Vigoshop – recenze

-9

Rádi na internetu nakupujete ve slevách? Případně vám občas ve virtuálním košíku přistane věc, kterou neseženete v žádném kamenném obchodě? Pokud ano, možná jste kromě nejznámějších nákupních platforem zaregistrovali i Vigoshop. Na to, co vám může nabídnout se mrkneme právě v dnešní recenzi. 

Na světě patrně neexistuje Čech, který by neuvítal slevu. Zvlášť takovou, která se vztahuje na exkluzívní zboží, jehož hodnota spadla z tisíců korun na několik stovek. Proto tak rádi nakupujeme na zahraničních e-shopech, které nám dokáží nabídnout hodně muziky za relativně malé množství peněz.

Jenže, spousta takových obchodů prodává zboží zakoupené z Asie. Mnohdy i za mnohonásobně vyšší částky, než jaká je jeho reálná kvalita. Případně, zboží jednoho dne objednáte, zaplatíte a dál už se nic neděje.

Vzhledem k tomu, že k takovému chování často dochází i u celkem známých e-shopů, je pro uživatele internetu těžké nějak zhodnotit, zda ho podobný nešvar nečeká i u těch hodně malých, o kterých se zas tak často nemluví.

Jak si v tomto ohledu stojí Vigoshop? 

Co je Vigoshop?

Vigoshop je e-shop, jehož mateřská domovina je ve vzdáleném Slovinsku. Jediná další informace, kterou se na Vigoshopu dočteme je ta, že ho provozuje společnost HS plus d. o. o (ta také provozuje e-shop Vigoexpress). Jediné světlé plus představuje skutečnost, že je v sekci “O společnosti” uvedená její adresa a několik kontaktních údajů, mezi kterými najdeme mimo e-mailovou adresu i telefon. Pokud byste na vyřízení hodně spěchali, dá se s Vigoshopem spojit i přes komunikační platformu WhatsApp.

Když se na stránce posuneme kousek níž, vidíme, že Vigoshop dodává do několika dalších zemí Evropské unie.

Mezi nimi najdeme kromě Česka i Německo, Rakousko, Holandsko, Itálii, Chorvatsko nebo Polsko.

Úplně dole na stránce je i celkem obsáhlý výčet štítků, které mají poukázat na důvěryhodnost a bezpečnost e-shopu. Mezi nimi najdeme třeba: 

  • VeriSign
  • PayPal Verified
  • TRUSTe Verified
  • Accredited Business
  • Comodo Secure
  • Norton Secured
  • Trusted Shops Guarantee
  • SSL Secure Connection

Při projíždění stránky na nás ještě vyskakuje informace o dopravě zdarma, o tom, že e-shop je obchodníkem v EU a štítek o 100% záruce spokojenosti. Žádný z nich ale není rozklikávací, takže se o těchto skutečnostech bohužel nedočteme nic dalšího. (Třeba, že doprava zdarma platí jen u některých dopravců, nebo jen při nákupu nad určitou částku.)

Vzhled e-shopu

Pokud bychom se měli v krátkosti zaměřit na vzhled e-shopu, ten bychom hodnotili jako silně minimalistický. Nikde na nás nevyskakují proklikávací bannery, ani nekonečné položky v menu.

Právě ono je tvořené jen několika sekcemi, ve kterých vidíme jen: 

  • Akce
  • Nejnovější
  • Nejprodávanější

Na jednu stranu je to dobře, protože na stránce nepanuje takový chaos, jako u jiných prodejců. Silně nás ale znepokojuje, jak málo produktů se na Vigoshopu nachází. Nejde je navíc ani dodatečně filtrovat podle kategorií, mezi které obvykle patří třeba krása, oblečení nebo elektronika. (A které jsou v nabídce zastoupené nejvíce.)

Potenciální zákazník může vyhledávat jen prostřednictvím lupy, nebo projetím celé stránky. (Což vám, vzhledem k menší nabídce, zabere maximálně pět minut.)

Každá nabídka, kterou na Vigoshopu najdete má svůj obrázek, původní (přeškrtlou) cenu a cenu po slevě. (Například dětské autíčko na dálkové ovládání, jehož původní cena byla 2019,- a dnes ho koupíte za 699,-.)

Protože nás zajímalo, jak to bude s uživatelskou přívětivostí Vigoshopu dál, otevřeli jsme namátkou kartu, která patřila k prodeji kulmy a žehličky na vlasy. S velkým překvapením musíme konstatovat, že po přesměrování je e-shop mnohem sdílnější, než to na první pohled vypadá. Produkt má jasné označení a poměrně velkou galerii fotek. Dále se nám ukazuje hodnocení v podobě hvězdiček. (Ovšem, z údajných 37 hodnocení celkem vidíme jen 3.) Zajímavé je, že vám Vigoshop během nákupu nabídne i výhodnější cenu za 1 kus v případě, že jich nakoupíte více. Kladně hodnotíme video, jak se má žehlička s kulmou používat, specifikace a stručný návod.

Přečtěte si také: LightInTheBox recenze

Dokončení nákupu, doprava a vrácení

Kulmu jsme zkusili dát do košíku. (Ne)překvapivě má obdobně sporý design, jako celý e-shop. Na druhou stranu, nemůžeme říct, že by nebyl dostatečně přehledný. Kromě toho, že v něm vidíme vložené zboží si k němu můžeme přiobjednat +1 rok záruky. Těsně pod tlačítkem, které nás navádí k následujícímu kroku vidíme i další produkt na vlasy, který bychom si možná chtěli koupit.

Když přejdeme k vyplnění informací o objednávce, kromě jména, příjmení a dalších běžných údajů vidíme ještě možnost vyplnění čísla bytu, nebo hotelového pokoje. (Tato informace ale není povinná.) Hned ve vedlejším sloupci si můžeme za 32,- přiobjednat “Bezstarostnou záruku” a “Překvapení” za 99,-. (A následně také vidíme, jak je to s tou platbou za dopravu.)

Platba je možná přes: 

  • Dobírku, za kterou zaplatíte 54,- (navíc nemáme tušení, kdo je dopravce)
  • PayU
  • Platba 24
  • PayPal

Kladně hodnotíme celkem obsáhlé informace o reklamacích a výměnách, které Vigoshop uvádí ve svém zápatí. Pro rychlejší jednání máte v této sekci i zpáteční adresu a formuláře pro vrácení zboží a peněz. Je ale nutno podotknout, že náklady, které jsou spojené s vratkou hradí odesílatel.

VašeStížnosti. Společnost HS plus d. o. o. provozující Vigoshop.

Zkušenosti kupujících

Jako již tradičně si závěr článku necháváme pro sdílení zkušeností kupujících, podle kterých se můžete zodpovědně rozhodnout, zda se vám podobné nákupy vyplatí.

Ti, kteří měli s nákupem na Vigoshopu pozitivní zkušenost říkají, že: 

  • Zboží přišlo v pořádku
  • Doprava trvala jen krátkou dobu
  • Zboží odpovídalo popisu
  • Po zaškrtnutí příslušného políčka opravdu přišel dárek
  • Nebyl problém s vrácením peněz
  • Nebyl problém s vrácením zboží

Ti, kteří mají s nákupem na Vigoshopu horší zkušenosti zmiňují: 

  • Špatné spojování se s e-shopem (problémy s kontaktováním)
  • Dlouhé čekání na vrácení peněz
  • Nefunkční zboží
  • Příliš vysoké ceny
  • Zboží vůbec nepřišlo
  • Zboží přišlo v poškozeném balení
  • Že věci nemají český návod

Vigoshop zkušenost a recenze na Heureka.cz

Vigoshop zkušenost a recenze na Heureka.cz

Vzhledem k tomu, kolik lidí mělo s nákupem, ale i s funkčností zboží zakoupeného na Vigoshopu špatnou zkušenost, z našeho pohledu uděláte lépe, když se rozhodnete nakoupit u jiných a důvěryhodnějších e-shopů.

Podívejte se také na související recenzi na Vigoexpress.

Jakou zkušenost máte s nákupem na Vigoshop vy? Budeme rádi, když nám ji napíšete do komentářů. 

Vigoshop – recenze
2.9 (57.26%) 117 hlasů
60 Comments
  1. Nikdy viac.Odrbuju. Pošlú čo si neobjednal. Ani ceny nesúhlasia na faktúre. Zlá komunikácia s nimi. Dostať pokutu a zavrieť.

  2. Dobrý den mám s tímto E-shopem také jednu zkušenost,objednala jsem si univerzální polštář na spanit ale vůbec nepřišel a na maili nereagují, objednávka byla 6.12.2023.zaplacena kartou,Lida

  3. Napíšu ne o Vigoshopu,ale o Vigoexpess.cz, jelikož je to úplně stejná banda ze Slovinska, stejně i vypadají, a i nabízí stejné zboží.
    Dne 7.5 objednala jsem si na Vigoexpress 3x rozšiřitelný policový regál a dle nabídky na stránkách ke každému objednanému regálu měl byt 1 další zadarmo. Zásilku vyzvedla a zjistila jsem že dostala jenom 3 regály. 6ádný regál zadarmo tam nebyl.

    Emailem vyzvala jsem eshop k napravení této chyby a k zaslání zbylých 3 ks.

    V příloze doložila doklad o zaplacení, foto vyzvednuté rozbalené zásilky s 3 ks zboží a žádným zadarmo a screenshot objednávky kde bylo uvedeno že balení obsahuje 1x rozšiřitelný policový regál + 1x rozšiřitelný policový regál ZDARMA. No což, tvrdí již měsíc že jsem objednala jenom 3 ks a zvýhodněná nabídka je ukončená. Ale screenshot byl udělán v den objednávky a nabídka platila. Už měsíc ze mě dělají pitomou a nevím jak na ně. Asi nijak. Na slovinských eshopech nenakupujte.

  4. Určitě nedoporučuji. Podvodná firma. Není možné s nimi vyřídit reklamaci. Komunikuje s vámi virtuální asistent. Telefon neberou. Když už pohrozíte ČOI, pošlou vám adresu pro vrácení balíku – depo Brno 71, 60010. Na DEPU vyřizují reklamace? Od kdy. To bych se hodně divila. Zboží hážu do koše, jelikož nechci přijít ještě o peníze za poštovné.

  5. Má nekdo adresu kam jim to vratit?

  6. Objednal jsem 2 kamery venkovní ,v balení jedna hračka k počítači 2000 kč v pr… pozor nic neobjednávejte.

  7. Objednala jsem 2 tiskárničky, dorazila pouze jedna…na mailové stížnosti nikdo nereaguje, telefon nezvedají. Takže nemám ani zboží ani peníze:-( Za mě ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!!!

  8. ŠMEJDI ZBOŽÍ VRÁCENO NA EMAIL NEREAGUJÍ, NEBO POŘÁD TO SAMÉ NIC OD NICH NEKUPOVAT PŘIJDETE O PENÍZE.

    • Ano, souhlasím. Také se mi to stalo. Zboží jsem vrátila, jelikož dorazila špatná velikost a od té doby přišla pouze automatická odpověď a na maily nikdo nereaguje.

  9. Katastrofa,balon nelze nafouknout ani naplnit vodou. Nemá totiž dirku.Na reklamace nereagují. Vyhozené penize za šmejd. Dám na ČOI. Jsou to podvodníci.

  10. manželka objednala nafukovací skákací balón1+1 zdarma,cena 795,-Kč!!! Málem mně omylo,po započetí nafukování oba dva v místě sváru vrchlíku praskly.Od pohledu bylo zřejmé,že tam není tolik materiálu,aby to celé fungovalo jak má.Jsem zvědav na reakci shopu.Nedoporučuji.

  11. Jedná se jen o prostředníka mezi čínskými e-shopy a Vámi.

  12. Lháři a podvodníci nehojšího zrna,přesto,že jsem vrátil výrobek v zákoné lhůtě,dodnes nemám,přes jejich stálé ujišťování,vráceny peníze,byˇmi stále sdělují,že se tak již stalo.Pozor na ně,již nikdy!!!!!!!! Šíma Miroslav

    • Naprostý souhlas, škoda jen, že jsem tyto recenze nečtetla včas.
      Ani jsem jim „zlatý náhrdelník “ nevracela, protože mi bylo jasné, že jsou to podvodníci a peníze bych taky neviděla.

  13. většinu zboží najdete i na čínských eshopech např. magická báze výjde na Aliexpresu na cca 100 kč, tady na 469,.
    Lenka

  14. ŠUNT- dvě mrštné hračky pro zvířátka, ani jedna nefunguje. Vyzkoušeny troje baterie, ta spodní téměř nejde vyndat, pouze nějakým chirurgickým nástrojem, vyndaval soused. Reklamace- mám to poslat zpět na vlastní náklady. Jiné solidní firmy pošlou kurýra.

  15. Odpovědět
    Miroslava Volejníková před 2. prosince 2021

    Hrůza hrůz, telefon tam nemají, na mail odpovídají stále stejně a peníze nikde. Přišla jsem skoro o 1000 a k tomu poštovné. Lidi, nic u nich nekupujte, jsou to zloději a podvodníci
    .

  16. Co hodnotit? Už dlouhou dobu píší a píši, a peníze nikde. Lidi, nic od nich neobjednávejte. Jsou to zloději a podvodníci. Tak špatnou a drahou zkušenost jsem nikdy nezažila.

  17. POZOR TENTO ESHOP NEDOPORUČUJE ČESKÁ OBCHODNÍ INSPEKCE, ŽÁDNÁ NEBO ŠPATNÁ KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM!HADÁNÍ SE O VRACENÍ PENĚZ , ČI VÝMĚNU ZBOŽÍ !!!

  18. Odpovědět
    Lenka Brožíková před 3. srpna 2021

    Dobrý den, mám také špatné zkuženosti s tímhle e-shopem,objednávala jsem pro děti úžasnou gumovou kouli SLIMEBUB,výrobek přišel bez návodu na použití, nafouknout nešel vůbec a při pokusu naplnit ho alespoň trochu vodou i při malém množství vody praskl. Budu reklamovat,ale po přečtení recenzí jsem zvědavá,jak uspěji.Každopádně už nic u tohoto e-shopu neobjednávám!!!!! Hlavně že na e-shopu mají na tento výrobek kladné recenze- PODVODNÍCI !!!!!!!!!!! Lenka Brožíková

  19. Vigoshop je jedna velká hrůza.
    Lžou a podvádějí.
    Zboží mi zaslali úplně jiné, nekvalitní a nefunkční. Když jsem pilu reklamovala, řekli mi, že fotky i video bylo „ilustrační“!!!!! To je fakt vrchol.
    Peníze dosud nevrátili!!!

    Podvodníci, podvodníci, bezcharakterní podvodníci!!!!!
    M.

  20. Stále stejné. Dne 16.6.2021 jsem DOPORUČENOU ZÁSILKOU, přesně podle návodu, vrátila nefunkční pilu. Do pěti dnů jsem měla mít na účtě peníze. Dnes je 15.7.2021 a peníze NIKDE!!!!

    Jsou to podvodníci a nechápu, že si zde mohou stále podnikat a smát se nám, kteří jim za naprosté šunty platí. Kde je ta avizovaná „ochrana spotřebitele“. Vždyť některé příspěvky – recenze jsou staré více jak rok!!!!

    Nikdy, nikdy více podvodnický Vogoshop.

    Marie

  21. Zakoupil jsem u vigoshop venkovní kameru, která přestala fungovat. Odeslal jsem ji tedy zpět na reklamaci a teď nemám nic, ani rozbitou kameru, ani novou a ani peníze. Zboží jsem odeslal přesně podle jejich reklamačního řádu zabalené v orig. Obalů a od pošty kopii podacího lístků. Od 15.6.2021 do dnes se nic neděje. Všechny Vás varují před nákupem v tomto e_shopu plném podvodniků a zlodějů. Karel

  22. Dobrý den,

    zkušenost s Vigoshopem je naprosto katastrofální. Objednala jsem si elektrickou ruční pilu, která měla do 10ti vteřin přeříznout větev o průměru 15 cm. Na stránkách mají i video. Přišla mi na první pohled levná pilka, která po nabití vydržela řezat asi 3 až 4 vteřiny, navíc v návodu se píše, že dodaná pilka přeřeže větev DO 5 (pěti) cm!!!!
    Když jsem pilu reklamovala, nejprve mi paní Nová (asi omylem vzala telefon) řekla, že mám natočit video a že mi zašlou novou pilu, bez toho, že bych tuto špatnou vracela!
    Odpověděla jsem, že i kdyby byla pila funkční, nechci ji, protože NEODPOVÍDÁ mojí objednávce, že jsem si objednala jiný typ pily. Následovalo dlouhé dopisování, již s paní Malou. Ta je již NEPRŮSTŘELNÁ!!!! a na můj asi čtvrtý email odpověděla, „že fotky a video, podle kterého jsem si pilu objednala JSOU ILUSTRAČNÍ“. To je vážně vrchol. VIGOSHOP NIKDY VÍCE.
    Nefunkční pilu mám zabalenou a posílám zpět a jsem zvědavá, kdy mi vrátí peníze, včetně poštovného!!!

    JEDNÁ SE O NESOLIDNÍHO OBCHODNÍKA!!!!
    Všechny varuji Marie

  23. Nemůžu si stěžovat Objednal jsem dvě kamery přišly dvě v perfektním stavu s českým návodem můžu jenom doporučit funkčnost perfektní nevim jestli jsem měl jenom po tom co jsem četl recenze štěstí dneska jsem od nich objednal další tři tak snad budu opet spokojený zdravim Petr

  24. Pozor!!!!Podvodníci kteří po obdržení vašich peněz přestanou reagovat i když dodají šunt!!!!Zboží je chatrné a v mém případě i nekompletní ….tento podvodný e-shop už nikdy…..

  25. Také velmi špatná zkušenost. Za zboží, které jsem vrátila zpět odmítají vrátit peníze.

  26. V neděli 9. května jsem si objednal v e shopu Vigashopu pedikérskou sadu, zaplatil přes Pay Pal a dnes, 12. května ji pošta doručila, naprosto v pořádku, perfektně zabalenou. Mailem přišla faktura, vše jak má být. Takže, jak tak čtu všechny ty recenze, měl jsem asi z pekla štěstí a kliku jak od tramvaje.

  27. Dobrý den, objednávala jsem na vigoshopu chytrý držák na telefon manželovi k vánocům. Vypadal jakoby byl již použitý displej poškrábaný. Reklamovala jsem, odpověděli a do 14ti dnů přišly peníze na účtu. Po přečtení recenzí jsem měla obavu. Náhodou to tedy vyšlo.

  28. Nikdy si nic v tomto e-shopu neobjednávejte. Budu podávat stížnost na ČOI. Výrobek jsem vrátila, jiný za něj nechci, peníze – poštovné mi prý taky nevrátí. Budu teď žádat vadný výrobek zpět, zničím ho, protože oni jsou schopni prodat to jinému zákazníkovi. Nic bych za to nedala, že pokud mi ho vrátí zpět, tak si naúčtují další poštovné. Je to banda podvodníků. Škoda, že jsem si nepřečetla recenze dříve. Ale chybami se člověk učí. Musím oželet víc jak 500 Kč (jsem důchodkyně), ale budu si stěžovat dál, jak nejdál to půjde a doufám, že se tím konečně někdo začne zabývat.

  29. Dobrý den,16.12.2020 jsem psala recenzí na Vigoshop.Za objednané zboží bylo zaplaceno a nic se nedělo.Po několika mých urgencích mi kupodivu těsně před Vánoci objednané zboží došlo.Byl to váleček na těsto Rollerblode,chyběl u toho zubate nástavce na krájeci kolečka.I bez nich se to dá použít.Nevim,čím jsem si zasloužila doručení,když čtu tolik záporných recenzí.Vysla jsem z toho dobře.Alena

  30. Dobrý den,

    bohužel i já mám s Vigoshopem špatnou zkušenost.Velmi nedůvěryhodný a neseriózní eshop.Již nikdy více.Nedoporučuji nikomu.

  31. Zboží jsem zakoupila na dobírku, po obdržení zjistila jsem že zboží je nekvalitní a neplní funkci pro kterou je určeno tj: napařovací systém, a čistič zubního kamene. Zboží jsem obratem vrátila zpět na adresu kterou jsem obdržela emailem, následovala žádost o podací lístek. Od 2.12 .20 bohužel čekám na vrácení peněz. Firma mi je nevrátila a já jsem nemohla pro mé blízké zakoupit jiné zboží abych je obdarovala pod stromeček. Posílám urgence o vrácení peněz ale komunikuje se mnou pouze automat, jsem v důchodu a částka 1500,- kč je pro mně hodně. Jsou bezcitní a chovají se jakoby se nic nedělo je mi z toho na nic. Rozhodla jsem se obrátit na ČOI aby společnost prověřila. Doufám že je postihnou pokutou nebo zákazem prodeje ….. Nedoporučuji tuto firmu ani za nic na světě!!! Tak se obchodník k zákazníkům nechová………. Je mi z toho na nic…. zrovna na vánoce ..

    • Dejte mi prosím info na ČOI zažila jsem to samé, zboží za 1 800 jsem reklamovali a dál nic prý vůbec nedošlo ale mám s pošty podací lístky a další věci, děkuji za info Soukupová.

      • Objednala jsem 13.6.22 hračku BABY SHARK pro vnučku za 479 Kč s dopravou za 564 Kč. Hračka nebyla funkční (nezpívala). Poslala jsem dle reklamačních podmínek mail . Došla automatická odpověď. Mimo jiné, ať pošlu foto obalu (nebyl poškozený), foto hračky (na pohled nepoškozená, jen nezpívala). Volala jsem několikrát na info. Když už to zvedli, tak mi velmi stručně oznámili, že k mailu (také na info) nemají přístup a že musím poslat na stejný mail video,a pak mi pošlou novou hračku (na nic jiného neodpovídali a stále opakovali to stejné). Poslala jsem tedy opět 3x foto a 1x video a… nic. Vždy (už 5x) jen automatická odpověď ať pošlu…. Je to jak na kolotoči a žádný výsledek.
        Helena 72 let

        • Zrovna před chvilkou jsem si objednala stříhací strojek na pejska, a naštěstí na dobírku. Po přečtení recenzí už vím, že balíček nevyzvednu, měla jsem si recenze přečíst dříve, ale naštěstí o žádné peníze nepřijdu, pouze oni o poštovné.

    • Dobrý den

      Dopadla jsem úplně stejně. Zboží neodpovídalo velikostem, které uvádějí. Obratem jsme ho poslali zpět a požádali o vrácení peněz. Bohužel peníze odmítají vrátit.
      Více již nikdy !!

  32. Dobrý den, manželovi jsem k vánocům objednala chytrý držák telefonu. Byl na přední straně poškrábaný, jako by ho už někdo používal. Reklamovala jsem ho a žádala o vrácení peněz. Dnes jsem balíček odeslala. Poštovné 102,-Kč. Asi dopadnu stejně, jako všichni ostatní.

  33. Dobrý den,i já jsem zřejmě naletěla.Začátkem měsíce jsem objednala Váleček na těsto Rollerblode,zaplatila jsem 716 kč.Pak mi přišel mail,že se platba nespojila,at´ pošlu další údaje.Po zaslání mi přišel 8.12.další mail,že je vše v pořádku a že do 2 dnů zboží odešlou.Ćekám marně.Na mailech byla podepsaná Jana Malá a Petra.Úplně vidím,jak se chechtají,že nějaká důchodkyně naletěla.Toto se mi stalo poprvé a zcela jistě naposledy.

  34. Vigoschop zaručuje možnost vrácení produktu a vrácení peněz zákazníkovi. Je to podvod : dle jejich návodu jsem
    druhý den po doručení vrátil zboží na udávanou adresu a na vrácení peněz stále čekám. Na emailové urgence odpovídá
    paní Jana Malá nedohledali jsme vrácené zboží ,zašlete nám podací lístek pošty a to se opakuje pořád dokola, Zboží jsem odeslal ofrankovanou zásilkou do 2kg. Komunikace je zatím dobrá, ale ona dlouho nevydrží. Poslední e-mail byl
    Jana (Vigoshop)

    8. 12. 2020 15:43 SEČ

    Dobrý den,

    až balíček dorazí na naše reklamační oddělení, určitě reklamaci vyřídí, pokud se neztratil po cestě k nám.

    S pozdravem,
    Jana Malá

    Radím nejdříve číst recenze a potom kupovat, ale přes Vigoshop nikdy.

  35. Boze muj, ted to tady teprve ctu. Prave jsem prevodem zaplatila pres pet stovek za dve kulmy pro dcery k Vanocum. Tak jestli dorazi, budi mit strach jim dat, abych je nezabila….

  36. Přeji hezký den,
    nekupujte nic z tohoto eshopu pokud nechcete být naštvaní jako já.Roman Š.

  37. Vigoshop nikdy více. Vrátila jsem zboží, postupovala dle návodu ale peníze nikde. Nekomunikují-pouze nějaký automat píše stále dokola-peníze vrátíme do pěti pracovních dni- a pětidenní cykly ubíhají a nic.

  38. Mám špatnou zkušenost. Vrátila jsem zboží do 14 dnů dle pokynů ale peníze nemam. Pouze ujištění, že peníze budu mít do 2-5 pracovních dni na úctě ale již doba uplynula a nic. Takže podle me neseriózní obchod a pro ne ponaučení jak přijít o peníze.

  39. Dobrý den už nikdy vice neobjednávat od teto společnosti.Zboži přišlo poškozené v krabici jak vytažené z popelnice.Na vlástní náklady jsem poslala zboži zpátky.Komunikace žádná.

  40. Dobrý den, mám také naprosto otřesnou zkušenost s tímto obchodem. Objednala jsem si kulmofén, sice dorazil celkem brzy, ale po cca měsíci se mi začal vypínat a skončilo to tak, že jsem dostala ránu a z kulofému začlo jiskřit, naštěstí jsem to odnesla pouze s velkým puchýřem na ruce. Výrobek jsem poslala zpět i s nafoceným podacím lístkem z pošty, takže jsem k částce 499,-Kč, kterou jsem zaplatila za kulfofém, zbytečně vyhodila i za poštovné 120,- Kč a zatím marně čekám na vrácení peněz na účet nebo na nějakou komunikaci ze strany obchodu. Lituji toho, že jsem si nepřečetla recenze, protože jinak bych si z tohoto e-shopu nikdy nic neobjednala.

  41. Zbozi za cca 700,-Kc fungovalo neuveritelnych 5 dni.
    Na reklamaci Vigoshop samozrejme nereaguje.
    Takovym hajzlum preji jen to nejhorsi :)

  42. Ja dostala neuplnou zasilku bez ceskeho navodu. Cekam na vyrizeni reklamace

  43. Dobrý den,

    I toto je moje nejhorší zkušenost s tímto eshopem a to si takto objednávám dost často Zásilku jsem si naštěstí nestačila převzít

  44. Dobrý den. Zaplatila jsem DVA páry ponožek které by měli pomáhat od bolení žil a nohou. Asi za 5 dní přišel balíček ( bezdokladový) a zaplatila jsem 965.- Po otevření jsem byla překvapena že balíček obsahoval pouze !! 1 !! pár !!!! Jsou to jedny z nejdražších ponožek na trhu !!!! Nebo mi pošlete chybějící pár ponožek dodatečně ??????Byla bych ráda !! Proč na telefonu nemohu jednat se zaměstnancem ale jednám s robotem ?? To nemáte tolik slušnosti aby jste alespoň jednali ústně. Vždyť okecat se dá všechno a ne se obrátit k zákazníkovi zády. Ale už budu chytřejší a nic si objednávat nebudu. Kazíte obchody jiným prodejcům co jsou poctiví. Myšková Marie

  45. Už nikdy víc, objednala jsem si gulmofen a přišla žehlička na vlasy, komunikace s robotem vrácení peněz nebo výměna v nedohlednu, moje chyba měla jsem si přečíst recenze

  46. Odpovědět
    Jindra Petriščová před 4. srpna 2020

    Dne 16.7.2020 jsem zaplatila převodem na vigoshop 564,00 Kč (vč. poštovného a pojištění),
    za solární fontánku.
    Už nikdy víc! Zboží přišlo do 4 dnů, do tří dnů přestala fontánka fungovat. Reklamace e-mailem negativní. Ani já se vrácení peněz nedočkám. Škoda, že jsem nečetla recenze předtím než jsem vůbec něco objednala.Tady platí,že za blbost se platí!

  47. Odpovědět
    Jaroslava Havelková před 4. srpna 2020

    Dobrý den, objednala jsem si šaty z fy Lightin thebox. Po 2 měsících mi došel balíček. Zaplatila jsem clo 508,- Kč. Tak žádná úspora na oblečení. Šaty, nic moc kvalita, potisk neodpovídal mému požadavku, na šatech žádné údaje o praní, žádný výrobce. Již nikdy více.

  48. Dobrý den,,nikdy už si u tohoto eshopu nic nekoupím. Výrobek děs neodpovídá co ukazují., material šílený..

  49. Mne vybuchla batéria „až“po 8.mesiacoch

  50. Vracela jsem zboží žádná reakce s peníze do dneška nemam

  51. Už nikdy víc! Zboží přišlo do 4 dnů,bohužel závadné.Reklamace e-mailem ,komunikace s robotem .Po odeslání vadného výrobku marně čekám několik týdnů na nový.A po urgencích emailem stále dokola jen a pouze robot.Zrejme jako mnoho lidí,ani já se výrobku nebo vrácení peněz nedočkám.Skoda,že jsem nečetla recenze předtím než jsem vůbec něco objednala.Tady platí,že za blbost se platí!

  52. Žádám všechny se špatnými zkušenosti s Vigoshopen aby se mi ozvali na mail rasty1955@seznam.cz budeme na mě podávat trestní oznámení pro podvody.

  53. Dobry den horsi zkusenost s eshopem jsem nemel nikdy opakuji nikdy uz neudelam chybu a nekoupim ni u takovehoto eshopu take podam trestnioznameni na podvodny eshop ic horsiho jsem nezail katastrofa a hyjenysmus.

Zanechte své hodnocení nebo dotaz

Register New Account
Obnovit heslo