Zkušenosti s PoštovnéZDARMA.cz [recenze]
Hledáte něco neotřelého, ale nemůžete to nikde najít? Ať už jde o boty, oblečení nebo třeba nábytek, všechno najdete v nákupní galerii Poštovné zdarma. Má smysl se ale spoléhat na to, že všechno bude vypadat, jako na obrázku? A dorazí vám to zboží vůbec tam, kam má?
Už dávno se nemusíme spoléhat jen na kamenné obchody, které máme ve svém okolí. Stačí, když si sedneme k internetu a prohlédneme si zahraniční e-shopy, které nabízejí vysněný produkt za minimální cenu. Problém je ale v tom, že ne všechny online obchody, byť psané Česky, jsou naprosto spolehlivé.
Někdy dlouho trvá dodávka zboží. Poskytovatel webových stránek navíc nemusí nést zodpovědnost za to, co vám prodejce odešle. Veškeré reklamace tedy musíte řešit s lidmi v Asii. Kteří bývají většinou spíš nemluvní. Někdy zboží zase přijde poškozené, nebo v krajních případech nedorazí vůbec.
Jelikož je Poštovné zdarma nákupní galerií, která taktéž zprostředkovává prodej zboží z Asie, jak nákup na ní funguje?
Doprava a průměrná doba dodání
Když na Poštovné zdarma uděláte objednávku, začne běžet lhůta na odeslání objednávky. Na kterou pak navazuje lhůta na doručení objednávky. Lhůty stanovuje prodejce. Nejde tedy o nic, co by garantovalo Poštovné zdarma. Abyste měli jako objednavatelé z čeho vycházet, vždy se podívejte na předpokládanou dobu doručení u každé položky, kterou máte v košíku. V případě, že lhůta nebude dodržena, získáte právo odstoupit od objednávky. To lze učinit tak, že kontaktujete zákaznický servis Poštovné zdarma.
Z toho plyne, že neexistuje žádná jednotná doba dodání a není ani jasné, přes jakého poskytovatele prodejce zboží odešle.
Reklamace
Zákazníci mají na Poštovném zdarma nárok na reklamaci objednávky. Ale jen v některých případech. Nelze například zrušit objednávku, pokud nebyla překročena maximální lhůta na odeslání objednávky. Od smlouvy nelze odstoupit ani v případě, že nedojde k překročení maximální lhůty na doručení objednávky. Z toho důvodu je nutné průběžně sledovat stav objednávky. I tak ale budete odkázáni na to, co udělá prodejce.
Slevový kupón
Pokud vás předchozí informace neodradily od realizace nákupu, můžete na Poštovné zdarma využít některý z kuponů. Slevu například získáte na portále Kuponer, kde je až 70% sleva na skladovky. Také se zde nachází možnost výprodejových cen. Další variantou jsou kupony na webu Vaše kupóny. Do června například probíhá až 73% sleva na bižuterii a na šperky. Případně až 65% sleva na oblečení a módní doplňky.
Zkušenosti a spokojenost zákazníků
Nyní se mrkneme na to, co na nákup na Poštovné zdarma říkají lidé, kteří se pro něj rozhodli. Byl to risk, či zisk?
Zákazníci o nákupu na Poštovné zdarma nejčastěji říkají, že:
- Má velmi dobré ceny
- Se jim nelíbí hodně dlouhá doba dodání
- Platbu na dobírku lze realizovat jen u Skladovek
- Se jim líbí velký výběr zboží
- Je s nimi občas složitější domluva
- Některé zboží je vystavené, i když není skladem
- Zboží přišlo v pořádku
Vzhledem k tomu, že Poštovné zdarma jen poskytuje prostor pro realizaci nákupu a vše ostatní řeší prodejce, který může být z Asie, nebo z jiné země mimo EU, nemá šanci délku dodání nijak ovlivnit. Co ale můžete vnímat negativně je to, že to někdy trvá doopravdy dlouho. Pokud ale nedojde k vyčerpání lhůt, nemáte šanci se dostat k reklamaci. Což může být taktéž velmi nepříjemné.
Jiné podmínky platí při objednávce ze Skladovek. Ty se nacházejí ve skladech v ČR, takže objednávka bude u vás během několika dnů.
Jaká je vaše zkušenost s nákupem na Poštovné zdarma?
Zdroje informací
https://obchody.heureka.cz/postovnezdarma-cz/recenze/overene – Poštovné zdarma (česky)
Dobrý den, v listopadu jsem si objednala zboží, po dvou měsících a urgencích, že zboži nedorazilo, začly chodit skoro každý den zprávy, že zboží je na cestě. Část zboží sice dorazila, ale to dražší je údajně opět na cestě. Zažádala jsem o vrácení peněz, tak jsem zvědavá, jak vše dopadne. Nejhorší eshop, který jsem kdy zažila, mrzí mne to, že jsem si nepřečetla recence před objednávkou. Moc varuji před tímto eshopem všechny, které to jen napadne…
Liscová
22.6. jsem objednala a zaplatila 2 ks zboží. V srpu namůj dotaz, kdy dostanu objednané zboží, mi bylo řečeno, že se zásilka ztratila. Přesto, že jsem dodavateli sdělila VS faktury a datum úhrady, dodavatel chtěl po mě specifikaci zboží. Bylo mi odpovězeno, že zásilku mi znovu pošlou. Po 2 měsících jsem zajásala, přišel pošťák a neměl drobné a chtěl po mě 182,00 Kč. Vypravila jsem se na poštu uvedenou na poukázce. Tam mi řekli, že to tam není. Další cesta vedla na poštu v místě bydliště. Zásilku nemohli najít. Zaplatila jsem 182,00 Kč. Doma jsem balíček rozbalila a byl mi doručen pouze 1 kus objednaného zboží. VARUJU NAKUPUJÍCÍ PŘED TĚMITO ŠMEJDY:
Dobrý den,
děkuji za informaci, ale při hledání jsem nebyla úspěšná. Kontakt na zákaznickou podporu jsem nenašla. Co takhle telefon?
https://postovnezdarma.cz/helpdesk
Telefon: +420 371 140 216
Dobrý den,
přes „Poštovné zdarma.cz“ jsem si objednala Dámské sandály Nerisa, ID:223463 čené velikost 7,5 za 615,00 Kč
č.objednávky 103133887 ze dne 23.července 2021.
Objednané zboží bylo doručeno 20.8.2021, kdy při vyzvednutí na poště bylo ještě zaplaceno clo 182,00 Kč.
Při rozbalení zboží bylo zjištěno, že zaslána jiná velikost 5 (38) to je opravdu veliký rozdíl proti objednávce, nelze nosit. Co s tím?? Lze reklamovat?
Pro mě zkušenost s tímto způsobem objednávání zboží přes tento web špatná a již nevyužiji -nedoporučuji.
Doporučujeme kontaktovat zákaznickou podporu Poštovné zdarma (viz na stránkách v pravém horním rohu). Teoreticky byste měla mít nárok na vrácení zboží do 14 dnů?