaná,
    Očekávat od vás odpověď, reakci, jak to mezi slušnými lidmi je zvykem, to asi čekat nemusím, že?

  6. Mám špatnou zkušenost s jednáním s pracovníky Vodafone ve Futuru v Hradci Králové. Když jsem tam sjednával internet v akci „Internet za 349 Kč a první tři měsíce zdarma, mi bylo pracovníkem řečeno, že to budu pouze těch 349 Kč a nic jiného. Navíc mi pak posílal sms a z nich si četl, číselné kódy. A na odchodu mi podával balíček a říkal „tady máte od nás dárek zdarma“ Tak jsem se optal oč jde a je to prý jejich TV Vodafone s několika programy a možností si je přehrávat snad dva týdny nazpět. To jsem odmítl a balíček nepřevzal. Prostě využil toho, že jsem si neuvědomil, proč se mnou nekomunikuje normálně, ale přes telefon. Takže při první faktuře tam byla i cena za TV. To jsem samozřejmě hned úspěšně reklamoval. Zajímavé je to, že na Vodafone samoobsluha je „předávací protokol“ na ten balíček, ale bez mého podpisu. Pochybuji, že by mi to dali a nechtěli to podepsat. A pak další „předávací protokol“ o vrácení a opět bez mého podpisu, jenže o cca týden později. Když jsem psal stížnost i generálnímu řediteli, bylo mi odpovězeno, že mohu být rád, že mi za ten týden nic neúčtovali. Nu, ale pak přicházely faktury za internet třeba 750 Kč a já je vždy reklamoval. Jinak slovní tvrzení, že bude vše zdarma vzalo hned za své. Částkou 100Kč měsíčně za modem k internetu. No a nakonec to dopadlo tak, že jsem trestán za to, že si kontroluji a reklamuji faktury, že mi navýšili internet ze 349 Kč na 449Kč. A odůvodnění? Prý ta částka 349 Kč je minimální plnění. Tak asi mohou dále navyšovat? A stále by chtěli, abych si platbu nechával hned strhávat z účtu. Asi doufají, že tam to nebudu tak kontrolovat. Absolutně nedoporučuji. Nesolidní jednání.
    Janek

  7. Mám špatnou zkušenost se zástupcem Vodafonu – p.Martinem Krásnym – z prodejny v ,,Karolině,, v Ostravě.Protože jako senior,který se teprve učí používat nové technologie,tam jsem se obrátila na výše zmíněného pána,jestli by byl tak hodný a pomohl mi zadat do mobilu některé aplikace.Není pro mě jednoduché zvládat nové technologie,které jsou pro mladé už běžnou rutinou.Řekl,že to zvládnu sama a že to není jeho práce.A jestli neumím pracovat s ,,chytrým mobilem,, ať si ho nekupuji,, Je to totiž problém, který nikdo neřeší,je tlak,aby lidé používali chytré telefony,ale nikdo nemysí už,že je tu silná skupina seniorů,kteří by také rádi se to naučili ,ale od koho?ten mladý arogantní muž měl pravdu v tom,že to není v popisu jeho práce,ale není to chyba?kromě toho, dle mého názoru mohl výše zmíněný pán projevit ochotu,myslím,že tyhle věci by zvládl za pár minut a ještě by tímto ukázal,jak mu na zákazníkovi záleží.
    Jsem zákazníkem Vodafonu už od jeho založení,až do letošního roku jsem byla spokojena,ale letos jsem se už několikrát setkala s neochotou,arogancí,která se skrývala za usměvavou tváří,mylnými a nedostatečnými informacemi.Doporučení pro seniory,pokud chcete s něčím poradit,nechoďte za p.Krásným do prodejny v ,,Karolině.

  8. Jarmila
    S převodem od UPC špatné !!!
    Ve středu technik vyměnil set-top-box a modem, odzkoušel programy, nabídky a odešel. Problém nastal při vypnutí – TV a STB nebyly sladěny, takže se vypnul jen STB a TV se musela vypínat ručně na televizi.
    A nešel ani INTERNET ani TELEFON !! Snažila jsem se dovolat na technickou podporu, ale tam je pouze AUTOMAT, požaduje identifikaci zákazníka číslem, a tak máte smůlu ! Za UPC bylo možné se přihlásit i podle data narození, jména a adresy.
    Taky je v automatu nádherné nadšené zvolání “ A SPOLU TO VYŘEŠÍME “ a výborná výzva k nahlášení závady emailem !!! ( a co lidi, kteří internet nemají ?! , nebo ti, kterým ho- jako mně – nedopatřením vypnete).
    S UPC bylo hodně poruch, ale vždy (po dlouhém čekání) se člověk s někým domluvil, a na opravy chodili do 48 hod.
    Tak internet mi nešel taky a telefon taky ne !! Volala jsem tedy přes mobil a po několika pokusech s čísly nabídnutými automatu (všechna odmítl) zavolala jsem linku pro nové zákazníky, vysvětlila situaci a požádala o přepojení na technika. Technik velmi trpělivý zkoušel nápravu, nezdařilo se a termín opraváře až na pátek. Sehnala jsem si aspoň na internet druhý den pomoc. TV pak propojil v pátek objednaný technik.
    A nastala sobota a neděle – občas „zamrzl“ ovladač, nereagoval nějakou dobu ( 20-30 min) na přepnutí ani vypnutí. Při rychlejším posunu se přepnul na jiný program. V pondělí odpoledne zapnutí se zdařilo až na třetí pokus a cca po hodině už nešlo ovladačem vypnout, podařilo se to však středním tlačítkem rychlého posunu. Další zapnutí se už nepodařilo.
    Ten tolik ohlašovaný převod UPCxVodafon mne stál už týden času, o nervech raději nemluvím, opraváře na zprovoznění internetu, atd a toto všechno bez možnosti užívání mnou placených služeb !!
    A dosud stále ještě je nefunkční !!
    Automat je …………., ale hlavně je to vizitka vašeho podniku a vašeho vztahu k zákazníkům !!

  9. Vodafone je daleko nejhorší firma coby dodavatel internetu a TV signálu!!! Zatímco s UPC jsem byl celkem spokojen, po sloučení s Vodafone je to HRŮZA!!! Ačkoliv platím dle smlouvy s UPC (povinnosti přešly na Vodafone), ktrá mi dodává sotva polovinu ze smlouvy!!! Již 4 x jsem to reklamoval, leč vždy jen slíbili nápravu, která se pak nekonala!!!
    Je to zjevné okrádání klienta, což by se v této republice mělo trestat dle platných předpisů! A ten přístup zaměstnanců Vodafone je příšerný, nedůstojný tak velké firmy jako je Vodafone! Při reklamaci vám slíbí nápravu již s vědomím, že náprava nebude!!! Ale to jsou praktiky, kterými se bude zabývat kriminálka. Nikdy nikomu nedoporučuji spojení s Vodafone!!! Petr

  10. *horší obraz nežli mělo UPC, je chlupatý, poblikává
    *horší zvuk
    *časté zamrznutí
    *vypadávání signálu
    *občas nelze přehrát program zpětně
    *mdlé barvy
    * příliš těžký ovladač, kde je závaží, prolis uprostřed se špatně ovládá
    *raději bychom se vrátili k předchozímu mediaboxu Horizon, který byl sice zastaralý ale lepší než tento
    * modem je z roku 2014 a nezlze téměř nic nastavit, je hloupý a velmi se zahřívá až pálí
    * místo jednoho přístroje jsou dva
    * zvažuji služby od O2

  11. Vodafone rozhodně nedoporučuji… po 16 letech odchazime…stěhovali jsme se v rámci bydliště, ani za 3 měsíce nám nebyl Vodafone schopen preinstalovat internet!!!!!, který si platíme!!!!vzdy něco slíbili , ale žádný technik nikdy nedorazil a to i přes to, že jsme je upozorňovali na distančni výuku..
    Nespolehlivost, neochota příště hrůza…
    Nepomůže Vám nikdo a nic!!!! Jen odejít !!

  12. Dobrý den, dnes jsme se snažily s přítelem dovolat operátorovi v době kdy je na stránkách napsáno ze je to nejlepší doba na volání. Po hodinovém čekání nás nikdo s operátorem nikdo nespojil. Máme paušál 249 Kč měsíčně už asi čtyři roky, tet nám končí smlouva a chceme si to prodloužit, protože lepší cenu za paušál jsme nenašly. V samoobsluze a ani v aplikaci se to prodloužit nedá. A dokonce mi bez mého svolení vodafon změnil me klientské heslo což me dost naštvalo. Spokojenost z vodafonem už nemám !!!!

Zanechte své hodnocení nebo dotaz

Register New Account
Obnovit heslo