Zásilkovna.cz recenze

-48

Skoro každý z nás už má nějaké zkušenosti s balíky, ať už jde o jejich odesílání nebo naopak příjem balíků s různým zbožím. V této recenzi se zaměříme na Zásilkovnu, která je v současné době jedním z nejvýznamnějších alternativních dopravců a jejich služby využívá čím dál více internetových obchodů a to jak v ČR, tak i na Slovensku.

Jak funguje Zásilkovna?

Zásilkovna provozuje velmi rozsáhlou síť výdejních míst, kde si můžete vyzvednout balíčky z e-shopů, které s touto společností spolupracují.

Při nákupu v internetovém obchodě, který má smlouvu se Zásilkovnou, si při výběru dopravce jednoduše zvolíte výdejní místo a vyberete si, zda budete platit převodem (levnější varianta) nebo až na pobočce v hotovosti.

Prodejce pak dané zboží odešle přes Zásilkovnu a zároveň dostanete e-mail s odkazem na sledování balíčku. Až bude zásilka na místě, přijde Vám navíc SMS zpráva s kódem, který sdělíte obsluze Zásilkovny a tam Vám zboží vydá.

Pro balíček můžete klidně poslat i někoho známého, důležité je aby věděl kód – občanský průkaz není potřeba.

Kde všude má Zásilkovna svoje pobočky?

Zásilkovna je velmi úspěšným a oblíbeným projektem, díky tomu tak neustále roste počet jejích poboček.

V okamžiku psaní této recenze (1. 7. 2016) má aktuálně 566 výdejních míst v Česku, další necelou stovku na Slovensku a po jedné pobočce v Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Německu.

Česká síť poboček je velmi hustá, v současné době už má Zásilkovna pokrytá všechna města, jež mají více než 5 000 obyvatel. Ve velkých městech je pak poboček samozřejmě více, jen v Praze je jich více než 100.

Kolik stojí balíky poslané přes Zásilkovnu?

Přesná cena dopravy závisí i na konkrétním e-shopu – každý má podmínky nastavené trochu jinak a ceny dopravy tak nejsou jednotné.

Obecně ale platí, že balíčky poslané přes Zásilkovnu jsou mnohem levnější než např. prostřednictvím České pošty.

Nejčastěji se cena dopravy pohybuje kolem cca 70 Kč, levnější bývá placení bezhotovostním bankovním převodem, naopak za platbu na místě je obvykle příplatek (většinou kolem 30 Kč).

Srovnání Zásilkovny s Českou poštou

zasilkovna-zkusenosti Srovnání s Českou poštou je určitě namístě, protože dříve bylo zcela běžné, že prakticky všechny balíčky chodily přes tuto velkou instituci. Zásilkovna se ale v této oblasti stala její velkou konkurencí a počet e-shopů, které umožňují

Zásilkovnu jako jeden ze způsobů dopravy, neustále přibývá. Zásadním rozdílem je, jak už bylo řečeno výše, cena. Ta je u Zásilkovny podstatně nižší, což je zásadním důvodem, proč je tato služba tak oblíbená.

Výhod je ale více – např. otevírací doba, dále pak čekání na pobočce (Zásilkovnu využívám často a i přesto, že se jedná o pobočku v centru města, obvykle vůbec nemusím čekat a vše je vyřízené během dvou minut.), sledování zásilky a samozřejmě také rychlost přepravy – drtivá většina balíčků je doručena hned na druhý den.

Česká pošta je tak výhodná spíše pro ty, kteří bydlí v malých městech nebo vesnicích, kde pobočka Zásilkovny není, ve větších městech je ale Zásilkovna rozhodně výhodnější a pohodlnější.

Největší výhody Zásilkovny

  • nízké ceny za dopravu – můžete tak ušetřit spoustu peněz, zvláště když přes internet nakupujete často
    rychlé doručení – velká většina balíčků dorazí do druhého dne
  • široká síť poboček – více než 560 poboček po celé ČR, výdejní místa už jsou ve všech městech nad 5 000 obyvatel
  • sledování zásilky přes internet – mailem obdržíte odkaz, na kterém můžete sledovat stav zásilky od objednávky až po dodání, navíc si můžete snadno prodloužit dobu jejího uložení

Celkové hodnocení

Služeb Zásilkovny využívám již dlouhou dobu a balíčky si u ní vyzvedávám poměrně často (především kontaktní čočky).

Se službami této společnosti jsem maximálně spokojený, především díky úspoře peněz za dopravu, ale musím ocenit i rychlost dodání, zatím snad vždy byl balíček dodán do druhého pracovního dne.

Líbí se mi i dostupnost pobočky a hustá síť výdejních míst, stejně tak je velmi příjemná rychlost samotného výdeje – ve velké většině případů jsem nemusel na nic čekat a výdej balíčku byl okamžitý.

Oproti konkurenční Uložence se mi líbí, že u Zásilkovny se nemusí předkládat občanský průkaz a zásilku Vám tak bez problémů může vyzvednout třeba někdo z rodiny, stačí jen když mu řeknete heslo.

Pokud jste ještě doposud služeb Zásilkovny nevyužili, protože jste např. měli pochybnosti o kvalitě jejích služeb, určitě se nebojte ji vyzkoušet – Zásilkovna je 100% spolehlivá a máte-li její výdejní místo blízko, rozhodně se Vám vyplatí.

Další zkušenosti a recenze najdete například zde – https://webtrh.cz/196930-zkusenosti-zasilkovna

Zásilkovna.cz recenze
2.1 (41.54%) 39 hlasů

73 Comments
  1. Objednal jsem z Amazonu s „Prime“ expresním dodáním kurýrem, kde údajně mne měl kurýr kontaktovat a dokonce učinit dva pokusy o doručení. Ve skutečnosti předali balíček Zásilkovně. Ačkoli jsem byl připraven doma s iphonem u ruky, nikdo nevolal ani nezvonil a pak uložili balíček několik kilometrů daleko (ačkoli v okolí je dost výdejních míst, je to Praha 4). Takový podfuk jsem od Amazonu nečekal, ale možná neví, co to je Zásilkovna – totálně nefunkční služba slibující „dodání na adresu“, ke kterému nikdy nedojde. Jsem na berlích, takže nechat si dopravit zásilku od několik kilometrů vzdáleného místa je pro mne docela náročné a drahé. Hanba Zásilkovně a každému eshopu, který bude inzerovat „doručení na adresu“ touto „službou“.

    Robert

  2. Tragédie. Klidně balík dají do jiného boxu i několik kilometrů mimo původní adresu, nebo na poštu, což je úplná katastrofa, kvůli vyzvednutí. Navíc toto mají ve skrytých pravidlech. Absolutní arogance.
    Nedoporučuji používat!

  3. Zasilkovna si dělá poslední dobou srandu.Prijde SM$ c časem doručení a nakonec to neprivezou a jenom s aplikace se dozvíte že je na výdejním místě.Uz začíná být horší než pošta

  4. Šílená zkušenost. Zboží mi vyměnili za nějaké korálky , hned jsem odevzdal a očekával jsem minci, není ani sběratelská ani cenný kov, prostě nic – a když nenašli v tom jejich bordelu, napsali, že za cennosti a numismatiku neberou odpovědnost. Mince v hodnotě necelých 4 000 kč, jako dárek ze železa je dle nich cennost. Tedy ze svého zasilatelského portfolia vynechte Zásilkovnu. šílenost.

  5. 25.10.2023 Středa – přijem dat 13:05 Praha 4
    25.10.2023 Středa – příjem zásilky 14:28 Praha 4
    26.10.2023 Čtvrtek – nic
    27.10.2023 Pátek – nic
    28.10.2023 Sobota – svátek – chápu
    29.10.2023 Neděle – chápu
    30.10.2023 Zásilka převzata řidičem 11:16

    takže asi tak…. počítám že do Krumlova to půjde přes depo Hůry ještě minimálně 2 dny.

    • Já mám opačný problém,řidič nás nemohl najít podle navigace,takjsme se domluvili,že balíček ztornuji.Ale od té doby,asi půl roku,mi chodí nevyžádané maily,že mám nevyzvednutý balíček.Několikrát jsem odepsala na uvedený mail a nelze ho doručit.Tak nevim.Jen mažua mažu a obtěžuje mne to.Pořízová

  6. Využíváme pro přepravu dobírkových zásilek jako e-shop a domoci se výplaty doběrečného v termínech je nadlidský úkol.Zavádějící komunikace a arogantní jednání.

  7. Nutno zlepšit a hlavně zrychlit platby na dobírku, čekání je příliš dlouhé na peníze.Přitom klient při vyzvednutí balíku tento zaplatí hned na místě a zásilkovna by platbu měla poslat nejdéle do 24 hodin v dnešním on-line světě.To se neděje a trvá to neskutečně dlouho !! Nutno zlepšit a zrychlit přeposlání peněz prodejcům !!!
    V.N.

  8. Nejstrašnější doručovatelská služby, domluva s nimi neexistuje a poraďte si jak chcete. Zlatá pošta. Všechny dodavatelé prosím , aby tuto službu přestali využívat. Opravdu už nemám na jejich aroganci kapacitu

  9. Po 2 letech se vracím k České Poště, věčně nějaké probleny ,z box věčně rozbitý, 6 balíku ztracených, a doručení do 24 hod ani omylem!! Katastrofa horší než cokoliv jiného!

  10. Již jednou jsem řekla, že to bylo naposledy a opět jsem to porušila – v úterý mi přišla SMS, že je zásilka v Z-boxu. Ve středu přijedu k Z-boxu a aplikace mi ukazuje, že je zásilka na expedičním depu. Tak tam volám a dozvím se, že Z-box byl plný a že se zásilka vrátila na depo. Ptám se, proč mi to tedy šlo objednat do Z-boxu, když by to jít nemělo (Alza-Box to tak má vychytané) a proč mi přišla sms, že si mám vyzvednout zásilku – paní mi sdělila, že prý asi technická chyba (kdyby rovnou řekla, že jsou paka a podělali to) – tak už jsem teda začala zvyšovat hlas s tím, že v pondělí si zásilku převzali a já ji nebudu mít do konce týdne, ačkoliv pak už je mi houby platná a že si ji pak od nich nechám proplatit, paní nevěděla, co a jak řešit a jen mi opakovala, ať na ni nezvyšuju hlas – to už jsem byla tak vytočená, že jsme řekla, že mi dneska tu zásilku dovezou, jinak se budou divit. Domluvily jsme se na výdejním místě, které mám 2 km od bydliště (nebudu jezdit někam na depo, to už jsem si pro ni rovnou mohla dojet do eshopu) – dneska přijde sms, že zásilka je připravena k vyzvednutí – úplně na jiném výdejním místě, které mám 8 km daleko a ještě nestíhám jejich otevírací dobu (takže musím poprosit a někoho tam poslat) – v životě už nikdy nic přes zásilkovnu – aplikaci jsem smazala a veškeré jejich zprávy blokuji – a vůbec se nedivím, že rozvoz funguje takhle, když tam sedí taková jelita, co si pletou názvy obcí a zásilky posílají jinam!!!

  11. Nejhorší služba na světě!!!
    Prý 98% zásilek doručí do 24 hodin.
    Jsem ty 2% …. nestihli to ani do 48 hodin!!! Dneska si to mám přesměrovat jinde, takže zítra je pátek, což logicky nepřijde a v pondělí je mi balík k ničemu poněvadž jsou tam akvarijní rostliny!!!
    Takže milá zasilkovno, běž do pr….
    Zlatá česká pošta…

  12. No musím konstatovat, že toto jsem ještě nezažil. Balíček cestuje vesele po republice přičemž už byl na depu v místě doručení. Tam týden poležel (asi byl z toho cestování unavený) nebo ho to tam nebavilo, protože ho nikdo nechtěl doručit a vesele se zase vydal do jiného depa kde zase spokojeně odpočívá. Reklamace podána před 6ti dny, byla přijata ale to je bohužel vše. Nikdo nereaguje a je jim to v celku jedno. Takováto firma ať se jde zahrabat pod zem, chápu že se to může stát ale postavím se k tomu čelem a reaguji, tady nic a ticho po pěšině. Balíček byl zaplacen předem v eshopu vč. dopravy tak že jsou všichni spokojení mimo mne.

  13. Nejhorší doručovací služba ze všech dostupných. Drze a svévolně přesměrují dodání zásilky z místa bydliště do jakéhosi výdejního depa vzdáleného cca 15 km a ještě drze napíší, že je to výhoda a že si pro to můžu zajet kdykoliv budu chtít, ovšem pouze jen, kdy se to hodí jim. Tragédi největší. Když má nějaký obchod, kde chci nakoupit jako dodavatele jen Zásilkovnu, nekupuji a radši hledám u jiného prodejce. Spolehlivější je i Česká pošta a to je už co říci.

  14. Zásilkovna jsou podvodníci!!!!!!Zásilka byla doručena až po týdnu čekání,ale to by nebylo tak hrozné.Na pohled krabice nebyla nijak poničena,ani škrábnutá.Když jsem ale zásilku otevřela,tak předmět,.který byl vyroben z tvrdého plastu,byl na maděru,přestože byl předmět dobře utěsněn.Nechápala jsem to,protože krabice byla bez poničení.Rozbitý předmět jsem kus po kuse složila a zjistila,že pár kusů chybí a v krabici nebyly,ani v balení.Takže jsem došla k závěru,že balík byl přebalen někde na depu,aby nebylo hned zřejmé podle stavu krabice,že došlo k poničení.Již nikdy nepošlu nic zásilkovnou a raději si balík nechám poslat jinou společností.Reklamace proběhla ku spokojenosti zásilkovny,takže jsem utřela nos.

  15. Se zásilkovnou jsem silně nespokojena. Už po několikáté se mi stalo, že měli doručit zásilku na výdejní místo avšak nedoručili. Respektive, přišla mi zpráva že zásilku převzali do přepravy, poté že zásilka je na cestě na výdejní místo, avšak po doručení na výdejní místo ji po 15-ti minutách vrací zpět odesílateli jako nedoručitelnou.
    Toto jednání mě od této přepravní společnosti přijde neakceptovatelné už jenom z toho důvodu jak se všude píše že je to nejlepší možnost přepravy našich zásilek.

    Proto nedoporučuji přepravovat zásilky touto společností, jelikož nikdy nevíte jestli vám zásilka dorazí. A není to jenom o hmotnosti zásilky, jak se mi občas vymlouvali, jelikož toto se mi stalo i u několika maximálně 2 kilových zásilek.

  16. Objednal jsem si balíček z eshopu, Dva dny trvalo než se po převzetí zásilky odhodlali mi jí přivézt. Poslali mi sms a email s dobou doručení. Postrádal jsem tam kontaktní informaci tel. č. pro možnost domluvit si jiný dodací termín. U konkurence úplně běžné. Bohužel jsem byl mimo domov a tak mi šofér sdělil, že mi ho zanechá na výdejním místě. Požádal jsem ho o doručení následující den. Vysmál se mi a ať si jej vyzvednu v místě bydliště. Konkurence také nechává na výdejních místech, jen s tím rozdílem, že po uložení, vám jej bez prodlení vydají třeba i po deseti minutách od uložení. Zásilkovna si zřídila výdejní místo u místních Vietnamců. Ti sice mají otevřeno celý den do večera, ale tímto výhoda končí. Zastavil jsem se pro balíček asi 2hodiny po uložení. Ukázal jsem Vietnamce sms o době doručení s číslem zásilky. Začala se mi vysmívat, že tam nemám napsáno jejich název prodejny a tak jsem odešel. Pokusil jsem se kontaktovat znovu řidiče a ten mi sdělil, že mi musí přijít další sms. Už jsou dva dny pryč a ticho po pěšině. Po nahlédnutí na trasování je uvedeno, že je tam zásilka uložena a že mi přijde sms až bude připravena k vyzvednutí. Myslím že se drží hesla „náš zákazník náš otrok“. Nejvíc mě vadí, že cenu nemají nijak příjemnou a navíc jsem neměl jinou možnost volby zaslání eshopu osvědčenými dopravci. Vřele doporučuji pokud chcete trochu vzrůša.

  17. Hodně špatná zkušenost , balíky drží na depu více jak 7 dní bez toho aby ho dodali. Nejhorší doprava ze všech.

  18. Zásilkovna domů je ta nejhorší služba, kterou jsem zažila. Po SMS řidiče, že mi veze zásilku následoval telefonát, že už jede na mnou uvedenou adresu a zboží mi bylo doručeno po třech dnech před vchod do domu a ještě rozbalený. Už nikdy si neobjednám zásilkovnu do domu, když už, tak na výdejní místo

  19. Zásilkovna, bohužel zatím ta nejhorší služba se kterou jsem se setkal. V kombinaci s FAN courier od rumunu total katastrofa. Nakupuji zboží v amazonu a předtím bez problemu DPD UPS PPL u všech přesná data dodání a sms zprávy ještě ráno pred dodani. Ted FAN a zasilkovna nezvlada diakritiku takže správná adresa z amazonu je zkomolena. Následně robot posle sms o nespravne adrese , cili musite opravit do 24 hod. Jinak posílají zpět amazonu. Pritom na baliku je vytistena amazonem adresa spravne s diakritikou!! Pokud mají zboží v depu Štěrboholy tak vidíte ze tam proste sedí a neposilaji ho dal asi nestihaj. Komunikace na tel. pouze s AI mistrem „z“ jak pro prdel normálně na rozbiti a sezrani mobilu. Doručování v pozdějším terminu, naprostá silenost…. Prusvih je ze tato imbecilni spoluprace rumunsko cesky dopravní bordel je zvolena Amazonem pro východní evropu místo DPD PPL a UPS. Proste opice buďte rádi ze vám něco vůbec přijde…

  20. Příšerné !!! Objednám si zboží do Alzaboxu, který mám přímo naproti firmě, kde pracuji. Debilové mi napíší, že z kapacitních důvodů dávají jinam – tam, kam já se vůbec nedostanu – sice je to 0,5 km od sebe vzdušnou čarou, ale pro mě je to zajížďka 5 km – navíc tam musím letět ucpanými ulicemi v centru Plzně! Ani se nezeptají, jestli s tím souhlasím a poser se! Takže u nich jsem si objednávala doručení naposled!!!

  21. Je to nejhorší služba jakou jsem kdy poznala.

  22. Zasilkovna je moje noční můra už NIKDY více.Balik mě jde zásilkovnou vice jak měsíc(ještě u mě neni) na lince kam se při troše štěstí dovolám mě řeknou, že je to v řešení a tím to končí.Příště raději jit pro to pěšky.

  23. Katastrofa. Objednal jsem si doručení od Zásilkovna.cz na adresu bydliště. Zásilkovna.cz, doručovala zboží od převzetí zásilky 4 dny. V den doručení mi přišla SMS, že zásilka byla uložena na výdejní místo a to 15 km. od místa bydliště.
    Po 25 minutách jsem se dovolal po poslechu sdělení, že všichni operátoři vyřizují zákazníky přede mnou na operátora zásilkovna.cz a ten mi sdělil, že s tím již nelze dělat a může jen zaznamenat stížnost na řidiče. Tak jel na výlet a zásilku vyzvedl. Opravdu služba za vyliž prde….
    Chápu, že práci řidičů zásilkových služeb nedělají žádní myslitelé- právě naopak, ale určitá úroveň se zachovat musí. Zásilkovna.cz již nikdy více.

  24. týden cekam na peníze od Zásilkovna, placeno kartou, paní na reklamaci odpověděla po X dnech formou nemám registrovaný mail v aplikaci a ohanela se kecama, ze mi nemůže sdělovat nic. Toto je jednání ke zbliti

  25. Od zasilkovny už nikdy nic..kuryr se nedovolal ta mi sama operatorka řekla ze na adresu vůbec nejede a rovnou se balík vrací na adresu odesílatel po týdnu čekání docela síla..

  26. Dobrý den, se zásilkovnou jsem byla dříve velice spokojena. Bohužel poslední dobou mají všechny pobočky v mém okolí přeplněnou kapacitu a to každou chvíli, takže když si chci objednat balíček a pobočku můžu využít je to skoro zázrak. Bohužel jsem si teď objednávala balíček a zase byly přeplněné pobočky, tak jsem se rozhodla že poprvé zkusím váš Z-box a také jsem to udělala naposledy. Dodání do boxu bylo v pořádku, ale vyzvedávání zásilky už ne. Udělala jsem vše co je potřeba, měla zapnuté bluetooth, polohu, otevřenou aplikaci. K tomu jsem měla i zapnuté data – všude uvádíte že k otevření není potřeba internet, ale lžete, bez něho to nejde. Po půl hodině neúspěšného otevírání jsem to vzdala a zavolala na vaši linku, než jsem se dočkala nějakého člověka, co mi poradí, jsem tam mezitím vystála důlek. Když už konečně někdo odpověděl, tak jeho pomoc byla taková, ať si zapnu a vypnu bluetooth, což jsem už předtím udělala několikrát a vůbec to nepomohlo. Dále ať restartuji mobil nebo odinstaluji a zpátky nainstaluji aplikaci, pak mi jen řekl, že pokud to stále nepůjde, ať změním místo doručení. Tak jsem zkusila všechny jeho rady a nic. Ihned jsem napsala email o tom, že chci změnit doručení zásilky, dobu než přišla odpověď, která stejně nic nevyřešila nebudu ani komentovat. Tak jsem se rozhodla, že si přečtu různé recenze. Je zajímavé, že ve většině recenzí jsem se dočetla, že jim nešla otevřít schránka s mobilem značky Xiaomi, tentýž mám i já. Proto jsem si vypůjčila jiný mobil a šla znovu zkusit vyzvednout balíček, co si budem, do minuty byl vyzvednut. Takže bych vám radila, když máte tolik záporných recenzí na vaše Z-boxy, aby jste se na ně úplně vykašlali a nebo začali řešit jejich problémy, jako například to, že se nechtějí spárovat s mobily značky Xiaomi.

  27. Nejhorší služba která je na trhu. UŽ NIKDY!!! Na jejich reklamu že zboží dodají do druhé ho dne rychle zapomeňte. Po dvou týdnech čekání na tři balíčky se rozhodly 2 balíčky přesměrovat do města vzdáleného 15 km od bydliště, opravdu velmi výhodné. A ten poslední pořád mění stanoviště ráno je na cestě odpoledne opět v depu. UŽ NIKDY VÍCE.!!!

  28. Zlata posta nebo PPL. Balík mám hned druhý den. Tady se v pondělí odešle balík a když ho obdržím ve čtvrtek, muzu být rada.Nechapu,co všichni blbnout se zasíláním přes Zasilkovnu ale klolikrat nemám ani možnost volby,zvolit si jinyho dorucovatele.Za mne hrozny a když mám možnost,radši si připlatím

  29. 1. POZOR, dobu doručení vlastně vůbec NEgarantují !!! Pokut na zboží tedy spěcháte, jako by jste hráli ruskou ruletu.
    2. Vyzvednutí ze Z-Boxu lze jen přes aplikaci, do které je nutno zadat telefon, který byl uveden na zásilce! Nutno vložit telefon, zapnout Bluetooth a povolit aplikaci sledování polohy GPS. POZOR vyžaduje navíc i zapnuté datové spojení, i když to nikde neuvádějí!!!! Tedy žádné heslo pro vyzvednutí ze Z-Boxu!
    3. V případě obsazeného Z-boxu se pokus o uložení zásilky, do něho, opakuje 3x a až pak je možno zvolit jiné
    místo doručení! Mimo to z informace operátora na Z-Pointu vyplívá, že nemají přehled o aktuální obsazenosti jednotlivých Z-Boxů. Doručení se tedy může protáhnout až o další 4 dny!
    4. Komunikace s operátorem nevedla k ničemu. Prostě smůla, prý to nemá jiné možné řešení než čekat. To je katastrofa..

    +
    Cena, jinak absolutně nic.


    Negarantují doby doručení!
    Neochota nebo nemožnost změny místa doručení!
    Vyzvednutí ze Z-Boxu lze jen přes jejich nespolehlivou aplikaci.
    V aplikaci nutno vložit telefon, zapnout Bluetooth a povolit sledování polohy gps a vyžaduje i zapnuté data!
    Komunikace s operátorem k ničemu nevede.

  30. zda se, ze kdyz skoncili s ceskou postou, uz to nezvladaji…vse trva o 100% dele, jak jsem zvykla. asi s nima uz koncim…

  31. Opět zásilka někde visí na nikoho se nejde dovolat automat mele svoje a nabídka pro odesílatele úplně chybí,nic nezbývá jen čekat katastrofa,zákaznický servis nulový pouze alibistické kecy na jejich webu.

    • 10 dní čekám, pak se dozvím, že se zásilka vrátila, nikdo nereaguje, tel, email, nic. První a poslední zkušenost, zásilkovna nikdy víc, totální ignorace a neprofesionální přístup, vlastně žádný, nikam se nedovoláte.

  32. Naprostá katastrofa! nechala jsem si přes Zásilkovnu odeslat balíček z e-shopu, balíček nedoručili ani po dvou týdnech, při trackingu zjistím, že je v přepravě. Už dva týdny … na její infolince můžete mluvit jen s robotem. Na email Vám odepíšou po pár dnů to stejné, co je vidět online, že balík je v přepravě…… Kam se na ně hrabe česká pošta, Zásilkovna s přehledem ztratí balík za 10.000 a ani nevíte, kde to reklamovat …

  33. Rozhodně nedoporučuji si vybrat výdejní místo Z BOX … nakonec vám přijde SMS, že je box plný a zásilka bude přesměrovaná bez dohody s Vámi na některé z výdejních míst v okolí boxu. Pokud nejste schopní si na tomto místě zásilku vyzvednout, z důvodu otevírací doby místa, můžete si zavolat na zákaznický servis a nechat si zásilku přeposlat na adresu. V tom případě si ale musíte zaplatit kurýra. Kurýr předá kurýrovi a máte to doma, možná…

  34. Dodaly mi cizí zásilku po nekolika urgencích žádná reakce já mám cizí zásilku a někdo jiný mou a nikoho to nezajímá já osbně bych tuto službu nezvolila…

  35. Dobrý den, nikde nemůžu najít jak odeslat zásilku, po tel. to nejde objednat a po mejlu taky nic nemůžu najít,díky za odpověď. S.P.

    • Já,taky ne.Mám stejný problém.Ve facebooku mi na dotaz zásilkovna ,stále odpovídá (zřejmě automat): nelze najít odpověď!

  36. K zásilkovně jsem přešel od zaslat.cz kde ceny letěly vzhůru údajně kvůli koronaviru osobně si myslím že toho prostě zneužili ale zpět k zásilkovně myslel jsem si že jsem našel super ceny za dobírky pod 100kč a slovensko dobírka cca 120kč kdo posílá ví že se ceny pohybujou kolem 300kč a výš….Bohužel brzy jsem vystřízlivěl za nízké ceny zaplatíte nespolehlivostí služby a to ve všech možných směrech ve finále pod týdnu nedoručení příjdete o zákazníka i o peníze zkušenost cca 30 zásilek z toho 10 problém toho času co s tím řešením ztratíte nestojí zdaleka za ty ušetřené peníze,zásílání jsem přez tuto službu přerušil,zajímalo by mě za co si nejlepší podnikatelka tuto cenu zasloužila???????

  37. Zásilkovna je božel zatím ta nejhorší služba se kterou jsem se setkal. Poslední 4 zásilky, přestože nejbližší místo mám daleko 400 m, byly uloženy v různých částech města. Jedna 20 km daleko, další 30 km … Než jsem vše našel najezdil jsem 148 km po městě a ztrávil s tím 7 hodin. Nehledě na to, že jednu jsem musel nechat vrátit, neboť to bylo v nějakém kiosku, kde nedělali o výkendu. Vstávám do práce ráno ve tři a přijíždím v osm večer. Celá zásilkovna je nějaká levota.
    Zásilkovna je logistickým partnerem… není schopna s partnerem komunikovat?
    Stav zásilky: Očekáváme dodání obchodem…. To není schopna dát možnost určit odběrové místo? V době počítačů, automatických systémů, databází. Stejně do těch odběrových míst jezdí. Možná, že majitelé tyto možnosti neznají.
    Raději připlatím za solidní a bezproblémové doručení. Už nikdy více.

  38. Dne 31.7. podaná zásilka typu Mezi námi je dnes 13.8. nezvěstná. Podle trasování zásilky je stále na podacím místě. Odesílatel osobně navštívil podací místo, kde mu potvrdili, že zásilka odešla. Kromě toho má příslušné doklady o podání zásilky a uhrazení poplatku. Vzdálenost je 40 km. Reklamace téměř nemožná, telefon neberou, maily se vrací jako nedoručitelné (!), na stránkách mají jakýsi robotický chat, který mi jen dokola sděluje, že zásilka je na cestě, ale neumí vysvětlit, kde je. Nechápu, proč zavedli službu Mezi námi, kterou nezvládají. Paní majitelku nedávno někde vychvalovali jako příklad úspěšné podnikatelky. Ono záleží na tom, co kdo považuje za úspěšné podnikání. Snad by v tom mohla hrát roli spokojenost zákazníků. Nevím, jak to funguje u zásilek z e-shopů, ale pro soukromé zásilky mezi lidmi nedoporučuji!

  39. Tak abych se vyjádřil.. Zásilkovna si ze mě dělá pr**el? Balík leží na depu a za 2 dny ho nejsou schopný poslat na výdejní místo ?

  40. Po 14 dnech mi přišla zásilka!!!!!!!!!!!!!Nepřevzal jsem ji,protože jsem pořádně rozčílený!!!!!!!!Nechal jsem si zboží poslat přes Českou poštu,asi 11 po objednávce na zásilkovně a přišlo mi to ve stejný den,jako na zásilkovně!!!!!!!!!Bylo to sice asi o 30Kč dražší,ale přišlo to za 3 dny a nebýt svátku 1.1.2020 tak za 2 dny!!!!!!!Na zásikovnu jsem napsal stížnost+vynadal jsem jim a sdělil jsem jim,ať si ten balíček strčí někam!!!!!!!!Nebudu ho přebírat a platit za takovou fušeřinu!

  41. Proč mi sakra nejde přidat hodnocení!!!!

  42. Nikdy více radši kulku do palice! Mají tam bordel neví ani co převáží za zásilky a kam. Maximální doba doručení není u nich definována, ale hlavně, že za 2 dny. Jen blaboly! Poprvé a naposled. Sem fakt vytočená.

  43. Poprvé a naposledy jsem využil možnost doručení zboží zdarma přes Zásilkovnu!!!!!!! Po 4 dnech balíček stále nikde!!! Žádná komunikace ohledně možnosti kontaktu na dopravce, pouze informace, že je jim to líto a zboží je stále na cestě!!!!! 4 dny dodání zboží přes jeden region???? Kde žijeme Zásilkovno!!! Nikdy nepíši recenze, ale tohle už mě vytočilo k nepříčetnosti!!!! Zlatá česká, drahá, ale 100% solidní ČESKÁ POšTA!!!!!!!!!!!!!

    • Zákaznický centrum vstřícný jak prdel. Nechtějí mě přepojit na šéfa. Pokud to nepřijde zítra stornuju to. Fakt díky super služby!

    • Máte pravdu.To,je děs+hrůza co to je za firmu a služby!!!!!!!!((((Já,už čekám 8 dnem na zásilku a pořád nikde!!!!!!!To,by „vytočilo“ i mrtvého!!!!!!!Zkažené vánoce!(

  44. Doporučuji si u zásilkonoše nic neobjednávat. Nedošla mi zásilka ani po 60 dnech, kterou jsem urgovala na což mi odpověděli, že mi vrátí do týdne peníze na můj účet. Již uběhly skoro 2 měsíce a peníze mi stále nepřišly. 3 krát jsem to urgovala a furt slibují, že do týdne mi peníze vrátí a stále nic, takže to začíná smrdět podvodem. Píši toto hodnocení, abych varovala ostatní. Po mých zkušenost si u těchto podvodníků už nic neobjednám.

  45. Zásilkovna mne dnes dostala. Zakoupil jsem 11.12 zboží v eshopu v Olomouci zboží, druhý den ho vyzvedla zásilkovna na depo též v Olomouci. Doručení do Benešova asi 300 km. Dnes 20.12. stále nedoručena.Na reklamaci u prodejce mi zásilku zaslali znovu 18.12. Na telefonní hovor kde je má první zásilka mi operátorka zdělila,že neví, protože zákazník reklamační zásilku zaslal pod stejnými údaji a oni už tu první nemůžou dohledat. A to má každá jiné trasovací číslo !!! Dozvěděl jsem se jen že řidič to má na autě. Kudy jezdí? Za tu dobu jsem stačil dojet z Prahy do Prešova odtud do Barcelony a zpět do Prahy zhruba 5000km. Aha už vím kde soudruzi ze Zásilkovny udělali chybu. Na Vysočině padá sníh. Asi čekají až roztaje.

  46. Už dva týdny čekám na zásilku, o které vím jen to, že je na cestě z 25km vzdáleného eshopu od místa vyzvednutí. Telefon mi nikdo nezvedá a na emaily nereagují. Tohle bylo poprvé a naposled, už nikdy víc. Kdybych si pro balík zašel pěšky do zmiňovaného eshopu, bylo by to lepší.

    • Potvrzení o převzetí zásilky mně přišlo 19.12.2018,do dnešního dne zboží nedorazilo a na mail žádná reakce.
      Chápu , že se to může stát,ale nechápu aroganci firmy vůči zákazníkům v informaci o důvodu zpoždění a eventuálně. omluvě.

  47. *****
    Otřesné, v podstatě klame zákazníky. Pokud čekáte na důležité zboží které potřebujete ihned radím zvolit jinou alternativu. Jelikož pokud je od firmy zásilkovna ve sledování zásilky napsáno, že je „zásilka na cestě“ tak počítám, že je vyexpedována a dnes doručená a ne, že ji teprve přijali na sklady. Takže absolutní nespokojenost. 1 hvězda je za profesionalitu paní na zákaznické lince a za její nervy.

  48. Včera jsem objednal službu Zásilkovny „Večerní kurýr doporučeně“ pro mnou objednané zboží v Sunnysoftu. Nejen, že zboží mi nikdo nepřivezl ale ODMÍTAJÍ mi dodat zboží dle mých požadavků s tím, že si ho dodají kdy oni budou chtít. Vzhledem k tomu, že jsem zboží potřeboval dnes a není dodáno, vznikla mi škoda kterou budu vymáhat právně. Majitelka je na dovolené, pověřená zástupkyně na mé emaily nereaguje, na kontaktním čísle nechtějí nic řešit.

  49. Naprostá nespokojenost s dodáním zboží!!!!!!!! Obchod, od kterého Zásilkovna zboží převzala mi zaručil dodání zboží do druhého dne.. druhý den balíček stále na cestě, když po 4,5 dne volám na zákaznickou linku, tak mi sdělí, že balíček byl „nedopatřením“ poslán na jinou výdejnu?? Je tohle vůbec možné??? Jak si někdo může splést výdejnu? Takže z doručení do druhého dne se stává doručení snad 6. den? Výborně! Možná byste měli pořádně číst, kam se balíčky mají odesílat!! Nikdy jsem s doručením problém neměla až tentokrát, když na balíček opravdu hodně spěchám, tak není schopnost ho doručit. Už nikdy více nenechám zaslat přes tuto službu! To už i Česká pošta je rychlejší a kvalitnější!

  50. Dnešní zkušenost se Zásilkovnou – balíček, který jsem si objednala ve sředu byl ve čtvrtek předán dopravci Zásilkovny aby jej dopravil do pobočky na Hybernské ulici v Praze.. Balíček byl doručen v oátek ve 13:45, v tu chvíli mi vítezoslavně i přišla sms, že si balíček můžu vyzvednout. . To vše by bylo v pořádku, ale ejhle, pobočka má bohužel otevírací dobu pouze do 14:00 !!!! O víkendu projistotu nepracují vůbec.. Je vůbec taková pobočka zásilkovny k něčemu ??? Kdy si má člověk zboží vyzvednout? Uznávám ale i svou chybu, že jsem se na otevírací dobu nepodívala dřív.. Bohužel jsem ani netušila, že i v Praze jsou místa, kde lidé ve 14:00 hodin zavřou krám a nazdar…

  51. Další skvěla zkušenost! Opet na zásilku čekám již třetí den! Tato služba svými „kvalitami“ může směle konkurovat České poště… Same BULLSHIT!!!

  52. Není nad to, když vám na e-shopu řeknou, že vám to přes PPL, či DHL, přijde až po novém roce . :D
    Naštěstí je tu ještě Zásilkovna, která mi to dodala do dvou dnů a ještě s nejmenší újmou na peněžence.
    Díky https://www.zasilkovna.cz/ Vánoce jsou zase o něco příjemnější.

  53. Zásilkovna u mě dříve pohodová služba občas jsem posílal balíčky do 2kg do Německa. Bylo to totiž levnější než s Českou poštou. Bohužel vše změněno najednou po mě chtějí podepsat dobírku ve výši 75 kč, kterou budou ůčtovat příjemci, opravdu nechápu když se do teď u nich poštovné platilo fakturou převodem proč toto, asi vyhnutí se EET nebo se chtějí zbavit privátních uživatelů. Platit 75kč dobíkou a ještě k tomu zbytek fakturou opravdu výmysl hodný genia a to nemluvím o paní na lince podpory opakující stále dokola že to tak je od vždy akorát jsem to ůdajně obcházel , tak že mě ještě nařkli z podvodu, tím jsem s nimi skončil.

  54. Objednala jsem si zboží o víkendu, v pondělí dopoledne bylo předáno Zásilkovně (od zásilkovny přišla zpráva o doručování zboží na cílové místo) a od té doby je na cestě…Objednáno z obchodu, který je jen asi tak 2 km vzdušnou čarou v Praze od místa vyzvednutí (a to jen proto, že obchod, z kterého jsem objednávala, má bohužel otvírací dobu jen od 9-16 hodin a to jsem v práci a nemám možnost si zboží vyzvednout osobně…). Dnes je středa a zboží je stále na cestě…zajímalo by mě, kudy cestuje :-). Hlavně, že v Praze doručují v termínu D+0 (vlastní doprava)….

  55. nejhorší zásilkovna je v olomouci -pavelčákova optika bazger- šíleně neochotná,protivná,hrubá stará babice obsluhuje způsobem-řeznický pes

  56. Odpovědět
    Marcela Brotánková před 14. ledna 2017

    Naprostá nespokojenost, půl hodiny před zavřením výdeje mi paní odmítla vydat balík, kde jsem měla speciální kojeneckou výživu, paní prý vypnula systém a jde pryč.Na komentář, že můj syn bude o hladu, že mlíko někde sehnat běžně v obchodě nejde nereagovala.Tak kvůli jedné takové …. Bude mé dítě hladovět, nebo bude mít bolení břicha.

  57. Na Zásilkovnu si necháváme zasílat často, vždy bez problémů a dodání zpravidla do 2. dne. Např. ráno v 10hod podáno e-shopem na Zásilkovnu v Praze, tentýž den již bylo zboží ve 13:30 k vyzvednutí v ČB. Jednoznačně doporučuji. Recenze pana Richarda, který se rozčiluje nad dlouhým dodáním před Vánoci je i z důvodu tohoto období trochu zcestná :D

    • Gábina – Kdybych nebyl z ČB tak bych tomu věřil. Nikdy to nedorazilo z Prahy dřív jak za 2 dny. Spíš mi to přijde že si zásilkovna tímto komentářem snaží sama sobě ,,vyžehlit“ reputaci….

  58. Shit, na balíček čekám třetí den a stále nic, pokud dnes nedorazí, nebudu balíček ani vyzvedávat.

  59. Neschopnost této „společnosti“ je zarážející!!!!! 20. 12. dostanou k odeslání balík, který nejsou schopni z BRNA odeslat do UHERSKÉHO HRADIŠTĚ – to je 80 km!!! ani za 3 DNY! Po třech dnech a 20 MINUTÁCH!!!! čekání na operátora se dozvím, že je balík pořád na depu v OLOMOUCI!!!!, která je vzdálená 75 km!!! od Uherského Hradiště OPAČNÝM SMĚREM!!! A ani během těchto TŘÍ DNŮ dosud NEBYL BALÍK ODESLÁN!!!!! NIKDY VÍC!!!! TÉTO „SPOLEČNOSTI“ SE RADŠI VYHNOUT OBLOUKEM!!!!

  60. Hruza domluveny termin a nikde nic a kdyz to dojde neochotna pani vybalit zasilku. Na prodejne si meni otviraci dobu pred Vanoci jak se j zlibi. Dodnes balik nemam a asi ho ani nepujdu vyzvednout a synovec bude bez darku.

  61. Zadilkovna hrůza do telefonu řeknou, že zásilka dorazí v určený den a nic. Už nikdy u konkurence podate v neděli večer a v pondělí ráno je na miste. Zasilkovnu nikdy

  62. Není tu prosimvás někdo, kdo má se službou zasilkovna.cz zkušenosti z pozice majitele internetového obchodu? Potřeboval bych s něčím poradit…

  63. Poprvé a naposled. Katastrofální služba. Dodnes jsem si myslel že česká pošta je nejhorší. Není. je to zásilkovna

  64. ZÁSILKOVNA SUPER, JE TO LEVNĚJŠÍ NEŽ POŠTA, DOPORUČUJI

Zanechte své hodnocení nebo dotaz

Register New Account
Obnovit heslo