Vigoshop [recenze]

-1

Rádi na internetu nakupujete ve slevách? Případně vám občas ve virtuálním košíku přistane věc, kterou neseženete v žádném kamenném obchodě? Pokud ano, možná jste kromě nejznámějších nákupních platforem zaregistrovali i Vigoshop. Na to, co vám může nabídnout se mrkneme právě v dnešní recenzi. 

Na světě patrně neexistuje Čech, který by neuvítal slevu. Zvlášť takovou, která se vztahuje na exkluzívní zboží, jehož hodnota spadla z tisíců korun na několik stovek. Proto tak rádi nakupujeme na zahraničních e-shopech, které nám dokáží nabídnout hodně muziky za relativně malé množství peněz.

Jenže, spousta takových obchodů prodává zboží zakoupené z Asie. Mnohdy i za mnohonásobně vyšší částky, než jaká je jeho reálná kvalita. Případně, zboží jednoho dne objednáte, zaplatíte a dál už se nic neděje.

Vzhledem k tomu, že k takovému chování často dochází i u celkem známých e-shopů, je pro uživatele internetu těžké nějak zhodnotit, zda ho podobný nešvar nečeká i u těch hodně malých, o kterých se zas tak často nemluví.

Jak si v tomto ohledu stojí Vigoshop? 

Co je Vigoshop?

Vigoshop je e-shop, jehož mateřská domovina je ve vzdáleném Slovinsku. Jediná další informace, kterou se na Vigoshopu dočteme je ta, že ho provozuje společnost HS plus d. o. o. Jediné světlé plus představuje skutečnost, že je v sekci “O společnosti” uvedená její adresa a několik kontaktních údajů, mezi kterými najdeme mimo e-mailovou adresu i telefon. Pokud byste na vyřízení hodně spěchali, dá se s Vigoshopem spojit i přes komunikační platformu WhatsApp.

Když se na stránce posuneme kousek níž, vidíme, že Vigoshop dodává do několika dalších zemí Evropské unie.

Mezi nimi najdeme kromě Česka i Německo, Rakousko, Holandsko, Itálii, Chorvatsko nebo Polsko.

Úplně dole na stránce je i celkem obsáhlý výčet štítků, které mají poukázat na důvěryhodnost a bezpečnost e-shopu. Mezi nimi najdeme třeba: 

  • VeriSign
  • PayPal Verified
  • TRUSTe Verified
  • Accredited Business
  • Comodo Secure
  • Norton Secured
  • Trusted Shops Guarantee
  • SSL Secure Connection

Při projíždění stránky na nás ještě vyskakuje informace o dopravě zdarma, o tom, že e-shop je obchodníkem v EU a štítek o 100% záruce spokojenosti. Žádný z nich ale není rozklikávací, takže se o těchto skutečnostech bohužel nedočteme nic dalšího. (Třeba, že doprava zdarma platí jen u některých dopravců, nebo jen při nákupu nad určitou částku.)

Vzhled e-shopu

Pokud bychom se měli v krátkosti zaměřit na vzhled e-shopu, ten bychom hodnotili jako silně minimalistický. Nikde na nás nevyskakují proklikávací bannery, ani nekonečné položky v menu.

Právě ono je tvořené jen několika sekcemi, ve kterých vidíme jen: 

  • Akce
  • Nejnovější
  • Nejprodávanější

Na jednu stranu je to dobře, protože na stránce nepanuje takový chaos, jako u jiných prodejců. Silně nás ale znepokojuje, jak málo produktů se na Vigoshopu nachází. Nejde je navíc ani dodatečně filtrovat podle kategorií, mezi které obvykle patří třeba krása, oblečení nebo elektronika. (A které jsou v nabídce zastoupené nejvíce.)

Potenciální zákazník může vyhledávat jen prostřednictvím lupy, nebo projetím celé stránky. (Což vám, vzhledem k menší nabídce, zabere maximálně pět minut.)

Nepřehlédněte:  Perform-ers/Performers podvod

Každá nabídka, kterou na Vigoshopu najdete má svůj obrázek, původní (přeškrtlou) cenu a cenu po slevě. (Například dětské autíčko na dálkové ovládání, jehož původní cena byla 2019,- a dnes ho koupíte za 699,-.)

Protože nás zajímalo, jak to bude s uživatelskou přívětivostí Vigoshopu dál, otevřeli jsme namátkou kartu, která patřila k prodeji kulmy a žehličky na vlasy. S velkým překvapením musíme konstatovat, že po přesměrování je e-shop mnohem sdílnější, než to na první pohled vypadá. Produkt má jasné označení a poměrně velkou galerii fotek. Dále se nám ukazuje hodnocení v podobě hvězdiček. (Ovšem, z údajných 37 hodnocení celkem vidíme jen 3.) Zajímavé je, že vám Vigoshop během nákupu nabídne i výhodnější cenu za 1 kus v případě, že jich nakoupíte více. Kladně hodnotíme video, jak se má žehlička s kulmou používat, specifikace a stručný návod.

Dokončení nákupu, doprava a vrácení

Kulmu jsme zkusili dát do košíku. (Ne)překvapivě má obdobně sporý design, jako celý e-shop. Na druhou stranu, nemůžeme říct, že by nebyl dostatečně přehledný. Kromě toho, že v něm vidíme vložené zboží si k němu můžeme přiobjednat +1 rok záruky. Těsně pod tlačítkem, které nás navádí k následujícímu kroku vidíme i další produkt na vlasy, který bychom si možná chtěli koupit.

Když přejdeme k vyplnění informací o objednávce, kromě jména, příjmení a dalších běžných údajů vidíme ještě možnost vyplnění čísla bytu, nebo hotelového pokoje. (Tato informace ale není povinná.) Hned ve vedlejším sloupci si můžeme za 32,- přiobjednat “Bezstarostnou záruku” a “Překvapení” za 99,-. (A následně také vidíme, jak je to s tou platbou za dopravu.)

Platba je možná přes: 

  • Dobírku, za kterou zaplatíte 54,- (navíc nemáme tušení, kdo je dopravce)
  • PayU
  • Platba 24
  • PayPal

Kladně hodnotíme celkem obsáhlé informace o reklamacích a výměnách, které Vigoshop uvádí ve svém zápatí. Pro rychlejší jednání máte v této sekci i zpáteční adresu a formuláře pro vrácení zboží a peněz. Je ale nutno podotknout, že náklady, které jsou spojené s vratkou hradí odesílatel.

Zkušenosti kupujících

Jako již tradičně si závěr článku necháváme pro sdílení zkušeností kupujících, podle kterých se můžete zodpovědně rozhodnout, zda se vám podobné nákupy vyplatí.

Ti, kteří měli s nákupem na Vigoshopu pozitivní zkušenost říkají, že: 

  • Zboží přišlo v pořádku
  • Doprava trvala jen krátkou dobu
  • Zboží odpovídalo popisu
  • Po zaškrtnutí příslušného políčka opravdu přišel dárek
  • Nebyl problém s vrácením peněz
  • Nebyl problém s vrácením zboží

Ti, kteří mají s nákupem na Vigoshopu horší zkušenosti zmiňují: 

  • Špatné spojování se s e-shopem
  • Dlouhé čekání na vrácení peněz
  • Nefunkční zboží
  • Příliš vysoké ceny
  • Zboží vůbec nepřišlo
  • Zboží přišlo v poškozeném balení
  • Že věci nemají český návod

Vzhledem k tomu, kolik lidí mělo s nákupem, ale i s funkčností zboží zakoupeného na Vigoshopu špatnou zkušenost, z našeho pohledu uděláte lépe, když se rozhodnete nakoupit u jiných a důvěryhodnějších e-shopů.

Jakou zkušenost máte s nákupem na Vigoshop vy? Budeme rádi, když nám ji napíšete do komentářů. 

Vigoshop [recenze]
3 (60.82%) 49 hlasů
24 Comments
  1. Dobrý den,

    bohužel i já mám s Vigoshopem špatnou zkušenost.Velmi nedůvěryhodný a neseriózní eshop.Již nikdy více.Nedoporučuji nikomu.

  2. Zboží jsem zakoupila na dobírku, po obdržení zjistila jsem že zboží je nekvalitní a neplní funkci pro kterou je určeno tj: napařovací systém, a čistič zubního kamene. Zboží jsem obratem vrátila zpět na adresu kterou jsem obdržela emailem, následovala žádost o podací lístek. Od 2.12 .20 bohužel čekám na vrácení peněz. Firma mi je nevrátila a já jsem nemohla pro mé blízké zakoupit jiné zboží abych je obdarovala pod stromeček. Posílám urgence o vrácení peněz ale komunikuje se mnou pouze automat, jsem v důchodu a částka 1500,- kč je pro mně hodně. Jsou bezcitní a chovají se jakoby se nic nedělo je mi z toho na nic. Rozhodla jsem se obrátit na ČOI aby společnost prověřila. Doufám že je postihnou pokutou nebo zákazem prodeje ….. Nedoporučuji tuto firmu ani za nic na světě!!! Tak se obchodník k zákazníkům nechová………. Je mi z toho na nic…. zrovna na vánoce ..

  3. Dobrý den, manželovi jsem k vánocům objednala chytrý držák telefonu. Byl na přední straně poškrábaný, jako by ho už někdo používal. Reklamovala jsem ho a žádala o vrácení peněz. Dnes jsem balíček odeslala. Poštovné 102,-Kč. Asi dopadnu stejně, jako všichni ostatní.

  4. Dobrý den,i já jsem zřejmě naletěla.Začátkem měsíce jsem objednala Váleček na těsto Rollerblode,zaplatila jsem 716 kč.Pak mi přišel mail,že se platba nespojila,at´ pošlu další údaje.Po zaslání mi přišel 8.12.další mail,že je vše v pořádku a že do 2 dnů zboží odešlou.Ćekám marně.Na mailech byla podepsaná Jana Malá a Petra.Úplně vidím,jak se chechtají,že nějaká důchodkyně naletěla.Toto se mi stalo poprvé a zcela jistě naposledy.

  5. Vigoschop zaručuje možnost vrácení produktu a vrácení peněz zákazníkovi. Je to podvod : dle jejich návodu jsem
    druhý den po doručení vrátil zboží na udávanou adresu a na vrácení peněz stále čekám. Na emailové urgence odpovídá
    paní Jana Malá nedohledali jsme vrácené zboží ,zašlete nám podací lístek pošty a to se opakuje pořád dokola, Zboží jsem odeslal ofrankovanou zásilkou do 2kg. Komunikace je zatím dobrá, ale ona dlouho nevydrží. Poslední e-mail byl
    Jana (Vigoshop)

    8. 12. 2020 15:43 SEČ

    Dobrý den,

    až balíček dorazí na naše reklamační oddělení, určitě reklamaci vyřídí, pokud se neztratil po cestě k nám.

    S pozdravem,
    Jana Malá

    Radím nejdříve číst recenze a potom kupovat, ale přes Vigoshop nikdy.

  6. Boze muj, ted to tady teprve ctu. Prave jsem prevodem zaplatila pres pet stovek za dve kulmy pro dcery k Vanocum. Tak jestli dorazi, budi mit strach jim dat, abych je nezabila….

  7. Přeji hezký den,
    nekupujte nic z tohoto eshopu pokud nechcete být naštvaní jako já.Roman Š.

  8. Odpovědět
    Ludmila Zavřelová před 2020/12/04

    Vigoshop nikdy více. Vrátila jsem zboží, postupovala dle návodu ale peníze nikde. Nekomunikují-pouze nějaký automat píše stále dokola-peníze vrátíme do pěti pracovních dni- a pětidenní cykly ubíhají a nic.

  9. Odpovědět
    Ludmila Zavřelová před 2020/12/02

    Mám špatnou zkušenost. Vrátila jsem zboží do 14 dnů dle pokynů ale peníze nemam. Pouze ujištění, že peníze budu mít do 2-5 pracovních dni na úctě ale již doba uplynula a nic. Takže podle me neseriózní obchod a pro ne ponaučení jak přijít o peníze.

  10. Dobrý den už nikdy vice neobjednávat od teto společnosti.Zboži přišlo poškozené v krabici jak vytažené z popelnice.Na vlástní náklady jsem poslala zboži zpátky.Komunikace žádná.

  11. Dobrý den, mám také naprosto otřesnou zkušenost s tímto obchodem. Objednala jsem si kulmofén, sice dorazil celkem brzy, ale po cca měsíci se mi začal vypínat a skončilo to tak, že jsem dostala ránu a z kulofému začlo jiskřit, naštěstí jsem to odnesla pouze s velkým puchýřem na ruce. Výrobek jsem poslala zpět i s nafoceným podacím lístkem z pošty, takže jsem k částce 499,-Kč, kterou jsem zaplatila za kulfofém, zbytečně vyhodila i za poštovné 120,- Kč a zatím marně čekám na vrácení peněz na účet nebo na nějakou komunikaci ze strany obchodu. Lituji toho, že jsem si nepřečetla recenze, protože jinak bych si z tohoto e-shopu nikdy nic neobjednala.

  12. Odpovědět
    Frantisek Holoubek před 2020/10/08

    Zbozi za cca 700,-Kc fungovalo neuveritelnych 5 dni.
    Na reklamaci Vigoshop samozrejme nereaguje.
    Takovym hajzlum preji jen to nejhorsi :)

  13. Ja dostala neuplnou zasilku bez ceskeho navodu. Cekam na vyrizeni reklamace

  14. Dobrý den,

    I toto je moje nejhorší zkušenost s tímto eshopem a to si takto objednávám dost často Zásilku jsem si naštěstí nestačila převzít

  15. Dobrý den. Zaplatila jsem DVA páry ponožek které by měli pomáhat od bolení žil a nohou. Asi za 5 dní přišel balíček ( bezdokladový) a zaplatila jsem 965.- Po otevření jsem byla překvapena že balíček obsahoval pouze !! 1 !! pár !!!! Jsou to jedny z nejdražších ponožek na trhu !!!! Nebo mi pošlete chybějící pár ponožek dodatečně ??????Byla bych ráda !! Proč na telefonu nemohu jednat se zaměstnancem ale jednám s robotem ?? To nemáte tolik slušnosti aby jste alespoň jednali ústně. Vždyť okecat se dá všechno a ne se obrátit k zákazníkovi zády. Ale už budu chytřejší a nic si objednávat nebudu. Kazíte obchody jiným prodejcům co jsou poctiví. Myšková Marie

  16. Už nikdy víc, objednala jsem si gulmofen a přišla žehlička na vlasy, komunikace s robotem vrácení peněz nebo výměna v nedohlednu, moje chyba měla jsem si přečíst recenze

  17. Odpovědět
    Jindra Petriščová před 2020/08/04

    Dne 16.7.2020 jsem zaplatila převodem na vigoshop 564,00 Kč (vč. poštovného a pojištění),
    za solární fontánku.
    Už nikdy víc! Zboží přišlo do 4 dnů, do tří dnů přestala fontánka fungovat. Reklamace e-mailem negativní. Ani já se vrácení peněz nedočkám. Škoda, že jsem nečetla recenze předtím než jsem vůbec něco objednala.Tady platí,že za blbost se platí!

  18. Odpovědět
    Jaroslava Havelková před 2020/08/04

    Dobrý den, objednala jsem si šaty z fy Lightin thebox. Po 2 měsících mi došel balíček. Zaplatila jsem clo 508,- Kč. Tak žádná úspora na oblečení. Šaty, nic moc kvalita, potisk neodpovídal mému požadavku, na šatech žádné údaje o praní, žádný výrobce. Již nikdy více.

  19. Odpovědět
    Anna Růžičková před 2020/07/22

    Dobrý den,,nikdy už si u tohoto eshopu nic nekoupím. Výrobek děs neodpovídá co ukazují., material šílený..

  20. Mne vybuchla batéria „až“po 8.mesiacoch

  21. Vracela jsem zboží žádná reakce s peníze do dneška nemam

  22. Už nikdy víc! Zboží přišlo do 4 dnů,bohužel závadné.Reklamace e-mailem ,komunikace s robotem .Po odeslání vadného výrobku marně čekám několik týdnů na nový.A po urgencích emailem stále dokola jen a pouze robot.Zrejme jako mnoho lidí,ani já se výrobku nebo vrácení peněz nedočkám.Skoda,že jsem nečetla recenze předtím než jsem vůbec něco objednala.Tady platí,že za blbost se platí!

  23. Žádám všechny se špatnými zkušenosti s Vigoshopen aby se mi ozvali na mail rasty1955@seznam.cz budeme na mě podávat trestní oznámení pro podvody.

  24. Dobry den horsi zkusenost s eshopem jsem nemel nikdy opakuji nikdy uz neudelam chybu a nekoupim ni u takovehoto eshopu take podam trestnioznameni na podvodny eshop ic horsiho jsem nezail katastrofa a hyjenysmus.

    Zanechte své hodnocení nebo dotaz

    Register New Account
    Obnovit heslo