eobuv [recenze]

-1
Aktualizováno

Kdo plánuje nákup bot, ten ví, že najít ty správné nebývá vždycky úplná brnkačka. Kamenných obchodů s obuví zas až tak moc není, takže, pokud hledáte něco opravdu speciálního, musíte se s nákupy přesunout do online prostoru. Jednou z variant, kterou můžete využít je e-shop eobuv. Vyplatí se na něm nakoupit? 

Nákup bot není vůbec snadná věc. Zvlášť, pokud potřebujete sehnat konkrétní typ a barvu lodiček k večerním šatům. Také ale můžete nosit boty od značek, které u nás neprovozují kamenné obchody. (Případně jsou jen ve velkých městech, do kterých to máte daleko.)

💡 Dbejte na bezpečnost nákupu: Boty doporučujeme kupovat v oficiálních e-shopech (často výhradních) distributorů nebo výrobců. Získáte záruku výborné ceny a především jistotu, že se jedná o 100% originální produkt se zárukou. ✅ Oficiální eshop eobuv

Jenže, ne všichni prodejci jsou solidní. Zboží vám nemusí přijít v termínu, nebo dokonce vůbec. Také se může jednat o napodobeniny značkového zboží, nebo o obchod, u kterého budete mít vždycky problém s vyřízením reklamace a dalších oprávněných nároků.

Jak si v tomto případě stojí internetový obchod eobuv.cz? 

O eobuv

Eobuv je polská společnost, která prodává doplňky a boty. V Polsku jde o síť kamenných obchodů. U nás funguje ale jenom e-shop.

Ten za dobu působení u nás získal ceny/ocenění: 

  • 3. místo ShopRoku 2016, Cena kvality
  • Český košík 2016, TOP10
  • 1. místo ShopRoku 2018, Cena kvality: Obuv

Eobuv se zaměřuje na prodej různých druhů bot, z nichž největší zastoupení mají luxusní a běžně hůře dostupné značky.

V jejich sortimentu najdete věci od: 

  • Tommy Hilfiger
  • Geox
  • Guess
  • Steve Madden
  • Boss
  • Bugatti
  • Emporio Armani
  • Furla

A mnoho dalších.

Mimo boty a kabelky si na eobuv koupíte také: 

  • Sportovní ponožky, čepice a batohy
  • Hodinky
  • Koženou galanterii
  • Textilie
  • Obuvní doplňky (krémy, kartáče, roztahováky…)

Vzhled a funkčnost e-shopu

Eobuv má moderní a velmi přehledný e-shop, na kterém se zvládne orientovat v podstatě každý.

Na horní liště hlavní stránky uvidíte jasně zřetelné menu, které vás přesune do několika tematických kategorií. (Ženy, muži, děti, sport, doplňky, premium, kabelky a výprodej.) Když najedete kurzorem na jednotlivé kolonky v nabídce, rozbalí se vám přehledný seznam dalších podkategorií.

Obvykle to bývají kategorie jako kolekce, hledané, nejoblíbenější značky a ostatní. Největší rozdíl je pak u sekce kabelky, kde je na výběr jen druh a značka a výprodej, kde jsou všechny kategorie slev zvlášť.

Velkou část horní plochy zabírá proklikávací banner, který vás informuje o novinkách, a právě probíhajících akcích. Hned pod ním jsou rolovací loga značek. Pod nimi jsou aktuálně nejprodávanější kategorie, sociální sítě a praktické informace, které se pojí s realizací nákupu.

Když se proklikneme do jedné z hlavních kategorií (Ženy), rozbalí se před námi 361 stránek různých typů bot. Po levé straně můžeme pro lepší výběr filtrovat z dalších parametrů, mezi které patří typ bot, velikost, výrobce, hledání podle značky, cena, barva, svršek, střih, výška podpatku, typ podešve, druh zapínání, model, návrhář, typ chodidla, povrch, týdenní vzdálenost a váha běžce (pokud jde o sportovní obutí).

Platba a doprava

Když si vybereme konkrétní obuv, která se nám líbí, vybereme si velikost a pokračujeme dál do nákupního košíku.

V něm vidíme přehled celé objednávky, včetně ceny a zeleného políčka, které nás informuje o odeslání do 24 hodin. Pod celou objednávkou je i možnost vložit slevový kód.

Po vyplnění údajů, které jsou nezbytné pro doručení zboží se dostáváme ke způsobu platby a k dopravě. U dopravce si můžeme zvolit buď Českou poštu, nebo PPL.

Nepřehlédněte:  Wish [recenze]

Z druhů úhrady máme k dispozici: 

  • Převod na účet
  • Platbu kartou
  • PayU
  • PayPal
  • Dobírku

Reklamace a vrácení zboží

Když se proklikáte až do sekce Vrácení zboží/Reklamace (úplně dole na liště), vyskočí na vás okénko “Proveďte vrácení zboží”. To je určené těm, kteří chtějí zakoupené zboží vrátit do 30 dnů od převzetí zásilky. Po kliknutí na políčko se otevře nové okno, do kterého se přihlásíte svým účtem. Pokud žádný účet nemáte, zadáte číslo objednávky a svou e-mailovou adresu. V obou případech na tento úkon navazují další kroky, které souvisejí s navrácením zboží.

V celé sekci nechybí ani detailní informace o tom, jak máte jako zákazník zboží správně zabalit a kam ho máte poslat. Ve spodní části stránky objevíte i PDF soubor s reklamačním formulářem ke stažení, se kterým budete nakládat podle uvedených instrukcí.

V případě, že byste v kterékoliv fázi potřebovali pomoct, na boku jsou uvedené kontaktní údaje klientského servisu. (Telefon i e-mail.)

Hodnocení zákazníků

Jak už to bývá zvykem, na konec si necháváme recenze zákazníků a zákaznic, kteří mají s nákupem na eobuv.cz nějakou osobní zkušenost.

Ti, kteří jsou spokojení, říkají, že: 

  • Zboží je značkové (pravé)
  • Vždy všechno přišlo
  • Tam mohou sehnat věci, které jinde nejsou
  • Mají rychlou dopravu
  • Dochází k rychlému vyřízení objednávky
  • V případě vrácení peněz je vše v pořádku
  • Ceny bývají mnohdy lepší, než na jiných obchodech
  • Má e-shop velmi dobrý sortiment
  • Všechna komunikace s e-shopem probíhala v pořádku

Ti, kteří naopak moc spokojení nebyli měli problém s: 

  • Nedodaným slevovým kupónem pro přihlášení se k odběru newsletteru
  • Pozdním dodáním zboží
  • Poškozeným zbožím (které tak bylo posláno)
  • Poštovným zdarma, které získáte jen při platbě předem
  • Cenami
  • Expedicí zboží
  • Tvrzením, že špatně padnoucí boty byly buď nošené, nebo poškozené
  • Dodáním zboží i přes platbu předem

Hodně klientů má s eobuví.cz dobrou zkušenost. Na oficiálním e-shopu objednávají zboží pravidelně a nikdy neměli problém s dodáním, nebo kvalitou. Ani případné vrácení zboží a peněz neprovázely žádné komplikace, které by je odradily od dalšího nákupu. Jediný jejich problém je poštovné zdarma, které ale platí jen při platbě předem a nedoručená slevová poukázka při přihlášení k odběru novinek.

Oproti tomu je tu i celkem velká skupina lidí, která měla problém s pozdním dodáním zboží. V některých vzácných případech došly klientovi dvě stejné boty na jednu nohu (např. dvě pravé, nebo dvě levé), nebo poškozené zboží. Několik z nich se ozvalo i s tím, že jim při okamžitém vrácení nepadnoucích bot bylo sděleno, že boty jsou poškozené a nošené a nelze je kvůli tomu reklamovat.

Recenze ostatních zákazníků, které jsme našli na internetu

Zdroj: Heureka.cz

Zdroj: Zbozi.cz

Zdroj: Poradte.cz

Pokud vezmeme v úvahu, jak je e-shop eobuv.cz velký (a kolik objednávek jím běžně projde), pak je přirozené, že se na jeho straně čas od času objeví nějaký problém. Finální rozhodnutí je ale na vás.

Máte s nákupem na e-shopu eobuv nějakou osobní zkušenost? Napište nám ji do komentářů. 

eobuv [recenze]
4.3 (86.67%) 6 hlasů
Máte vlastní zkušenost? Podělte se o ni s ostatními. Budou vám vděční.

      Zanechte své hodnocení nebo dotaz

      Register New Account
      Obnovit heslo