Zásilkovna.cz recenze

-3
Aktualizováno

Skoro každý z nás už má nějaké zkušenosti s balíky, ať už jde o jejich odesílání nebo naopak příjem balíků s různým zbožím. V této recenzi se zaměříme na Zásilkovnu, která je v současné době jedním z nejvýznamnějších alternativních dopravců a jejich služby využívá čím dál více internetových obchodů a to jak v ČR, tak i na Slovensku.

Jak funguje Zásilkovna?

Zásilkovna provozuje velmi rozsáhlou síť výdejních míst, kde si můžete vyzvednout balíčky z e-shopů, které s touto společností spolupracují.

Při nákupu v internetovém obchodě, který má smlouvu se Zásilkovnou, si při výběru dopravce jednoduše zvolíte výdejní místo a vyberete si, zda budete platit převodem (levnější varianta) nebo až na pobočce v hotovosti.

Prodejce pak dané zboží odešle přes Zásilkovnu a zároveň dostanete e-mail s odkazem na sledování balíčku. Až bude zásilka na místě, přijde Vám navíc SMS zpráva s kódem, který sdělíte obsluze Zásilkovny a tam Vám zboží vydá.

Pro balíček můžete klidně poslat i někoho známého, důležité je aby věděl kód – občanský průkaz není potřeba.

Kde všude má Zásilkovna svoje pobočky?

Zásilkovna je velmi úspěšným a oblíbeným projektem, díky tomu tak neustále roste počet jejích poboček.

V okamžiku psaní této recenze (1. 7. 2016) má aktuálně 566 výdejních míst v Česku, další necelou stovku na Slovensku a po jedné pobočce v Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Německu.

Česká síť poboček je velmi hustá, v současné době už má Zásilkovna pokrytá všechna města, jež mají více než 5 000 obyvatel. Ve velkých městech je pak poboček samozřejmě více, jen v Praze je jich více než 100.

Kolik stojí balíky poslané přes Zásilkovnu?

Přesná cena dopravy závisí i na konkrétním e-shopu – každý má podmínky nastavené trochu jinak a ceny dopravy tak nejsou jednotné.

Obecně ale platí, že balíčky poslané přes Zásilkovnu jsou mnohem levnější než např. prostřednictvím České pošty.

Nejčastěji se cena dopravy pohybuje kolem cca 70 Kč, levnější bývá placení bezhotovostním bankovním převodem, naopak za platbu na místě je obvykle příplatek (většinou kolem 30 Kč).

Srovnání Zásilkovny s Českou poštou

zasilkovna-zkusenosti Srovnání s Českou poštou je určitě namístě, protože dříve bylo zcela běžné, že prakticky všechny balíčky chodily přes tuto velkou instituci. Zásilkovna se ale v této oblasti stala její velkou konkurencí a počet e-shopů, které umožňují

Nepřehlédněte:  Hello bank! Recenze

Zásilkovnu jako jeden ze způsobů dopravy, neustále přibývá. Zásadním rozdílem je, jak už bylo řečeno výše, cena. Ta je u Zásilkovny podstatně nižší, což je zásadním důvodem, proč je tato služba tak oblíbená.

Výhod je ale více – např. otevírací doba, dále pak čekání na pobočce (Zásilkovnu využívám často a i přesto, že se jedná o pobočku v centru města, obvykle vůbec nemusím čekat a vše je vyřízené během dvou minut.), sledování zásilky a samozřejmě také rychlost přepravy – drtivá většina balíčků je doručena hned na druhý den.

Česká pošta je tak výhodná spíše pro ty, kteří bydlí v malých městech nebo vesnicích, kde pobočka Zásilkovny není, ve větších městech je ale Zásilkovna rozhodně výhodnější a pohodlnější.

Největší výhody Zásilkovny

  • nízké ceny za dopravu – můžete tak ušetřit spoustu peněz, zvláště když přes internet nakupujete často
    rychlé doručení – velká většina balíčků dorazí do druhého dne
  • široká síť poboček – více než 560 poboček po celé ČR, výdejní místa už jsou ve všech městech nad 5 000 obyvatel
  • sledování zásilky přes internet – mailem obdržíte odkaz, na kterém můžete sledovat stav zásilky od objednávky až po dodání, navíc si můžete snadno prodloužit dobu jejího uložení

Celkové hodnocení

Služeb Zásilkovny využívám již dlouhou dobu a balíčky si u ní vyzvedávám poměrně často (především kontaktní čočky).

Se službami této společnosti jsem maximálně spokojený, především díky úspoře peněz za dopravu, ale musím ocenit i rychlost dodání, zatím snad vždy byl balíček dodán do druhého pracovního dne.

Líbí se mi i dostupnost pobočky a hustá síť výdejních míst, stejně tak je velmi příjemná rychlost samotného výdeje – ve velké většině případů jsem nemusel na nic čekat a výdej balíčku byl okamžitý.

Oproti konkurenční Uložence se mi líbí, že u Zásilkovny se nemusí předkládat občanský průkaz a zásilku Vám tak bez problémů může vyzvednout třeba někdo z rodiny, stačí jen když mu řeknete heslo.

Pokud jste ještě doposud služeb Zásilkovny nevyužili, protože jste např. měli pochybnosti o kvalitě jejích služeb, určitě se nebojte ji vyzkoušet – Zásilkovna je 100% spolehlivá a máte-li její výdejní místo blízko, rozhodně se Vám vyplatí.

Další zkušenosti a recenze najdete například zde – https://webtrh.cz/196930-zkusenosti-zasilkovna

Zásilkovna.cz recenze
2.9 (57.14%) 7 hlasů

33 komentářů
  1. K zásilkovně jsem přešel od zaslat.cz kde ceny letěly vzhůru údajně kvůli koronaviru osobně si myslím že toho prostě zneužili ale zpět k zásilkovně myslel jsem si že jsem našel super ceny za dobírky pod 100kč a slovensko dobírka cca 120kč kdo posílá ví že se ceny pohybujou kolem 300kč a výš….Bohužel brzy jsem vystřízlivěl za nízké ceny zaplatíte nespolehlivostí služby a to ve všech možných směrech ve finále pod týdnu nedoručení příjdete o zákazníka i o peníze zkušenost cca 30 zásilek z toho 10 problém toho času co s tím řešením ztratíte nestojí zdaleka za ty ušetřené peníze,zásílání jsem přez tuto službu přerušil,zajímalo by mě za co si nejlepší podnikatelka tuto cenu zasloužila???????

  2. Zásilkovna je božel zatím ta nejhorší služba se kterou jsem se setkal. Poslední 4 zásilky, přestože nejbližší místo mám daleko 400 m, byly uloženy v různých částech města. Jedna 20 km daleko, další 30 km … Než jsem vše našel najezdil jsem 148 km po městě a ztrávil s tím 7 hodin. Nehledě na to, že jednu jsem musel nechat vrátit, neboť to bylo v nějakém kiosku, kde nedělali o výkendu. Vstávám do práce ráno ve tři a přijíždím v osm večer. Celá zásilkovna je nějaká levota.
    Zásilkovna je logistickým partnerem… není schopna s partnerem komunikovat?
    Stav zásilky: Očekáváme dodání obchodem…. To není schopna dát možnost určit odběrové místo? V době počítačů, automatických systémů, databází. Stejně do těch odběrových míst jezdí. Možná, že majitelé tyto možnosti neznají.
    Raději připlatím za solidní a bezproblémové doručení. Už nikdy více.

  3. Dne 31.7. podaná zásilka typu Mezi námi je dnes 13.8. nezvěstná. Podle trasování zásilky je stále na podacím místě. Odesílatel osobně navštívil podací místo, kde mu potvrdili, že zásilka odešla. Kromě toho má příslušné doklady o podání zásilky a uhrazení poplatku. Vzdálenost je 40 km. Reklamace téměř nemožná, telefon neberou, maily se vrací jako nedoručitelné (!), na stránkách mají jakýsi robotický chat, který mi jen dokola sděluje, že zásilka je na cestě, ale neumí vysvětlit, kde je. Nechápu, proč zavedli službu Mezi námi, kterou nezvládají. Paní majitelku nedávno někde vychvalovali jako příklad úspěšné podnikatelky. Ono záleží na tom, co kdo považuje za úspěšné podnikání. Snad by v tom mohla hrát roli spokojenost zákazníků. Nevím, jak to funguje u zásilek z e-shopů, ale pro soukromé zásilky mezi lidmi nedoporučuji!

  4. Tak abych se vyjádřil.. Zásilkovna si ze mě dělá pr**el? Balík leží na depu a za 2 dny ho nejsou schopný poslat na výdejní místo ?

  5. Po 14 dnech mi přišla zásilka!!!!!!!!!!!!!Nepřevzal jsem ji,protože jsem pořádně rozčílený!!!!!!!!Nechal jsem si zboží poslat přes Českou poštu,asi 11 po objednávce na zásilkovně a přišlo mi to ve stejný den,jako na zásilkovně!!!!!!!!!Bylo to sice asi o 30Kč dražší,ale přišlo to za 3 dny a nebýt svátku 1.1.2020 tak za 2 dny!!!!!!!Na zásikovnu jsem napsal stížnost+vynadal jsem jim a sdělil jsem jim,ať si ten balíček strčí někam!!!!!!!!Nebudu ho přebírat a platit za takovou fušeřinu!

  6. Proč mi sakra nejde přidat hodnocení!!!!

  7. Nikdy více radši kulku do palice! Mají tam bordel neví ani co převáží za zásilky a kam. Maximální doba doručení není u nich definována, ale hlavně, že za 2 dny. Jen blaboly! Poprvé a naposled. Sem fakt vytočená.

  8. Poprvé a naposledy jsem využil možnost doručení zboží zdarma přes Zásilkovnu!!!!!!! Po 4 dnech balíček stále nikde!!! Žádná komunikace ohledně možnosti kontaktu na dopravce, pouze informace, že je jim to líto a zboží je stále na cestě!!!!! 4 dny dodání zboží přes jeden region???? Kde žijeme Zásilkovno!!! Nikdy nepíši recenze, ale tohle už mě vytočilo k nepříčetnosti!!!! Zlatá česká, drahá, ale 100% solidní ČESKÁ POšTA!!!!!!!!!!!!!

    • Zákaznický centrum vstřícný jak prdel. Nechtějí mě přepojit na šéfa. Pokud to nepřijde zítra stornuju to. Fakt díky super služby!

    • Máte pravdu.To,je děs+hrůza co to je za firmu a služby!!!!!!!!((((Já,už čekám 8 dnem na zásilku a pořád nikde!!!!!!!To,by „vytočilo“ i mrtvého!!!!!!!Zkažené vánoce!(

  9. Doporučuji si u zásilkonoše nic neobjednávat. Nedošla mi zásilka ani po 60 dnech, kterou jsem urgovala na což mi odpověděli, že mi vrátí do týdne peníze na můj účet. Již uběhly skoro 2 měsíce a peníze mi stále nepřišly. 3 krát jsem to urgovala a furt slibují, že do týdne mi peníze vrátí a stále nic, takže to začíná smrdět podvodem. Píši toto hodnocení, abych varovala ostatní. Po mých zkušenost si u těchto podvodníků už nic neobjednám.

  10. Zásilkovna mne dnes dostala. Zakoupil jsem 11.12 zboží v eshopu v Olomouci zboží, druhý den ho vyzvedla zásilkovna na depo též v Olomouci. Doručení do Benešova asi 300 km. Dnes 20.12. stále nedoručena.Na reklamaci u prodejce mi zásilku zaslali znovu 18.12. Na telefonní hovor kde je má první zásilka mi operátorka zdělila,že neví, protože zákazník reklamační zásilku zaslal pod stejnými údaji a oni už tu první nemůžou dohledat. A to má každá jiné trasovací číslo !!! Dozvěděl jsem se jen že řidič to má na autě. Kudy jezdí? Za tu dobu jsem stačil dojet z Prahy do Prešova odtud do Barcelony a zpět do Prahy zhruba 5000km. Aha už vím kde soudruzi ze Zásilkovny udělali chybu. Na Vysočině padá sníh. Asi čekají až roztaje.

  11. Už dva týdny čekám na zásilku, o které vím jen to, že je na cestě z 25km vzdáleného eshopu od místa vyzvednutí. Telefon mi nikdo nezvedá a na emaily nereagují. Tohle bylo poprvé a naposled, už nikdy víc. Kdybych si pro balík zašel pěšky do zmiňovaného eshopu, bylo by to lepší.

    • Potvrzení o převzetí zásilky mně přišlo 19.12.2018,do dnešního dne zboží nedorazilo a na mail žádná reakce.
      Chápu , že se to může stát,ale nechápu aroganci firmy vůči zákazníkům v informaci o důvodu zpoždění a eventuálně. omluvě.

  12. *****
    Otřesné, v podstatě klame zákazníky. Pokud čekáte na důležité zboží které potřebujete ihned radím zvolit jinou alternativu. Jelikož pokud je od firmy zásilkovna ve sledování zásilky napsáno, že je „zásilka na cestě“ tak počítám, že je vyexpedována a dnes doručená a ne, že ji teprve přijali na sklady. Takže absolutní nespokojenost. 1 hvězda je za profesionalitu paní na zákaznické lince a za její nervy.

  13. Včera jsem objednal službu Zásilkovny „Večerní kurýr doporučeně“ pro mnou objednané zboží v Sunnysoftu. Nejen, že zboží mi nikdo nepřivezl ale ODMÍTAJÍ mi dodat zboží dle mých požadavků s tím, že si ho dodají kdy oni budou chtít. Vzhledem k tomu, že jsem zboží potřeboval dnes a není dodáno, vznikla mi škoda kterou budu vymáhat právně. Majitelka je na dovolené, pověřená zástupkyně na mé emaily nereaguje, na kontaktním čísle nechtějí nic řešit.

  14. Naprostá nespokojenost s dodáním zboží!!!!!!!! Obchod, od kterého Zásilkovna zboží převzala mi zaručil dodání zboží do druhého dne.. druhý den balíček stále na cestě, když po 4,5 dne volám na zákaznickou linku, tak mi sdělí, že balíček byl „nedopatřením“ poslán na jinou výdejnu?? Je tohle vůbec možné??? Jak si někdo může splést výdejnu? Takže z doručení do druhého dne se stává doručení snad 6. den? Výborně! Možná byste měli pořádně číst, kam se balíčky mají odesílat!! Nikdy jsem s doručením problém neměla až tentokrát, když na balíček opravdu hodně spěchám, tak není schopnost ho doručit. Už nikdy více nenechám zaslat přes tuto službu! To už i Česká pošta je rychlejší a kvalitnější!

  15. Dnešní zkušenost se Zásilkovnou – balíček, který jsem si objednala ve sředu byl ve čtvrtek předán dopravci Zásilkovny aby jej dopravil do pobočky na Hybernské ulici v Praze.. Balíček byl doručen v oátek ve 13:45, v tu chvíli mi vítezoslavně i přišla sms, že si balíček můžu vyzvednout. . To vše by bylo v pořádku, ale ejhle, pobočka má bohužel otevírací dobu pouze do 14:00 !!!! O víkendu projistotu nepracují vůbec.. Je vůbec taková pobočka zásilkovny k něčemu ??? Kdy si má člověk zboží vyzvednout? Uznávám ale i svou chybu, že jsem se na otevírací dobu nepodívala dřív.. Bohužel jsem ani netušila, že i v Praze jsou místa, kde lidé ve 14:00 hodin zavřou krám a nazdar…

  16. Další skvěla zkušenost! Opet na zásilku čekám již třetí den! Tato služba svými „kvalitami“ může směle konkurovat České poště… Same BULLSHIT!!!

  17. Není nad to, když vám na e-shopu řeknou, že vám to přes PPL, či DHL, přijde až po novém roce . :D
    Naštěstí je tu ještě Zásilkovna, která mi to dodala do dvou dnů a ještě s nejmenší újmou na peněžence.
    Díky https://www.zasilkovna.cz/ Vánoce jsou zase o něco příjemnější.

  18. Zásilkovna u mě dříve pohodová služba občas jsem posílal balíčky do 2kg do Německa. Bylo to totiž levnější než s Českou poštou. Bohužel vše změněno najednou po mě chtějí podepsat dobírku ve výši 75 kč, kterou budou ůčtovat příjemci, opravdu nechápu když se do teď u nich poštovné platilo fakturou převodem proč toto, asi vyhnutí se EET nebo se chtějí zbavit privátních uživatelů. Platit 75kč dobíkou a ještě k tomu zbytek fakturou opravdu výmysl hodný genia a to nemluvím o paní na lince podpory opakující stále dokola že to tak je od vždy akorát jsem to ůdajně obcházel , tak že mě ještě nařkli z podvodu, tím jsem s nimi skončil.

  19. Objednala jsem si zboží o víkendu, v pondělí dopoledne bylo předáno Zásilkovně (od zásilkovny přišla zpráva o doručování zboží na cílové místo) a od té doby je na cestě…Objednáno z obchodu, který je jen asi tak 2 km vzdušnou čarou v Praze od místa vyzvednutí (a to jen proto, že obchod, z kterého jsem objednávala, má bohužel otvírací dobu jen od 9-16 hodin a to jsem v práci a nemám možnost si zboží vyzvednout osobně…). Dnes je středa a zboží je stále na cestě…zajímalo by mě, kudy cestuje :-). Hlavně, že v Praze doručují v termínu D+0 (vlastní doprava)….

  20. nejhorší zásilkovna je v olomouci -pavelčákova optika bazger- šíleně neochotná,protivná,hrubá stará babice obsluhuje způsobem-řeznický pes

  21. Odpovědět
    Marcela Brotánková před 2017/01/14

    Naprostá nespokojenost, půl hodiny před zavřením výdeje mi paní odmítla vydat balík, kde jsem měla speciální kojeneckou výživu, paní prý vypnula systém a jde pryč.Na komentář, že můj syn bude o hladu, že mlíko někde sehnat běžně v obchodě nejde nereagovala.Tak kvůli jedné takové …. Bude mé dítě hladovět, nebo bude mít bolení břicha.

  22. Na Zásilkovnu si necháváme zasílat často, vždy bez problémů a dodání zpravidla do 2. dne. Např. ráno v 10hod podáno e-shopem na Zásilkovnu v Praze, tentýž den již bylo zboží ve 13:30 k vyzvednutí v ČB. Jednoznačně doporučuji. Recenze pana Richarda, který se rozčiluje nad dlouhým dodáním před Vánoci je i z důvodu tohoto období trochu zcestná :D

    • Gábina – Kdybych nebyl z ČB tak bych tomu věřil. Nikdy to nedorazilo z Prahy dřív jak za 2 dny. Spíš mi to přijde že si zásilkovna tímto komentářem snaží sama sobě ,,vyžehlit“ reputaci….

  23. Shit, na balíček čekám třetí den a stále nic, pokud dnes nedorazí, nebudu balíček ani vyzvedávat.

  24. Neschopnost této „společnosti“ je zarážející!!!!! 20. 12. dostanou k odeslání balík, který nejsou schopni z BRNA odeslat do UHERSKÉHO HRADIŠTĚ – to je 80 km!!! ani za 3 DNY! Po třech dnech a 20 MINUTÁCH!!!! čekání na operátora se dozvím, že je balík pořád na depu v OLOMOUCI!!!!, která je vzdálená 75 km!!! od Uherského Hradiště OPAČNÝM SMĚREM!!! A ani během těchto TŘÍ DNŮ dosud NEBYL BALÍK ODESLÁN!!!!! NIKDY VÍC!!!! TÉTO „SPOLEČNOSTI“ SE RADŠI VYHNOUT OBLOUKEM!!!!

  25. Hruza domluveny termin a nikde nic a kdyz to dojde neochotna pani vybalit zasilku. Na prodejne si meni otviraci dobu pred Vanoci jak se j zlibi. Dodnes balik nemam a asi ho ani nepujdu vyzvednout a synovec bude bez darku.

  26. Zadilkovna hrůza do telefonu řeknou, že zásilka dorazí v určený den a nic. Už nikdy u konkurence podate v neděli večer a v pondělí ráno je na miste. Zasilkovnu nikdy

  27. Není tu prosimvás někdo, kdo má se službou zasilkovna.cz zkušenosti z pozice majitele internetového obchodu? Potřeboval bych s něčím poradit…

  28. Poprvé a naposled. Katastrofální služba. Dodnes jsem si myslel že česká pošta je nejhorší. Není. je to zásilkovna

  29. ZÁSILKOVNA SUPER, JE TO LEVNĚJŠÍ NEŽ POŠTA, DOPORUČUJI

    Zanechte své hodnocení nebo dotaz

    Register New Account
    Obnovit heslo