Yello Energy recenze
Jednoduše, srozumitelně a za přijatelné ceny, tak nějak by se dal shrnout první dojem z kontaktu s firmou YELLO ENERGY.
Na českém trhu se pohybuje od roku 2012 a za dobu své působnosti získala mnoho spokojených zákazníků, kteří se stali odběrateli elektřiny i plynu u této perspektivní, rychle se rozvíjející firmy.
Yello energie
Přístup k zákazníkům je řešen poměrně neotřele – ačkoli se jedná o adaptaci německého konceptu Yello Strom, je dokonale přizpůsoben domácím poměrům, ve všech otázkách se můžete snadno a rychle orientovat, prostě opravdu příjemný, pohodový přístup už na první pohled.
Dlouholeté zahraniční zkušenosti se firmě viditelně zúročily a určitě získá mnohé další klienty mezi domácnostmi i malými podnikateli.
Jde to skvěle i bez kamenné prodejny
V rámci úspor a efektivity neprovozuje firma Yello Energy kamennou prodejnu, ale veškerá komunikace je vedena prostřednictvím internetu, výborným způsobem funguje i pohotová zákaznická linka.
Pokud služeb na uvedeném telefonním čísle totiž využijete, nedojde k obávanému a proklínanému „střetnutí s robotem“, kdy několikrát podle strojovým hlasem zadávaných povelů mačkáte různá čísla a znaky, aby nakonec došlo k výpadku spojení.
Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že hned komunikujete se sympatickou a ochotnou slečnou, která navíc ví, o čem mluví, což se (bohužel) u mnoha firem nestává.
To samé lze říci i o online chatové poradenské a asistenční službě, reakce operátorky je okamžitá (až mě to zaskočilo, v rámci recenze jsem to samozřejmě vyzkoušet musel), za vstřícnost a snahu i za odborné znalosti si zaslouží skutečně nejvyšší ohodnocení. A že nemusíte cestovat někam do kanceláře a vystát si frontu u okénka? To je snad jen dobře, souhlasíte se mnou?
Jaké jsou ceny, to zákazníka vždy zajímá na prvním místě
Plyn i elektřina jsou v nabídce Yello Energy za skutečně výhodné ceny, navíc máte ještě možnost ovlivnit výslednou cenu podle svého výběru, stačí posoudit spotřebu domácnosti nebo firmy.
Nabídka totiž pokrývá veškeré možnosti využití plynu i elektřiny v domácnosti stejně jako v menších provozech.
Yellow Energy – platný ceník
Pokud víme, jaká byla naše spotřeba v minulém období, můžeme si obratem vypočítat, zda bychom u Yello Energy ušetřili, případně kolik.
A svoji spotřebu dokáže zpětně zjistit bez problémů přece každý, vždyť fakturace a účty, ty chodí ještě spolehlivěji než ta protivná paní s kosou.
A do online kalkulačky stačí zadat potřebné údaje, obratem vidíme výsledek. Pro odběr elektřiny lze využít služby YELLO SINGLE nebo YELLO DOUBLE. V čem se liší?
- Yello Single nabízí jednotnou cenu za spotřebovanou elektrickou energii, pro svícení, topení, ohřev i domácí spotřebiče. Jednoduché a při malé spotřebě rozhodně výhodné řešení!
- Pokud jste si zvykli provádět činnosti, související s větší spotřebou elektrického proudu až v době, kdy je aktuální snížená sazba za noční proud, bude pro vás zajímavá nabídka služby Yello Double, která právě tyto rozdíly bere v potaz. Rozdílná sazba za denní a noční proud umožní klientům s větší spotřebou v nočních hodinách odebírat energii výhodně díky spotřebě právě v době, kdy platí snížená cena.
Jak je to u plynu?
I tady nabízí firma Yello Energy velmi jednoduché a přehledná řešení, za odebranou kilowatthodinu takzvané komodity plynu (jedná se o obdobu silové elektřiny) je nastavena jednotná cena, jedna cena je i u stálé měsíční platby.
Co se týče distribuce a dalších poplatků, ceny jsou neovlivnitelné, s těmi nic nedokáže udělat ani YELLO ENERGY. Služba Yello Joule je dodávána automaticky spolu s online portálem Moje Yello a také s elektronickou formou fakturace.
V některých diskusích se řeší i forma platby
Výběr zahrnuje prakticky všechny používané a atraktivní formy platby, ať už se jedná o bezpečné a hodně využívaní INKASO, kdy si můžete nastavit automatické strhávání platby z vašeho účtu, lze platit i BANKOVNÍM PŘEVODEM, v tom případě poplatek za převod si vyžádá pouze vaše banka.
Aktivovat prostřednictvím služby Moje Yello lze i SIPO, volba je tedy jen na výběru ze strany zákazníka.
Přečtěte si recenze na další dodavatele energie:
Máte s firmou Yello Energy osobní zkušenost? Přidejte vaše recenze a hodnocení dolů do diskuze, děkujeme.
Dobrý den nedoporučuji tuhle společnost jsou to podvodníci a lháři převod z jiné společnosti jim trval 3 měsíce a to ani nestihly udělat přepis ,následně nám sundaly el.hodiny a pak nás ještě obvinili ze jsme jim nedodali potřebné doklady vůbec nedoporučuji zlatý a Čez
Nedoporučuji. !!!!!!(((((((
I já se přidávám k výše uvedenému, jsou to darebáci, že jim není rovno. Obchoďačka, která mi na jaře nabídla produkt yello pop, nám gratulovala, že jsme si zajistili na 24 měsíců SKVĚLOU cenu elektřiny, pár měsíců na to nám zvedli zálohy a od Nového roku máme maximální ceny, které stát povolí.
Hrají si se slovíčky, z lidí dělají blbce.
NIKDY VÍC
Nemám dobré zkušenosti, podepsala jsem dodatek ke smlouvě na plyn na 24 měsíců a bylo mi řečeno, že po tu dobu budu mít opět zafixovanou cenu jako v minulosti.Od nového roku mi však cenu zvedli na maximální zastropovanou cenu státem. Nedá se s nimi domluvit, zvažuji řešit právní cestou.
Tak jsem zaplatil pokutu 3000 Kč a odešel k INNOGY.. Teď už mám klid.
Myslel jsem si, že mám zafixovanou cenu energie na 2 roky, ale mýlil jsem se. Ani ne po roce mi navýšili cenu skoro trojnásobně, jak u plynu, tak i u elektriky. Jsou to podvodníci a ještě vám dávají krátkou dobu na odejití. Doporučuji se této společnosti vyhnout velkým obloukem.
velmi jednoduchá faktura a vyúčtování i pro blondýny(jsem jedna z nich) prostě spokojennost ve všem
Jak velké pokuty dávají za nedodržení smlouvy? Je mi 74 let-těžce nemocný a nechodící-tak jsem na tu pokutu zvědav.
Mně navýšili cenu hned ve 2. měsíci, takže nejen že neušetřím, ale ještě zaplatím víc. Myslela jsem, že se mi to jen zdá, ale ne, realita!! Velmi neseriózní firma.
taky by me zajímalo jak navysili cenu po 2 mesicich, snad jste podepsal nejakou smlouvu
Dobrý den, po takovém komentáři se opravdu bojím. Mám přejít k yello energy a teď jsem zaskočená. Jinak jsme u Čez. Prosím Vás, jak Vám navýšili cenu už druhý měsíc? Prosím více info, děkuji. Abych neudělala nějakou hloupost, které budu později litovat.
Ano, převod proběhl sice rychle bez problémů, ale garantovaná cena nebyla dodržena naopak o 1/3 překročena. Po 4 měsících navýšena cena. Odcházím od nich je to podvod na zákazníka.
Mně navýšili cenu hned 2. měsíc, myslela jsem, že se mi to jen zdá, ale ne, realita! Takže nejenže neušetřím, ale ještě zaplatím víc. Tak se teda rozloučíme a tože velmi rychle. Podvodníci.
Já jsem s nimi maximálně spokojená. O přechod od RWE jsem se nemusela starat a vše proběhlo v naprostém pořádku. Jsem u nich od roku 2014 a jsem ráda, že jsem konečně přešla od RWE. Náklady na elektřinu se značně snížily.
Tak pro mě to jsou neumětelové a fušeři, kontaktoval jsem je 1/2 roku před výpovědní lhůtou u RWE, nemusel jsem se o nic starat, vše vyřídili za mne!!! Ale vyřídili tak, že samozřejmě zpackali datum odeslání, a RWE můj požadavek oprávněně zamítlo…. na dotazy stále stejné odpovědi, jako že to tak RWE dělá běžně, že je třeba čekat na vyřízení reklamací apod. nesmysly… ke konci už se začli zapírat (pracovnice co to má na starosti je zrovna na obědě, nebo někde jinde atd..) prostě klasika. :hm Když mě volali zpět, tak nechali telefon 3x!!!! zazvonit a položili, a prý nejsem dostupný at potvrdím svůj telefon atd. Ještě je třeba říct, že jsem jim na jejich žádost zaslal opis smlouvy vyžádaný z RWE (to až po té reklamaci od RWE, originál dostali 1/2 roku před koncem výpovědní lhůty), a ten jsem zaslal obyč. poštou. I když do té doby probíhala korespondece bez problémů, naráz se dopis nedohledal, a měl jsem ho poslat doporučeně atd atd. Na mou námitku že v dopise byla stejná smlouva jakou jsem jim už jednou zaslal vůbec nereagovali. Po cca. 5 měsících jsem kontaktoval RWE, kde jsem se dozvěděl že to zmršili u YELLO energy, a smlouvu nelze vypovědět, jedině až zase za ten rok a půl. Tak jsem i rád že to nevyšlo, z takovýma mamlasama bych si nedovedl představit komunikovat ani do budoucna…. :grr: